Ford S-MAX a Ford Galaxy 2010

38 fotografiíFord S-Max

Velkoprostorové Fordy dostaly spolu s novou tváří také dvouspojkovou převodovku PowerShift a nový motor EcoBoost SCTi, což je přímovstřikový dvoulitr s turbem.

Diskuze

16 komentářů

    RS

    …jistě víme… http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/skoda-svolava-auta-s-prevodovkou-dsg/17512

    Ale nemyslím, že u Fordu potřebuje úplně všechny "kvality", kterými disponuje "dokonalé" VW.

    RS

    potřebuje/me 😉

    R1S0

    kamera a blind spot system potesia,chybali v terajsej generacii.inak je to dokonale auto.

    ps"ventilovane sedacky su len s kozou? alebo aj s latkovym potahom?

    Jarjarbinks

    Ventilovaná sedadla jdou i k normálnímu čalounění.

    Mě by spíš zajímalo jak ten nový 2,0 tdci 163 k jezdí s automatem, je to nejsilnější varianta v naftě s automatem, takže si tuto variantu asi budu muset koupit. Benzin si myslím by byl lepší, ale myslím si ze pod deset litru bych se dostal těžko … Chtělo by se to o těch motorech více rozepsat 🙂

    RS

    149 kW (203 koní) v 6000 ot./min. to je špatně, správně v 5500 ot./min. ref. zde…

    http://media.ford.com/news/novyfordsmaxanovyfordgalaxysepredstavivesvetovepremierenaautosalonuvbruselu.htm

    Jirka Červenka, autoweb.cz

    To není tak jisté. Vámi citovaná zpráva obsahuje předběžné údaje. Podrobné tabulky technických údajů v press kitu ovšem uvádějí hodnotu 6000 ot./min., ačkoliv v textu se stále mluví o 5500 ot./min. Také graf výkonu v press kitu ukazuje vrchol v šesti tisících.

    Vzhledem k tomu, že tabulky vznikly později než text (který zjevně staví na předběžné zprávě z poloviny prosince), lze předpokládat, že obsahují finalizované údaje.

    RS

    Zpráva uvádí oficiální údaje, to samé (5500 ot./min.) je totiž i zde – ten oficiální press kit http://s-maxgalaxykit.fordmedia.eu/.

    A nikde nevidím označená fakta jako předběžná. Nebo jsem to přehlédl.

    "Také graf výkonu v press kitu ukazuje vrchol v šesti tisících." Ok, kde ten graf máte? Proč není v galerii pod článkem?

    "Podrobné tabulky technických údajů v press kitu ovšem uvádějí hodnotu 6000 ot./min."

    Kde máte ten press kit? Určitě není problém sem dát on-line adresu na taková fakta na media webu Fordu. Jak jsem to udělal já.

    pes

    Jasně, jsi nejlepší! A redaktoři jsou gumy!

    Bohajeho… To se máme všichni kvůli 500 ot./min. podělat?

    Yaroukh

    RS korektně upozornil na něco, co považuje za chybu/nepřesnost.

    A ty jsi jen blb.

    DD

    To je teda skvělý. Místo pětiválce 2.5 udělaj 2.0 čtyřválec s menším výkonem a vyšší spotřebou. Dle testu na nejmenovaném konkurenčním webu jezdí v S-maxu za 11-12 litrů, přičemž 2,5 T v Mondeu žere kolem deseti.

    RS

    Ano ty tomu na nejmenovaném konkurencnim webu veris? Ja ne. Navic tady se uvadi opak…

    "Fanouškům odcházejícího řadového pětiválce 2.5T bude chybět jeho výrazný charakter, ale po stránce kultivovanosti, hospodárnosti a odezvy hraje EcoBoost SCTi jinou ligu."

    Podobne treba pise i UK EVO…

    http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/247837/ford_smax_scti_road_test.html

    Navic kolik zere v tak velkem aute-typu-MPV 2.0 TSi? Mene nebo jeste vice… to jsme se na nejmenovanem konkurencnim webu "prekvapive" nedozvedeli.

    ddx

    s 2.5 T jezdim v Mondeu zhruba za 11,5 – 13 litru (hlavne mestsky a primestsky provoz + dalnice v Nemecku). 10 litru se da pri klidnejsi jizde, ale pak nepotrebuju 220 koni. Pocitam, ze S-max potrebuje pri podobnem stylu jizdy alespon o litr vic

    janseb

    Když v S-Maxu 2,2 TDCi jedu 180-200 tak mi bere 11-12 litrů. Takže u toho benzínu bych si tipnul při těchhle rychlostech spíš 15-20.

    sir

    Je zvlastni ze veVolvu maji stejny motor navyber jak manual tak automat, navic ofico info ze vprubehu roku prijde i 240 konikova varianta, a z eprijdou 1,6 Tsci se 150 a 180 koniky, kdyz je to motor z Fordu, proc do vlastnich modelu (vcetne mondea) daji jen jede 2,0 a jen s automatem :-/ Defakto pak s manualem neni na vyebr, zadny silnejsi motor v benzinu..tak vsichni holt budeme kupovat diesla bleble ble

    Tom

    Je Galaxy stále nejhůře topícím MPV? A jak je na tom S-Max. Mít v autě s dětma v zimě 15°C po hodině jízdy, je k ničemu to radši jiný vůz.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist