Forza Motorsport 4: Kariéra závodního jezdce začíná
5 fotografiíreportáž
Oficiální a profesionální recenze počítačové hry od zkušeného hráče? Ne, tohle je osobní zkušenost člověka, který rád řídí skutečná auta.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
5 fotografiíreportáž
Oficiální a profesionální recenze počítačové hry od zkušeného hráče? Ne, tohle je osobní zkušenost člověka, který rád řídí skutečná auta.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Já jsem už kvůli GT5 koupil PS3, takže na Forzu už kašlu. Ale hrál jsem kdysi FM3 a byla to spíš arkáda. GT5 mi přijde mnohem lepší, minimálně chování auta je reálnější, přenos váhy je víc cítit a hlavně v tom vidím to japonský nadšení pro auta
Jooooo ten prenos vahy na gauci fakt pocitis….omg 🙂
Kdo mluvi o sedacce? Proste to citis z reakci auta, jak se naklani, jak se mu nori predek, kdy ustreli zadek.. to spojeni s autem je proste vic citit, je to subjektivni a tezko popsatelny