Ford pracuje na Focusu RS!
1 fotografieFord
Nejostřejší verze řady Focus má mít výkon kolem 300 koní a pohon všech kol.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
1 fotografieFord
Nejostřejší verze řady Focus má mít výkon kolem 300 koní a pohon všech kol.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
že by konkurent pro Evo a Sti?
S tím závažím pod kapotou spíš pro tu Imprezu:)
az na to ze sti je lepsí (od modeloveho roku 2005) nez evo … to ze evo je v CR na zavodech rozsirenejsi a ma lepsi ridice neznamena ze je evo lepsi ..
Tak zatím tomu moc nevěřím. Že by tohle peklo vypustili na silnice? No to se máme na co těšit… uff
já myslím že kdyby to pustili do objehu tak by to bylo velmi zajmavé sledovat v porovnání s STi a EVO 🙂
A už si objedval? Preji pjekny cyrilometodjejske svatky!