Frankfurt live: Fiat Panda Aria a Grande Punto Abarth SS
12 fotografiíAutosalon Frankfurt
Stánek italské automobilky dokazuje, jak odlišnými způsoby se dá pojmout téma malého automobilu.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
12 fotografiíAutosalon Frankfurt
Stánek italské automobilky dokazuje, jak odlišnými způsoby se dá pojmout téma malého automobilu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
1.4 a skoro 200koní…pěkný…
Tohle je první článek z Frankfurtu, který jsem si na vašem serveru přečetl. Bohužel musím říci, že zřejmě taky poslední.
Asi znáte přesný objem dvouválce, když uvádíte o desetinu menší objem, než který se uvádí ve veškerých dostupných materiálech. Formulace o přeplňování „turbodmychadlem“ není příliš štastná, když používá technologii Twin-Turbo. Při spalování obyčejného benzinu by měl dosahovat výkonu 105 PS, v Pandě Aria je však použita „ekologická“ konfigurace s výkonem 80PS, která produkuje 69 g/km CO2. Je použit systém Stop&Start. Zmínky koncernu Fiat o tzv. Multiair technologii, plní noviny již řadu let! a doufám, že se jí v blízké době konečně dočkáme. Jde o obdobný systém, jako je např. Valvetronic.
Připočtu-li k odborné stránce řadu zřejmě opodstatněných domněnek autora, je to z nejhorších článků co jsem kdy četl.