Frankfurt live: Opel Flextreme
11 fotografiíAutosalon Frankfurt
Pořád ještě nechápeme, proč jsou fosilní paliva horší než elektřina vyráběná z fosilních paliv, ale Opel se jen snaží reagovat na politické tlaky.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
11 fotografiíAutosalon Frankfurt
Pořád ještě nechápeme, proč jsou fosilní paliva horší než elektřina vyráběná z fosilních paliv, ale Opel se jen snaží reagovat na politické tlaky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ze autor nechape proc "jsou fosilní paliva horší než elektřina vyráběná z fosilních paliv" neznamena, ze to je jenom vysledek politickeho tlaku. Toto usporadani ma navysost technicke duvody. Konec koncu pri pohledu na uvadenou spotrebu, by to autora mohlo trknout. Duvodu je tisic. Zacina to tim, ze spalovaci motor pracuje neustale na jednech otackach optimalnich z hlediska vykonu, spotreby i emisi. Uz to samo o sobe dokaze snizit spotrebu o podstatnou cast. Elektrina se skladuje v akumulatoru ze ktereho se podle potreby vybira, ale, svete div se, zase se tam behem brzdeni vraci. Jeste jsem neslysel, ze by se benzin pri brzdeni vracel do nadrze. A potom jiz nastupuje spousta mensich duvodu jako potencialni levnost reseni (po nevyhnutelnem poklesu cen baterii) – nepotrebnost mechanickych casti – prevodovky, spojky ev. diferencialu, tim i potencialne vyssi spolehlivost. Pri pouziti 1 motoru na 1 kolo opet snadny rozvod vykonu dratem (nizsi hmotnost nez hridel), snadnejsi realizace pohonu 4×4 a systemu aktivni bezpecnosti (realizuji se jenom regulaci elektriny proudici k jednotlivym motorum) atd atd. ..
Navíc je možné, že časem začneme elektřinu získávat z jiných zdrojů, než fosilní paliva. Po jistou dobu jadernou (která je defacto také z omezených zdrojů, ale přece jen vydrží déle) a při velkém štěstí se později podaří zprovoznit Tokamaky, které snad budou vydávat elektřinu na naprosto jiné úrovni než je dnes obvyklé.