Ford Mondeo (výroba 2000 – 2007)
9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Druhou generaci Fordu Mondeo si mnoho řidičů oblíbilo. Jedná se totiž o prostorný vůz s dobrými jízdními vlastnostmi. Jen pozor na rizika některých dieselů.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Druhou generaci Fordu Mondeo si mnoho řidičů oblíbilo. Jedná se totiž o prostorný vůz s dobrými jízdními vlastnostmi. Jen pozor na rizika některých dieselů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mondeo má rád velmi můj kamarád. Opravuje jich dost a ty závady jsou krutě drahé. Já bych -Mondeo až na všechny plus nechtěl. Těch čekaných průserů je tam hafo
Ve zpětném zrcátku
2007 – ukončení výroby a nahrazení Fordem Mondeo třetí generace.
——–
MKI 93-97
MK2 97-00
MK3 00-07
MK4 07-14
MK5 14-??
Mondeo jsem měl a už nikdy víc!a to jsem měl 2.0duratec 107kw vychválený!to slavné TDCi bych nechtěl ani zadarmo!K šípku s Fordem.Opravy drahé jako sv..,jen výměna sání stála víc než by stálo nové turbo do TDíčka,zap.cívky jedna 3000,-,lambda sonda 5000,-,a mohl bych pokračovat,to ještě nemluvím o protestující elekrtrice,hlavně centrál,kdy nešli otévřít žádné dveře kromě kufru,takže jsme do auto lezli kufrem,a lidi na parkovišti se mohli potrhat smíchy:D
Mondeo si oblíbilo plno servisů máte tam chybu,vlastně těch chyb je tam víc,navíc r.2000-2007 je 3.generace NE! druhá.Další věc těch rizik je tam více ne jen u některých dieselů.
Ne, je to druhá generace. Že si lidi jako vy pletou a facelift první generace považují za samostatný model, jen je váš problém.
Takže vy se nepletete, ale plete se celý internet od wikipedie přes fora o Fordě až po autora knihy H.R. Etzolda \“Jak na to ?\“ – http://oi50.tinypic.com/bfnnl0.jpg. Tak to pak PARDÓN. S přáním hezkého dne mizím na oběd.
Takže vy se nepletete, ale plete se celý internet od wikipedie přes fora o Fordě až po autora knihy H.R. Etzolda \“Jak na to ?\“ – http://oi50.tinypic.com/bfnnl0.jpg. Tak to pak PARDÓN. S přáním hezkého dne mizím na oběd.
Mam spolehlive mondeo 2.5 V6 po servisu. Prodavam ho z financni tisne. lroller zavinac seznam tecka cz nemuzu to napsat dohromady… ozvete se poslu udaje fotky vsechno
Ford označoval facelift první řady jako Mondeo II (marketingový tah). Druhá generace přišla v roce 2000 a je popisována v článku. Tak to zkrátka je.
Mám ho, škoda prodávat, IMHO skvělé auto. Celkově je Mondeo MKIII velmi spolehlivé, problémem jsou jen ty vstřiky Delphi u TDCi (ale zase jsou relativně levné opravy) a koroze spodku dveří do roku 2004, pak s posledním FL změnili technologii. Ani ty automaty nejsou takový průšvih jak se tu píše, 4kvalt je vlastní Fordu, 5kvalt je Jatco a specializované servisy je v pohodě umí spravit (moc se ale nesypou). Výborné auto za velmi rozumné peníze.
Mám ho, škoda prodávat, IMHO skvělé auto. Celkově je Mondeo MKIII velmi spolehlivé, problémem jsou jen ty vstřiky Delphi u TDCi (ale zase jsou relativně levné opravy) a koroze spodku dveří do roku 2004, pak s posledním FL změnili technologii. Ani ty automaty nejsou takový průšvih jak se tu píše, 4kvalt je vlastní Fordu, 5kvalt je Jatco a specializované servisy je v pohodě umí spravit (moc se ale nesypou). Výborné auto za velmi rozumné peníze.
Tak aj ja pridam svoje strucne skusenosti. Momentalny stav nasho Mondea 107kW,benzin (2006),manual,sedan: 406 000 km. A chodiii…uz od prveho kilometra 😉
Nevím,jedině že jste první majitel.ve 460000km by ten motor byl už buď zadřený a nebo klepal na klice,taky jsem se setkal s ohnutými ventily.
