-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
-
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
-
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
-
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Ty cifršpiony z Deabornu by měli vykastrovat ! Nejdřív zkurvili americkýho Forda , Volvo a Jaguar a pak je prodají třeba marťanum !!
"Kdyby tady byly marťany, tak bych hlasoval s marťany" xD. Kdopak to řekl?
Naopak prodej Volva je dobry krok, Volvo ma problemi uz 20 let, a jen se prizivovalo na Fordu.
Houby přiživovalo . Ford měl hlavní slovo , zařadil ho do skupiny PAG tj. prémiových vozů a měl se o něj líp starat ! Co ale čekat od amíků , veme výrobce nezničitelných rodiných přibližovadel , začne mu budovat sportovní image a ve výsledku je nakonec masovka mondeo sportovnější a kvalitnější než premiové Volvo . Stejně se podepsali v Jaguaru , malej X-type je nepovedenej klon mondea , nový F-type zařízli prý proto že se na něj nevešla 20 kola …..
podepisuji se pod váš přispěvek
Ctes moc bulvaru, vsichni v PAGu meli vlasnit vedeni, strategii si delali vicemene sami, Ford jim nechaval bohuzel moc volne ruce, jen dodaval technologie, ale celek placali sami a blbe, a Ford sam na to malem dojel, na ten slavny PAG, Volvo si to tahlo a tahne v podstate samo a blbe celou svoji ucast u Fordu. Ted to bude misto clonu Mondea asi clon Cinana, to Volvistum uprime preji, nadavali na Forda a patri jim to. Pro mne bylo teda lepsi PAG jako clon dobreho Mondea. Ale kazdemu po chuti. Jaguar ma ted prodej cca -40 % nez s Fordem. Cim to asi bude. A sypat si popel muzou na hlavu ted uz jen sami.
Tam kde ma Ford porad ucast jako u Astonu, tam se dari.
Ctes moc bulvaru, vsichni v PAGu meli vlasnit vedeni, strategii si delali vicemene sami, Ford jim nechaval bohuzel moc volne ruce, jen dodaval technologie, ale celek placali sami a blbe, a Ford sam na to malem dojel, na ten slavny PAG, Volvo si to tahlo a tahne v podstate samo a blbe celou svoji ucast u Fordu. Ted to bude misto clonu Mondea asi clon Cinana, to Volvistum uprime preji, nadavali na Forda a patri jim to. Pro mne bylo teda lepsi PAG jako clon dobreho Mondea. Ale kazdemu po chuti. Jaguar ma ted prodej cca -40 % nez s Fordem. Cim to asi bude. A sypat si popel muzou na hlavu ted uz jen sami.
Tam kde ma Ford porad ucast jako u Astonu, tam se dari.
To snad ne! Mor na všechny Číňany!
Bych se uklidnil. Bez ohledu na to kdo zrovna vlastní akcie firmy zůstane volvo svédskou značkou..akcie mercedesu taky dzí z valné většiny arabové a nikoho to nežere:-) No a porsche si asi koupí Katar:-)
asiati jsou dnes jediní kdo má takovouu hotovost. A nemyslete so, že jsou to takoví pitomci, že by udělali něco, aby akvizici, jako je koupě Volva, nějak poškodili. Naopak můžou do něj nalít další prachy na vývoj dalších modelů..
Takže zahodte předsudky čecháčkové..myslím, že ani jeden z vás co zde píšete v číně nebyl. asi by vám spadla brada a oči se možná otevřeli..
nech si ho kupia europani ale ti len kecaju a nemaju gule
ako vo vsetkom