Ford Mustang 5.0 V8 Fastback: Evropo, uč se!

14 fotografiíFord mustang fastback

Poslední generace Mustangu se naštěstí prodává oficiálně i v Evropě a díky možnosti zvolit atmosférický osmiválec s opravdu neotesaným projevem příjemně zpestřuje zdejší stále více sterilní nabídku aut. A díky konečně nezávislému zavěšení zadní nápravy se Mustang v zatáčce nechová jako parník, ale jako docela...

Diskuze

2 komentáře

    q

    Ahoj vsem,

    – vlastnim mustang r.v 3.2018 v automatu s magna-ride koupeny v CZ a najezdil jsem s nim 12000km zatim. Zacina jich jezdit vcelku hodne posledni dobou co sleduji – hlavne starsi FL 2017 kvuli cene,

    – novy 10st automat je prvni rok montovany, jedno co spousta recenzentu prehlizi je, ze se prevodovka uci podle vaseho stylu jizdy => kdyz s tim jezdite jako sneci a pak najednou se rozhodnete trhat asfalt – nechce se mu podrazovat a je plynule pomaly. Z 0-100km/h to da kdykoliv za 4,5s s automatem a rychlost razeni ve sportovnim rezimu je v poradku. Pravda je, ze manual v 2018 doprovazi statisticky az moc kompletni havarii prevodovky (youtube) kvuli nahrade oceli za hlinik aby to byla nahoda – z toho pohledu automat je lepsi volba tento rok.

    – razeni prevodovky ve sportovnim rezimu ‚na krev‘ neni idelani, viz zminovane kopani rychlosti je ten mensi problem vs. automaticke podrazovani s meziplynyme kdyz dojizdite do krizovatky tak plasite lidi a auta pred vami jsou v panice z revu motoru,

    – ve sportovnim modu razeni padly pod volanem (mimochodem dost plastove a lowcost vyzaz ale bytelene) je slusne rychle, ale 10 st je moc e.g. => kdyz podrazujete z 10 tak musite dolu minimalne na 6, aby jste se rozjeli z vykonem na predjizdeni ve 100km/h+

    – v automatice v ‚D‘ kdyz chytnete za padlo – preradi a pochvili se vrati zpet do automatcikeho modu razeni a jde zpet. V ‚S‘ to prepne pernamentne. Co v manualu neni je, ze kdyz podrzite padlo nahoru v S tak se vrati k automatickemu razeni bez prechodu S->D->S.

    – u magnaride/adaptivni odpruzeni/ bych si asi odpustil investici 50kCZK protoze za jizdy nepoznam rozdil – stale to skace stejne a naklaneni stareho mustangu s normalnimi tlumici vs tohoto noveho nemuzu porovnat /stary jsem nikdy neridil/

    – adaptivni LED sviti krasne jasne a funguje ok vcetne auto-levelovani horizontu. Dalkova svetla – automaticke prepipani funguje jak ma krom ‚pozdniho navratu‘ – rucne bych prepinal zpet drive jak vidim auto asi o 1s = nic tragickeho,

    – co me dost mrzi je, ze v US verzi automat lze na dalku nastartovat (klicek -2x start a motor bezi = predehrati) ale v EU verzi ne (specialne v zimne – predehrati auta. V EU verzi je jiny klicek (902MHz vs 433MHz) nekompatibilni a autostart nefunguje. Dokonce ani vzdaleny start pres aplikaci (modem v aute neni) nefunguje oproti US

    – aktivni klapka ve vyfuku viz ‚dobry soused mod=tichy‘ – jak je motor studeny, stejne otocite a zarve jak lev, jak se trochu zahreje tak zavre klapku a je relativne ticho. Pri kratke jizde si elektronika parkrat otevre klapku automaticky na 5s asi aby nezustala viset. Tichy mod pouzivam pri prijezdu domu, jinak jezdim s plne otevrenou – zvuk je nadherny az auta uhybaji ze silnice 🙂 ale rozuzmny na 300+km jizdu namisto poslouchani radia

    – nekupujde navigaci – je strasne pomala a neaktualni. Sync3 podporuje apple car-play a android auto a od nove verze IOS od zari 2018 umi i Waze navigaci=online – super = uspora 20kCZK za ford offline navigaci 🙂

    – pripravte si 30kCZK zimni pneu. Nazul jsem tam michelin pilot sport ale klouzou s tim vykonem pouze na zadni, rezim ‚snih/voda‘ dost pomaha pokud mate tezkou nohu na zacatek protoze to ustreli i ve 120km/h kdyz to slapnete v dnesnich teplotach 🙂

    – co uplne nechapu je kabinove osvetleni u zpetneho zrcatka – klasicke zarovky ktere se prehrivaji vs. zbytek je RGB-LED

    – dozadu dostanete 2 isofix sedacky = pouze deti. Vetsi nez 6let bych nedaval – malo mista na nohy specialne kdyz ridic neni 50kg kategorie 🙂

    – klasicke sedacky ok, ventilace(chlazeni), ale funkcne mizerna – cast sedacky podchalzeni a zbytek nic krom toho na druhy a treti stupen hlucna. Topeni je super,

    dejte vedet co vas zajima
    zdravi
    q

    Pavel

    Zdravím „q“, s tou informací, že adaptivní tlumiče jsou k ničemu jste mně nepotěšil. Mám najeto asi 1000 km s 2018, AT, bez magne a je to super auto, chtěl bych si na jaro pořídit cabrio, jediný problém mám s nepohodlným podvozkem na horších silnicích, což je u nás bohužel většina. Tak nějak doufám, že magne pomůžou a sháním někde auto s nimi, které bych mohl vyzkoušet. Pokud by jste byl ochoten se sejít a trochu mě povozit, byl bych rád, benzín platím. Když tak se ozvěte na mail pavel176@centrum.cz Díky.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist