Ford S-MAX a Ford Galaxy 2010
38 fotografiíFord S-Max
Velkoprostorové Fordy dostaly spolu s novou tváří také dvouspojkovou převodovku PowerShift a nový motor EcoBoost SCTi, což je přímovstřikový dvoulitr s turbem.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
38 fotografiíFord S-Max
Velkoprostorové Fordy dostaly spolu s novou tváří také dvouspojkovou převodovku PowerShift a nový motor EcoBoost SCTi, což je přímovstřikový dvoulitr s turbem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
…jistě víme… http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/skoda-svolava-auta-s-prevodovkou-dsg/17512
Ale nemyslím, že u Fordu potřebuje úplně všechny "kvality", kterými disponuje "dokonalé" VW.
potřebuje/me 😉
kamera a blind spot system potesia,chybali v terajsej generacii.inak je to dokonale auto.
ps"ventilovane sedacky su len s kozou? alebo aj s latkovym potahom?
Ventilovaná sedadla jdou i k normálnímu čalounění.
Mě by spíš zajímalo jak ten nový 2,0 tdci 163 k jezdí s automatem, je to nejsilnější varianta v naftě s automatem, takže si tuto variantu asi budu muset koupit. Benzin si myslím by byl lepší, ale myslím si ze pod deset litru bych se dostal těžko … Chtělo by se to o těch motorech více rozepsat 🙂
149 kW (203 koní) v 6000 ot./min. to je špatně, správně v 5500 ot./min. ref. zde…
http://media.ford.com/news/novyfordsmaxanovyfordgalaxysepredstavivesvetovepremierenaautosalonuvbruselu.htm
To není tak jisté. Vámi citovaná zpráva obsahuje předběžné údaje. Podrobné tabulky technických údajů v press kitu ovšem uvádějí hodnotu 6000 ot./min., ačkoliv v textu se stále mluví o 5500 ot./min. Také graf výkonu v press kitu ukazuje vrchol v šesti tisících.
Vzhledem k tomu, že tabulky vznikly později než text (který zjevně staví na předběžné zprávě z poloviny prosince), lze předpokládat, že obsahují finalizované údaje.
Zpráva uvádí oficiální údaje, to samé (5500 ot./min.) je totiž i zde – ten oficiální press kit http://s-maxgalaxykit.fordmedia.eu/.
A nikde nevidím označená fakta jako předběžná. Nebo jsem to přehlédl.
"Také graf výkonu v press kitu ukazuje vrchol v šesti tisících." Ok, kde ten graf máte? Proč není v galerii pod článkem?
"Podrobné tabulky technických údajů v press kitu ovšem uvádějí hodnotu 6000 ot./min."
Kde máte ten press kit? Určitě není problém sem dát on-line adresu na taková fakta na media webu Fordu. Jak jsem to udělal já.
Jasně, jsi nejlepší! A redaktoři jsou gumy!
Bohajeho… To se máme všichni kvůli 500 ot./min. podělat?
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/247837/ford_smax_scti_road_test.html
Max power: 200bhp @ 5500rpm
RS korektně upozornil na něco, co považuje za chybu/nepřesnost.
A ty jsi jen blb.
To je teda skvělý. Místo pětiválce 2.5 udělaj 2.0 čtyřválec s menším výkonem a vyšší spotřebou. Dle testu na nejmenovaném konkurenčním webu jezdí v S-maxu za 11-12 litrů, přičemž 2,5 T v Mondeu žere kolem deseti.
Ano ty tomu na nejmenovaném konkurencnim webu veris? Ja ne. Navic tady se uvadi opak…
"Fanouškům odcházejícího řadového pětiválce 2.5T bude chybět jeho výrazný charakter, ale po stránce kultivovanosti, hospodárnosti a odezvy hraje EcoBoost SCTi jinou ligu."
Podobne treba pise i UK EVO…
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/247837/ford_smax_scti_road_test.html
Navic kolik zere v tak velkem aute-typu-MPV 2.0 TSi? Mene nebo jeste vice… to jsme se na nejmenovanem konkurencnim webu "prekvapive" nedozvedeli.
s 2.5 T jezdim v Mondeu zhruba za 11,5 – 13 litru (hlavne mestsky a primestsky provoz + dalnice v Nemecku). 10 litru se da pri klidnejsi jizde, ale pak nepotrebuju 220 koni. Pocitam, ze S-max potrebuje pri podobnem stylu jizdy alespon o litr vic
Když v S-Maxu 2,2 TDCi jedu 180-200 tak mi bere 11-12 litrů. Takže u toho benzínu bych si tipnul při těchhle rychlostech spíš 15-20.
Je zvlastni ze veVolvu maji stejny motor navyber jak manual tak automat, navic ofico info ze vprubehu roku prijde i 240 konikova varianta, a z eprijdou 1,6 Tsci se 150 a 180 koniky, kdyz je to motor z Fordu, proc do vlastnich modelu (vcetne mondea) daji jen jede 2,0 a jen s automatem :-/ Defakto pak s manualem neni na vyebr, zadny silnejsi motor v benzinu..tak vsichni holt budeme kupovat diesla bleble ble
Je Galaxy stále nejhůře topícím MPV? A jak je na tom S-Max. Mít v autě s dětma v zimě 15°C po hodině jízdy, je k ničemu to radši jiný vůz.