Francouzský soupeř Kodiaqu má po modernizaci, za větší luxus si nechá zaplatit
9 fotografiíRenault Koleos
Renault Koleos prošel faceliftem a zná své české ceny.
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
9 fotografiíRenault Koleos
Renault Koleos prošel faceliftem a zná své české ceny.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No, ten interiér, to je hnus.
Stejný hnus jako u kokodáku.
Tohle je fakt nové? Od pohledu zpracování nic moc. Kaplička přístrojů je lepší jak u nového Mégane, tak i u Talismanu. Nechápu proč tam není řešení ovládání otočným joystickem jak má Talisman. Exteriér…no nevím, vím, že je to věc vkusu, ale z boku teda pohledný není ani trochu. Když bych chtěl 4×4, tak musím mít CVT 🙁 Levné to taky není, na to, že se jedná o model, který je delší dobu na trhu. Když ho porovnám novým Tucsonem, který je v plné palbě úplně se vším HEV 4×4 levnější a vlastně končí s cenou tam, kde Koleos začíná, je lépe vybavený, líp zpracovaný, tak je volba jasná. Tucson je sice papírově menší, ale rozvor má delší a stejně tak i rozchod kol, tak je prostornost stejná a kufr taky stejný. Varianty bez HEV mají kufr dokonce větší. A Kodiaq má dvojspojku, zpracování je úplně někde jinde a pokud oželím několik kravin, tak cena vyjde na stejno. A i kdybych si tam naflákal kdejaké asistenty a doplňky, tak díky menšímu poklesu ceny se to při prodeji smázne. Koleos ztrácí hodnotu rychleji. Osobně bych si Koleos se 4×4 a 100 000 km nikdy nekoupil kvůli CVT.