Mercedes ve Frankfurtu: luxusní limuzína s motorem 1,8 litru!
Autosalon Frankfurt
Nedejte se zmást malým objemem, bavíme se o velmi neobvyklé osmnáctistovce...
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Autosalon Frankfurt
Nedejte se zmást malým objemem, bavíme se o velmi neobvyklé osmnáctistovce...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Super parametry, ale asi to bude chtit co 10 000 Km vymenu celeho motoru a komponentu ze???
motory hondy S2000 nebo noveho type-r ve specifikaci pro japonsky trh, jsou z dvou litru objemu na 240 koni. turbodiesely z dvou litru objemu se blizi s tocivym momentem k 400 Nm. nemyslim, ze by mel motor s adekvatnimi materialy k vykonu vydrzet mene, nez 200.000 km, coz je mym odhadem tak prumerna doba zivota auta. nebo se pletu? videl nekdo nejakou statistiku?