Hartge X6

Víte proč nevypadá Hartge X6 tak hrozně? Protože udělat něco hroznějšího než sériovou BMW X6 už skoro nejde.

O našem postoji k BMW X6 a potažmo ke „sportovnímu“ derivátu téže věci víte. Hartge má ale pochopení a přesně ví, kteří lidé si tohle kupují. Tak proč si trochu nepřihřát polévku, že?

Samotné BMW X6 je již tak dost výrazné, okázalé a provokativní, takže Hartge se neobtěžoval s nějakým brutálním bodykitem – namontoval jen nárazníky a obligátní difuzor. Místo toho se soustředil na úpravu dvakrát přeplňovaného třilitrového dieselu pod kapotou.

Nyní posílá Hartge X6 na všechna kola 328 koní a 675 Nm, což umožňuje 2,2 tuny těžkému pseudosportovnímu pseudoSUV dosáhnout 100 km/h za 6 sekund a maximální rychlosti 256 km/h.

BMW X6 velká fotogalerie

BMW X6 fotogalerie

Hartge upravil i podvozek, který je nyní o 30 mm blíže asfaltu. Do šrotu letěly i sériové ráfky kol, místo nich se usadily 22“ disky z vlastní dílny. Na ně Hartge obouvá salámy o rozměru 295/30 ZR22 vpředu a 335/25 ZR22 vzadu. Také v interiéru se objevilo několik detailů připomínajících, že neřídíte obyčejné BMW X6 xDrive35d.

Hartge si za tuto úpravu naúčtuje necelých 30 000 eur (800 000 korun) včetně daní a práce. Protože víme, že Hartge umí i jiné atraktivní záležitosti, rádi mu tuto X6 promineme. Jen ať si ji lidé kupují…

autoweb.cz

17.4.2009 8:44
Více o tématu: BMWBMW X6dieselEuro

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist