Ford sjednotí design
Ford
Evropa a Amerika se musí domluvit, jak mají produkty Modrého oválu vypadat.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Ford
Evropa a Amerika se musí domluvit, jak mají produkty Modrého oválu vypadat.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Evropský styl mi přijde progresivnější. Americký, nutno říci docela banální, recept Chromované Mřížky na celou (důstojnou!) modelovou řadu nevystačí. Fusion(US) i Edge se mi moc líbit massa, ale jestli mi teď Alan zavolá, řeknu mu, že bych vycházel z toho, která divize lépe funguje.
No tak s tou zvědavostí bych byl opatrný..Když se třeba podívám na americký Focus, tak se mi chce brečet..Něco takového tady nemá šanci uspět..Dyť to vypadá jak Logan:)
(Jak můžu být zvědavý ne/opatrně? 8)
"Nejnovější" US Focus je designový Frankenstein, u kterého se už žádná budoucnost neočekává. Je to IMO výsledek snahy o splnění následujícího zadání: Prodloužit životnost modelu, který technicky ještě není úplně odepsaný, za co nejméně peněz, protože novou náhradu teď prostě nemáme. Takže se udělal kabát, kterej musel bejt jinej (a to se jim povedlo, fuj), ale přitom musel pasovat na původní tělo. Budoucnost ta designová myšlenka (haha) nemá a ani mít neměla.