Volvo ve Frankfurtu: koncept ReCharge
5 fotografiíAutosalon Frankfurt
Ano, už i ve Skandinávii pomýšlejí na auto do zásuvky. Jak je to ale s proklamovanou ekologickou šetrností elektrických vozů?
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
5 fotografiíAutosalon Frankfurt
Ano, už i ve Skandinávii pomýšlejí na auto do zásuvky. Jak je to ale s proklamovanou ekologickou šetrností elektrických vozů?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ano. To je presne ono. Po meste na elektriku – levne a bez emisi. Mezi mesty s podporou spalovaciho motoru, ktery ma na vyber mezi ropnymi palivy a biopalivy. Presne toto je budoucnost – volba mezi vice druhy energie prinese nizsi zavislost na monopolech – nizsi provozni naklady, nizsi emise. Proc to ostatni (zejmena nemecke) automobilky jeste nechteji pochopit?
Protože staví do značné míry sportovní auta a tenhle typ auta sportovní nebude ani vzhledem. Ano, hybrydy mohou být sportovního charakteru (viz Lexus), ale to je úplně jiné pojetí než v tomto případě.
to rikam furt ze Tesla Roadster od Lotusu a Tesly neni sportak 😀 (ironie samozrejme)