G-Power nezapomíná na BMW M3 GTS

Nejextrémnější varianta BMW M3 se před pár lety dočkala pořádné dávky anabolických steroidů od G-Power. Teď přišel čas na silnější dávku.

Asi se shodneme na tom, že BMW M3 GTS je skvělou záležitostí, alespoň při pohledu na rám v kokpitu, závodní sedadla a také všechno, co poslalo hmotnost dolů o 190 kilogramů. Pod přední kapotou zůstal atmosférický osmiválec, který byl převrtán na objem 4,4 litru aby mohl na zadní kola posílat rovných 450 koní.

Německému úpravci G-Power se takový výkon nejspíš zdál k smíchu, protože k motoru přidal kompresor, výkon vyšponoval na 635 koní a celé dílo nazval G-POWER SK II „Sporty Drive“. Mezi 250 zákazníky limitované edice se nejspíš našlo hned několik spřízněných duší, protože teď, o dva roky později, přichází s vylepšenou variantou tuningového programu pro BMW M3 GTS.

DOPORUČUJEME: Velký test – BMW M3 E92 vs BMW M3 E30

Úpravce prý zužitkoval poznatky z vývoje a výsledkem je vyšší účinnost kompresoru. Čekáte nějaké hodnoty? Tady jsou. Nový výkon je 650 koní při 7800 otáčkách, nejvyšší točivý moment 630 Nm přichází ve 3900 otáčkách. Ve srovnání se standardním modelem tedy přilepšení o 200 koní a 190 Nm.

To je slušná porce, která zahýbala i hodnotami zrychlení. Z nuly na 100 km/h to zvládne za 4,1 sekundy, dvoustovka se na tachometru objeví po 11,8 sekundách od startu. Abychom měli výčet hodnot kompletní, nesmíme nezmínit ani maximální rychlost – 323 km/h. Za úpravu si u G-Power řeknou 23500 Euro, což je v přepočtu nějakých 600 000 Kč bez montáže.

7.6.2013 8:15| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist