Gemballa MiG-U1 – tuning pro Ferrari Enzo
15 fotografiíZajímavosti o autech
Potřebuje ikonické Enzo vytunit? Gemballa si myslí, že ano.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
15 fotografiíZajímavosti o autech
Potřebuje ikonické Enzo vytunit? Gemballa si myslí, že ano.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mě by jen zajímalo, jestli se k tomu limitu 25 ks vůbec přiblíží. Snad nemůže být tolik lidí, kteří si chtějí znehodnotit Enzo.
Znehodnocení to sice bude… …ale mi se to neskutečně líbí. A to jsem vyložený odpůrce tuningu. Jenže tady mám pocit, že Gamballa tím optickým kitem podpořila přirozenou brutalitu tvarů Enza
Mohlo by to ale aspoň bejt v jedny barvě, ty černý věci vypadaj tak nějak plastově…
mě se to auto vzhledově taky líbí a to tuning moc nemusím. Jen ty výfuky vypadaj divně a hlavně vypadaj stejne jako na ostatních gembalách. A interiér bych pojal v duchu originálu. Tz. bez těch hraček jako audio,, video a pod.. a myslim že by se ušetřilo docela dost na váze…
A Enzo je jedním z nich.
ty serepetičky v interiéru to mi připomíná jistý pořad Pimp My Ride, kde se žádná úprava neobejde bez 100 kg navíc v podobě LCD displejů, herních konzol, aparatury, obřích repráků a podobných sra..č..ek.. To auto může vypadat jak chce ale tyhle šunty vevnit ho srážejí hodně hluboko.
fuj