genevo-one-2015-projeli-jsme-s-antiradarem-tunel-blanka.jpg

Genevo One (2015): Projeli jsme s antiradarem nový tunel Blanka

reportáž

Rychlostní kamery číhají na řidiče na každém rohu, v tunelech pak obzvláště. Jak si s tím poradí radarový detektor Genevo One?

Diskuze

8 komentářů

    XXX

    a nepřipadáte si v Blance opravdu v pohodě?? Žádnej kokot co by kličkoval a nebo si vynucoval jakýmkoliv způsobem rychlou jízdu (nebo já se s tím ještě nesetkal a jezdím tam celkem pravidelně). To nejhorší ohrožení jsou chodci (to už jsem potkal). Řidiči co nemají hozenej tempomat maximálně trošku podvědomě zvolní ve stoupání, ale žádný dráma.

    Ljudvik

    A o čem prosím je ten článek???
    Jen o té jedné větě, že v tunelu antiradar považuje celý úsek za měřený?? To je teda bomba článek.
    Navíc, ten antiradar mi z vašich článků přijde jako dost nanic hračka, skoro to nefunguje.
    A to úsekové měření – kdo si je jistý že někdo někde bude aktualizovat nějakou databázi úseků? Nebude, nebo ne pořádně, a z krabičky je jen blbost za hodně tisíc.
    Toť můj pohled na věc, nikomu ho nevnucuji 🙂

    jimopice

    Zkuste projet s tím vaším antiradarem švýcarské tunely a dejte vědět jak jste dopadli. Nachystejte si na cestu zásobu propagandistických frází o osobní svobodě, lidských právech, šikaně obyčejných lidí a tak podobně. S tím uděláte dojem a reklamu nám ostatním, až tam někdy pojedeme.

    Petr K.

    Zírám, že je někdo ochotný za tohle zaplatit cca. 10 000 Kč, neustále se s tím „omrdávat“ (dámy prominou), mít to nalepené na čelním skle, tahat k tomu kabel od nabíječky atd. Přitom stačí prostě zapojit zdravý rozum a jezdit podle předpisů. Pokud toho někdo není schopen, ať už z jakéhokoliv důvodu, je otázkou jestli vůbec měl kdy dostat řidičák. A pokud jde o ty měřené úseky, klidně mě tu ukřižujte, ale ono to opravdu výrazně zklidnilo provoz, aniž by ho to reálně zpomalilo. Za mě by mohla být pod takovým dohledem klidně celá Praha a dálniční síť. A to říkám ve vší vážnosti jako pražák co najezdí po celé ČR cca. 50 000 km ročně.

    Jorgi

    Nechci hodnotit článek, nejsem kritik a nerozumím literatuře, co ale vím, že nehodlám platit pokuty za rychlost v úsecích, kde se hloupě měří! Bez antiradaru nejezdím – pozor, myslím detektor, ne rušičku, jsem rád, když mně upozorní na to, že se někde vyskytujou páni z bradavicí, nebo se na mně dívá oko velkého bratra. A proč jsem si antiradar koupil? Když mně změřili v sobotu v noci na třicítce před školou – kde jsem jel padesát. Nikde ani noha široko daleko, o dětech nemluvě… nikoho jsem neohrozil, neomezil…

    Peter

    Souhlasím, co to je za logiku, měřit před školou pozdě v noci? Ať si tam stoupnou každý všední den před osmou. Když vozím dceru do školy, na přechodu stojí měšťáci a to je podle mne ok.

    Karlos

    Na článku nevidím nic špatného. Já mám tyhle „hračky“ rád a ne proto, že jsem pirát, ale protože naopak chci jezdit bezpečně, na 50ce 50, na 70ce 70, v obytný zoně klidně méně než je povolená rychlost, ať zabrzdím, na prázdný okresce klidně ví, nikomu nic neudělám. A v tunelu? Jsem rád, když vím, kde se měří, ne abych tam jezdil rychle, ale tak, jak se tam jezdit má!

    AntiRadary.cz

    Nové aktualizace pro Genevo jsou každé 2-3 měsíce, lze je zakoupit v různých verzích od jednorázové za 400 Kč, přes jednoletou za 700 Kč až po doživotní za 1500 Kč http://www.antiradary.cz/genevo-one-euro-aktualizace-dozivotni/d-70370/, samotný proces aktualizace je velice jednoduchý a intuitivní, takže záleží jenom na majiteli detektoru, jestli svůj detektor aktualizuje nebo nikoliv.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist