Gemballa Mirage GT Carbon Edition je tu
7 fotografiíGemballa
Vznikne jen pět kusů a přestavba stojí skoro 10 milionů.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
7 fotografiíGemballa
Vznikne jen pět kusů a přestavba stojí skoro 10 milionů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nechapu smysl nacpat skoro 10mil. KC do auta, ktere ma o par koni vic a par spojleru…
Ale chlapci od Gemballi jo…pořádně se napakujou…:) A pak že je krize…:)
Nevím jak je to nyní s vedením redakce, ale pomalu a to jistě jde do háje. Kde jsou ty časy kdy tuhle redakci nezajímaly pouze značky BMW, Porsche, Ford, Mazda. Je li položen dotaz na výběr auta, málo kdy se stane že poradíte nějakou jinou značku. Dřív jste neuznávali tuning typu Lak,Kola,vyfuky atd. Teď už Vám vadí i tuning týkající se výkonu. Tohle auto vypadá dobře, a pravděpodobně i pojede líp, takže kde máte problém ? Chtěl bych se taky zeptat jak si představujete pojem pózera v Porsche Carrera GT ? Podle vaší představy by člověk, který jenom nepózuje mněl v koloně aut na dálnici dávat meziplyny a při dojezdu k semaforu používat techniku Heel and Toe.
Tak vzhledem k tomu, ze cela uprava stoji skoro 10 000 000 Kc, z cehoz funkcni zalezitosti se vesly do 50 000, maximalne 100 000, tak s redakci naprosto souhlasim. Tohle jsou proste vyhozene penize, a kdyz chci byt originalni, mam 10 000 000 a Carreru GT v garazi, tak mam trochu vic a predevsim o hodne lepsi moznosti, jak to zaridit.
Chápu, když byla redakce zhnusena nad "výtvory" od Mansory, nad BMW X6 made by Hamann a dokonce musím souhlasit s tím, že vyhodit 300.000 GBP za takovouto úpravu je nesmysl, ale musím říct, že tento druh úpravy mi přijde spíše decentní, jinými slovy, není to žádné nechutné monstrum. Navíc p. Žák nepíše s takovou lehkostí jako Honza Koubek a ten tlačený á la "Clarksonovský" humor mu prostě nejde. Redakce by si prostě mohla a asi i měla uvědomit, že Top Gear je jen jeden a nesnažit se styl této skvělé show napodobovat. Je to laciné.
svatá pravda, to co předvádí pan Žák je děs a hrůza. Tolik negativních reakcí tady v diskuzích nikdy nebylo, od té doby co tady píše téměř vše je to čím dál horší. A o otázkách dne se raději nezmiňuji.
Včera jsem si četl test na autofun.cz o BMW 335i a musím říct že byl tak 100x líp napsaný než testy na autowebu. Mrzí mně to protože jsem autowebu fandil. Jediné co mně nyní na tenhle web přitáhne je test Pana Koubka. Nemám Moto 5, takže se dívám aspoň tady.
Jelikož bude vyrobeno tak málo kusů, tak se všechny náklady na výrobu speciálních dílu rozpočítavají pouze na ně. Vyrábíte speciální spoilery s karbonu atd. pouze na 10 kusů a to se logicky musí prodražit. Určitě se zde platí za to že to je profi tuning a úpravce si určitě vezme dost pro sebe. Prostě je to fakt, který platí i jinde a to je, že za exkluzivitu a luxus se platí.
Jak uz jsem psal vyse – za ty penize bys mohl mit mnohem exkluzivnejsi a luxusnejsi upravu, jen bys musel chtit a nekomu to individualne zadat. Nevim kde jsi slysel, ze karbonove kridlo stoji nekolik milionu, nebo ze je na nej potreba nejaky obrovsky a nakladny vyvoj… :o)
určitě to nebyly miliony, ale taky dost pochybuju o tom že by se celá úprava dala provést za 50 000.
Nicméně hádáni se o skutečných nákladech je bezpředmětné. Mou hlavní myšlenkou na kterou jsem chtěl upozornit bylo to, že redakce jde úrovní prudce dolů. Z příchodem Roadlook na auto.cz jsem nějak stratil oblibu auto.cz, ale na ten sem si zvykl a ten jejich hraný projev v testech se mi začíná líbit, sice to někdy přehánějí, ale takový test Golfu 6 se mi moc líbil.Mrzí mně že se tady nikdy nedovím výsledky formule 1, ralley atd. ale vždycky tu najdu nějaký trapně narážejcí článek na tuning, který redakce tak nesnáší, ale pořad o něm píše.Ja chci zpátky pana Koubka !