Ford S-Max 2.2 TDCi
24 fotografiíFord S-Max
Velkoprostorový Ford s nejsilnějším naftovým motorem a automatickou převodovkou. Dvě stovky koní pod kapotou sportovního MPV?
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
24 fotografiíFord S-Max
Velkoprostorový Ford s nejsilnějším naftovým motorem a automatickou převodovkou. Dvě stovky koní pod kapotou sportovního MPV?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ford se asi zbláznil, nabízet tuhle šunku za 1.3mega. To je prodejné možná se slevou 30%.
Je sice moc hezké, že se test věnuje analýze spolupráce dvojspojkové převodovky s tímto silným naftovým motorem, jenže vám, páni redaktoři, unikla jedna podstatná technická informace. Tahle převodovka totiž není žádná dvojspojka, nýbrž klasický měničový automat. Ford ji ve svých materiálech označuje jako \“Durashift-6-tronic\“.
jasne… powershift sa s 2.2 dieslom nedodava. s 240k 2.0eb uz ano.
mimochodom preposilovane riadenie v porovnani s focusom je tiez pekna ptakovina…
Kdo se v tom má sakra vyznat, když do každého auta cpou padesát různých převodovek! 😀
To je jedno, stejně to řazení nebylo nic moc, ale aspoň se nemusela mačkat spojka. 🙂
Taky na to koukám jako jelen. Doufám, že autoweb takhle netastuje všechna auta. Mimochodem, to cukání mi moc nehraje, pokud používají stejný automat jako PSA, tak bych to skoro vyloučil. Není z nejrychlejších, ale podle mých zkušeností s C5 2.2 rozhodně necuká.
shit happens 😉
Když si veznu, že za tuhle cenu si můžu koupit dva nové modely mercedesu třídy B, tak mi to hlacva moc nebere. Sice je S-max sportovnější auto, alo pokud chci řídit, tak si koupím BMW 3 a ještě ušetřím !!!
Hm, mozna budu za lamu, ale pred par tydny jsem si presne takovehoto S-Maxe poridil (2011, z Nemecka) a mam v nem dvouspojkovy powershift. Ha a ted babo rad.
Motorizace je určitě lepší 2.0 TDCi se 120kW. Už kvůli plynulému průběhu točivého momentu: http://www.ojetinypodlupou.cz/ojetina/ford-s-max-2006-dosud/