Ford Ranger přijíždí ve speciální edici Thunder. Vznikne pouhých 4 500 kusů

S novým provedením Ford Ranger Thunder získá nejprodávanější pick-up v Evropě dramatický vzhled a ještě bohatší výbavu. První vozy dorazí k zákazníkům koncem léta.
ford_ranger_thunder_01-1100x618.jpgCelá galerie 3 Zdroj: Ford

Ranger Thunder, který bude v Evropě nabízen v počtu pouhých 4 500 vozů, se vyznačuje exkluzivním ztvárněním interiéru i exteriéru a pohání ho motor Ford Bi-Turbo 2.0 EcoBlue o výkonu 213 k a točivém momentu 500 Nm. Sériově je spřažený s 10stupňovou samočinnou převodovkou. Nový model vychází z oblíbené varianty Ranger Wildtrak.

Model kombinuje šedý lak Sea Grey s exkluzivními černými 18palcovými koly z lehké slitiny a přední maskou, zadním nárazníkem, ochrannými prvky, uložením mlhových světlometů, aerodynamickým ochranným rámem za kabinou a klikami dveří vyvedenými v černém odstínu Ebony.

Na masce chladiče a rámu za kabinou se objevují červené detaily, zatímco přední dveře na obou stranách i zadní víko nákladového prostoru čelo zdobí emblémy „Thunder“ s trojrozměrným efektem. Logo „Ranger“ dostalo matně černou povrchovou úpravu.

Sériově dodávané LED světlomety i zadní sdružené svítilny mají tmavé rámečky. Ranger Thunder standardně nabízí rovněž ochrannou vložku korby a rolovací kryt, což jsou u zákazníků Rangeru často žádané položky. Novinkou ve výbavě je praktická posuvná dělící přepážka nákladového prostoru.

Čtěte také: Test Ford Ranger Raptor: Evropské mládě amerického dravce

V komfortním a atraktivním interiéru čekají na zákazníky sedadla s kombinovaným čalouněním kůže/vinyl v odstínu Ebony a kontrastními červenými emblémy „Thunder“. Na volantu, sedadlech, palubní desce i dalších místech se objevují červené švy. Standardně dodávané černé vkládané koberce pak kontrastují s červeně podsvícenými prahovými lištami.

Pod kapotou Rangeru Thunder pracuje výkonný vznětový motor Bi-Turbo 2.0 EcoBlue, přeplňovaný dvěma sériově zapojenými turbodmychadly. Menší z nich zlepšuje odezvu motoru a průběh točivého momentu v nízkých otáčkách, zatímco při vyšších pístových rychlostech se uplatní větší dmychadlo, které pomůže agregátu dosáhnout maximálního výkonu.

Desetistupňová samočinná převodovka již prokázala svoje přednosti v tak rozmanitých modelech, jako jsou Ford F-150 a Ford Mustang. Vyznačuje se širokým rozpětím převodů a schopností adaptace na provozní podmínky v reálném čase. Pro každou situaci tak dokáže zvolit nejvhodnější převodový poměr z hlediska dynamiky, kultivovanosti a hospodárnosti.

Terénní potenciál Rangeru Thunder je podpořen vyzkoušeným systémem pohonu všech kol. Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 dle cyklu WLTP začínají na 9,1 l/100 km, respektive 239 g/km. Cena Fordu Ranger Thunder pro ČR je 1 210 480,- Kč bez DPH.

22.5.2020 9:08| autor: Tomáš Malík | zdroj: Ford

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist