GeigerCars Corvette Z06 Bi-Turbo

Převrtáním motoru a implementací dvou turbodmychadel vzniklo brutální monstrum.

Nebudeme začínat obvyklými frázemi v tom smyslu, že Corvette Z06 je sama o sobě brutální a rychlá a že nepotřebuje tuning. Na úvod si raději řekněme technické údaje.

Osmiválec byl ze 7,0 l převrtán na 7,6 l a osazen dvojicí turbodmychadel. Ta dokáží z termojaderného reaktoru vymáčknout výkon 890 koní, který je k dispozici při 6100 ot./min., a točivý moment 940 Nm, který trápí zadní pneumatiky od okamžiku, kdy ručička otáčkoměru mine cifru 4500.

GiegerCars moudře neuvádí zrychlení z 0 na 100 km/h, protože je nejen omezeno trakcí nebohých pneumatik, ale také je velmi obtížné ho běžně dostupnými přístroji změřit… No, tipněme si hodnotu 3,5 sekundy jako velmi reálnou. Maximální rychlost? 354 km/h.

Úpravce vyměnil celou převodovku, spojku, kardan a diferenciál za díly vlastní výroby. Sériové komponenty by prý nápor výkonu nevydržely.

Bodykit a optické úpravy raději ponecháme bez komentáře, protože jsou od GeigerCars a náš názor na tohoto tunera znáte. Buď se jedná o vtipnou úchylárnu nebo o trapnou úchylárnu. Kam zařadíte Corvette Bi-Turbo, necháme na vašem posouzení. Aspoň že prý byly komponenty karoserie vyvíjeny za účelem zlepšení aerodynamických vlastností a chlazení motoru.

Cenu prozatím neznáme, ale podle všeho bude záviset na tom, jak moc budete chtít Corvette Z06 upravit a zda si přivezete svojí Corvette nebo si ji necháte postavit od základu celou.

A ještě jedna věc – pak že prý nemůže být Corvette se dvěma turby zelená…

autoweb.cz

19.5.2009 1:19

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist