Francouzi mají velmi šikovný systém čtyřkolky, který řeší dvě mouchy jednou ranou

27 fotografiíPeugeot

Se zimním obdobím a zasněženými silnicemi napadne nejednoho motoristu   myšlenka na potřebu pohonu všech čtyř kol. Jezdit takovým autem v zimních měsících je pro většinu řidičů snadnější, pohodlnější a bezpečnější, zejména v podmínkách s nižší přilnavostí vozovky. Řidiči mají nejen větší pocit jistoty a bezpečí...

Diskuze

8 komentářů

    kominík

    Tak si říkám že tu budou komentáře že Peugot není auto. Já kupuji 15 let jen Francouze. A na pohodu. Nejsem zastánce, elektro – aut, hybridů, auta na plyn, CNC, pro mne je to fakt děs, bída, utrpení. A to od kohokoliv. Jen zase výplod sorty co si až nahrabe bude chtít naftu, benzín. To co si kopím od Peugeotu za tu cenu mi Škodovka nikdy nenabídla nic. Škoda je pro Českého člověka předražená, drahá a to nehorázně. Servis značkový na Francouze už je v dejaké „díře“. Jezdím teď na 508 r.v 2019. S naftovým motorem. Jediné co vytýkám a to nevím zda li jen Francouzům a nebo je to i u jiných značek, že přestávají dělat auta s obsahem nad 2,0 l s manuální převodovkou. S těmi automaty ať se jdou vycpat. Automat je pro ovce a ne pro řidiče.

    Braver

    Peugeot jde neskutečně nahoru. Celá modelová řada nabízí dobře zpracované vozy. To mohu potvrdit jako majitel nové 508 SW 2.0 blue HDI. Perfektně zpracované auto, osvědčený naftový dvoulitr 180 koní. Do teď jsem jezdil koncern, ale i japonské auta a Peugeot rozhodně není pozadu, spíše naopak. Design exteriéru a interiéru a jeho zpracování je opravdu prémiové. Někomu možná nevyhovuje i-cocpit, ale po cca půl roce užívání bych se ke klasické koncepci budíků vracet nechtěl. Hlavně se u Peugeotu nenechat odradit vyššími ceníkovými cenami. V salónech se dá vyjednat velice zajímavá sleva. Tento systém handlování sice příliš neobdivuji, ale je to fakt.

    Petr

    „Jízdní režim 4WD je navíc k dispozici také v čistě elektrickém režimu. “
    Tak to autor asi víc píše než přemýšlí….

    Petr

    „Jízdní režim 4WD je navíc k dispozici také v čistě elektrickém režimu.
    —-Tak to autor asi víc píše než přemýšlí….

    p.

    @Petr…. a co se vam na tom nezda?
    V ciste elektrickem rezimu ma 2 el.motory (vpredu a vzadu), tzn 4×4,
    v hibridnim rezimu ma vpredu naftu, vzadu elektrinu, tzn zase 4×4,
    a pouze v ciste naftovem rezimu ma motor jen vpredu a pak jen 4×2

    p.

    btw… pokud by existovala moznost tovarni dodatecne montaze baterii a elektromotoru na zadni naprvu na stavajici auta, coz neni technicky nijak zvlast slozite, jen to stoji nejaky obnos penez, urcite by se nasli zajemci.

    Já První

    No, a teď by mě upřímně zajímalo, kdo je autorem tohoto řešení… JEEP má svoje 4xe na trhu něco přes rok.

    Martin Kopek

    S tímhle řešením před několika lety přišlo jako první Volvo. Tuším že to byla XC70. Redaktor trochu zaspal.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist