Ford Mustang 5.0 V8 GT Convertible (2016)
38 fotografiíFord Mustang
Okamžitě si pro něj běžte! Tak na co ještě čekáte?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
38 fotografiíFord Mustang
Okamžitě si pro něj běžte! Tak na co ještě čekáte?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pěkný autíčko s pěkným zvukem, jen se musíte smířit s tím, že kdejaké čipnuté ereso vám snadno ujede.
Pěkný test. Konečně i kabria. Jsme majitelem kupátka. Co se řízení týká, tak jeho reakce se nastavují jednou z těch leteckých páček. Jsou tam tři režimy, každý si najde svoje. Co je na Stangu ale nejlepší, že to je polotovar. Jsou tisíce dílů různých výrobců, včetně fabrických – ford performance. Auto jde hodně individualizovat.
A k výše uvedenému příspěvku….žádná škodovka se tomuto výkonu ani nepřiblíží. Člověk se musí trochu naučit s tvrdší spojkou, ale jinak je to letadlo. Však v základu má 420 koní.
Za ty peníze jedna z nejlepších koupí na trhu. Jen mi do kabrioletu pasuje více automat…
Však taky je to na prodejích hezky vidět. V pseudozelené turbované Evropě prakticky nemá konkurenci. A to nejen cenou, ale i technikou, její dostupností, možnostmi individualizace a v neposlední řadě také tradicí, designem a legendou.
Já jsem si z režimů posilovače nevybral ani jeden, i Sport je pořád divný, ale Stangu to prostě odpustíte. Snad s tím něco udělají, případně by to mohl umět někdo potunit. Jinak gratuluji ke koupi!
To jsem si také myslel, automat se ke kabriu tak nějak nabízí, ale s manuálem je to fakt pecka!
Já jezdím v nastavení normal…ale zas mám trochu jiný volant – z alcantary, širší a dole zúžený – z modelu Shelby GT350. Vykrojený, lépe se drží, je to trochu jiný pocit. Mustang je velká radost. A hračka na dlouhou dobu – já už do něj postupně vrazil další malé auto :-).
Více takových klasických aut u nás to chce…. Camaro, Challenger, Charger. Jsou to fantastická auta s nesmrtelnými motory, charismatem a přitom proti Evropě podstatně levnější.
me do toho hlavne nepasuje chlap.
samotny kupe v zakladu je dost teploussky, takovej ten policajt v kozenejch hadrech z modry ustrice a kabrio je jeste o krok dal 😀
ale souhlasim s Cherokeem, ze to je spis polotovar a musim rict, ze pokud se upravi zadni cast, da se najit kousek, ktery se mi opravdu libi, tedy v pripade, ze se bavime o kupe.