Gemballa MiG-U1 – tuning pro Ferrari Enzo

Potřebuje ikonické Enzo vytunit? Gemballa si myslí, že ano.

Tuner Gemballa se povětšinou šťourá ve vozech Porsche, ale teď se vrhl na objekt velmi komplikovaný – Ferrari Enzo.

Atmosférický dvanáctiválec po zásahu tunera nyní produkuje výkon 700 koní, což je dost na to, aby pokořil stovku za 3,5 sekundy a překonal nejvyšší rychlost 350 km/h.

Úpravce snížil podvozek, aby byla aerodynamická účinnost co nejvyšší. Aby se ale dalo auto používat i jinde než na okruhu, byl namontován knoflík, po jehož stisknutí se podvozek auta zvedne, aby bylo možné překonat příčné prahy a díry v městském provozu. Tady vidíte, na jaké zákazníky má Gemballa namířeno…

Aerodynamické úpravy prý byly odzkoušeny ve větrném tunelu a prý skutečně zvyšují přítlak a pomáhají i lepšímu chlazení motoru a brzd.

Chcete další důkaz, že tohle auto nesměřuje mezi ortodoxní vyznavače okruhové jízdy, ale spíš mezi pozéry, kteří se předvádí před místní kavárnou a diskotékou? Uvnitř totiž najdete dodatečně vyrobené výkonné audio se zesilovačem na 950 W, DVD s dotykovým displejem, přípojku na iPod a USB, satelitní navigaci, držák nápojů a dokonce osvětlená kosmetická zrcátka. No fuj!

A už ten pozérský název… Chybí jen pořádné křídlo z toho MiGu a rudá hvězda na boku. Gemballa naštěstí vyrobí jen 25 aut, takže tohle nebudeme na silnicích příliš často potkávat. Přitom tuning Ferrari Enzo, když už ho musíte mít, jde udělat i docela zajímavě

autoweb.cz

18.1.2010 7:30

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist