General Motors chce diesely, kupuje VM Motori
1 fotografieautosalon
GM to myslí se vstupem na dieselovou část evropského trhu vážně.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
1 fotografieautosalon
GM to myslí se vstupem na dieselovou část evropského trhu vážně.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Hmmm diesel 4,5 litru by mohl v Hummeru dávat smysl. Přecijenom v takovém kolosu stejně nepotřebujete závodit, proto nepotřebujete koně, ale spíš krouťák.
GM nepotrebuje VM Motori – Duramax nie su zle, a ked chcu lepsie, Cummins ich ma. VM boli vzdy poruchove, hlucne a nehospodarne.
H1 potrebuje ~7litrovy turbo diesel, alebo aspon 5 litrov a dobre preplnovanie k tomu
H2, tahoe, … aspon 5 litrov.
GM su magori, hrobari Oplu, Saabu. Cinania a VM nie je ta stpravna cesta -> Toyota to ukazuje cestu uz davno
saab si za svoje neuspechy moze sam neslany nemastny dizajm ludi nezaujima,oplovi sa pomerne dari a toyota je mozno spolahliva ale je to nuda sme sa museli az smiat ked sme boli s kamosom na autoshow ovladace klimy a palubovka ako na zehlickach…