Ford potvrdil příští Focus RS
Ford
Úspěch současného ostrého hatchbacku přiměl vedení automobilky dát zelenou vývoji nové generace. Očekávejte podobně drtivé výkony.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Ford
Úspěch současného ostrého hatchbacku přiměl vedení automobilky dát zelenou vývoji nové generace. Očekávejte podobně drtivé výkony.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nikdy bych nechtěl předokolku s výkonem nad cca 180 koní. Přední pohon na to není dělaný a při akceleraci se to projeví mimojiné i trapným protáčením odlehčených kol. Ano trapným. Zadokolka nebo 4×4 je jediná volba.
Souhlasím, dle mě více než 200 koní si zaslouží 4×4 nebo zadohrab.
Na videu které příkládám dole je krásně vidět jak je tolik opěvovaný systém revoknuckle i s diferenciálem quaife na mokru/sněhu/ledu totálně k hovnu.. Kola sice nějak extra neprotáčí, protože to auto má omezený přenos výkonu za zhoršených trakčních podmínek.
Ale abych mu zase tolik nekřivdil, myslím že na dokonalém asfaltu(okruh) a za sucha to může být rychlé auto.
Jsem pro aby další focus rs byl 4×4, ale to by začal ford konkurovat sti a evu, což nevím jestli chce..
http://www.youtube.com/watch?v=W9YhRJkucIo
předokolka vs. sport?
Civic type R 7. generace – jen motor, žádný turbo.
a to už je 10 let, co se tu proháněla:-)
Mezi sportovním autem a rychlým autem je rozdíl. Opravdové sportovní auto má poháněná zadní nebo všechna kola – žádná jiná možnost neexistuje.
Vážení pánové,vlastním Ford Focus RS a to co píšete jsou pekný blbosti.Prvně se v tom autě svezte a pak pište co píšete.Na suchu není žádný problém s protáčením kol díky difecu a snížení výkonu na nižší kvalty co se Fordu velice povedlo a když naprší a zasněží,tak si s tím zadním náhonem můžete stoupnout leda do garáže a já s Fordem ještě pojedu dál.Nejsem zapřisáhlý Fordista,ale toto auto můžu.Ano 4kolka je na špatné počasí značka ideál,ale zase v zatáčkách při rychlém průjezdu to taky není moc v pohodě.Měl jsem Subaru Impreza STi a dobře najet zatáčku a jet sním pod gasem taky není sranda.Doporučuji zhakoupit a vyzkoušet,než začnete psat k tomu komentáře.Jezdil jsem i RS 4,octávia RS,M3,Megane RS atd.Ford Focus RS je zatím nejlepší auto co jsem měl možnost řídít.