Francouzi mají nové logo, typický znak udělali svěží a moderní
Renault
Nové logo značky Renault ztělesňuje „Nouvelle vague“, myšlenku nabídnout novou možnost tím, že přineseme do ekosystému něco nového, co je blíže duchu doby a je moderní.
Mercedes-Benz CLS přijíždí sportovnější a modernější, jeho asistenční systémy už neoblafnete
Japonci ukázali speciální offroad na rozvoz vakcín, dojede snad do každého koutu světa
Japonci představili dlouho očekávaný sporťák, po kterém budou toužit všichni nadšenci
Test DS 3 Crossback 1.2 PureTech: Tři válce stačí, drahoušku
Kutil Tim odhaluje svoji garáž, seriálový nešika překvapí mimořádným vkusem na auta
Renault
Nové logo značky Renault ztělesňuje „Nouvelle vague“, myšlenku nabídnout novou možnost tím, že přineseme do ekosystému něco nového, co je blíže duchu doby a je moderní.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Diskuze