Taky jsem ho prodával s finanční tíšně,protože bych do něm ještě musel tak 20000,- investovat.Mondea \“starý vrány\“ nedoporučuju,protože když se náhodou koupí stočený,tak to stojí investice a nervy a díly už dávno nejsou tak levné to co tu pořád všichni kecají,jak Ford má levnjěší díly než koncern apod.Jistě může je mít levnější,ale z vrakáču.Navíc ročníky 2002-2004 dost reznou a s tím se taky musí něco dělat jinak to auto do pár zim zhnije.
Mám benzin mondeo SCi sedm let najeto 190 000 km,
odešlo ložisko u zadního kola a termostat. Jinak běžný servis. Jsem max spokojen.
ano, prvy majitel. Mam 406k km, nie 460k. Motoricky v zasade bez problemov, ani neklepe,ani nic ine, stale ma odpich.
Azda len (poslednych 30k km), ked je studeny motor, tak niekedy hned po nastartovani ma problem udrzat otacky (\“odkasliava\“ 3-4 sekundy) a obcas chcipne. Staci vcak len cuknut do plynu (alebo nechat prvykrat pred startovanim \“zhavit\“ par sekund, kym nezhasnu kontrolky) a potom uz bez problemov ide. Zrejme je uz vybehane palivove cerpadlo a za studena/za \“sucha v pumpe\“ to ma problem prefuknut.
Potom, uz len Mondeovske notoricke vady, ako vybehany elektricky zdvih vodicovej sedacky a spominany zamok prednej kapoty.
Kdyby každej psal Mk III, bylo by to jednodušší…
Mondeí je po bazarech kvanta, ale pozor na jejich původ a stav. Poctiví kus jsem hledal dlouho a našel až s pomocí profesionálů z Kontrola vozu. Doporučuji všem http://www.kontrolavozu.cz
mam mondeo 2.5 V6 pred FL. Jede to jak drak, zatacky drzi, komfort super.
Potvrzuju problem se zadnim loziskem a tim dvouhmotovym setrvacnikem. Vymeneno po 100 000. Tohle auto je opravdu perfektne postaveny a slozeny dohromady jak zvenku tak zevnitr. Je to jedno s poslednich aut, kde neni zbytecna elektronika jako kontrolka nezapnutych pasu a podobny hovadiny, ale za to ve vybave casto najdete PLNE vypinatlne ESP, vyhrivane celni sklo apod.. Jo a ve verzi sedan 4dv mate kufr jako trezor, dvojity zamek a sedacky nejdou sklopit jinak nez z odemceneho kufru… Kupuje po FL protoze sestka se hodi
Mondeo Jsem si dovezl v roce 2008 z Francie mělo najeto 126000km.Do dnešního dne mám najeto 256000km.Závady:při 248000km jsem měnil spojku,zadní tlumiče a kosti stabilizátoru,jedno zadní ložisko,kulové čepy řízení,kul.čepy ramen,servočerpadlo,palivové čerpadlo coš si myslím že při tolika najetých km je normální,Měním jen olej každých 10000km,filtry,žhavicí svíčky mi už rok a půl nefungují a starty v mrazech pohádka, koroze žádná,spotřeba město 5.4l na 100km,dálková 4.6l na 100km,před tím to mondeem jsem měl mondeo 2 1.8l tdi dovezene z Holandska opravy stejné koroze žádná jezdí dodnes.Můžu vám říct že vozy koupené u nás nebo v celém východním bloku jsou jináč sestavovány než pro západní blok,horší a levnější díly,špatná antikorozní povrchová úprava,včesku bych si nekoupil ojetý ani nový vůz,bazary autorizované servisy katastrofa,vše si opravuji sám,jen jednou jsem to dál do servisu na doporučeni na výměnu spojky a na dálnici jsem si málem rozbil hubu,nedotažené tělo řízení,nenamontovaný kontrolní šroub oleje v převodovce a vyměněna baterie.Kolegy si koupil mondeo kombika v bazaru česku a místo 2 l motoru tam má 1,8 l,začeli mu klepat hydrostavy a v servisu mu řekli že tam má motor který tam nepatří no čeko děs,kdo si chce koupit kvalitní auto je lepe zainvestovat a zajed si pro něj na západ.
Jezdím Mondeo předposlední generace skoro deset let. Nejdřív jsme měli nového 1.8 kombíka v benzínu (druhá nejslabší motorace). Jedinou vážnější závadou byla porucha spojky, občas nešla zařadit jednička. Bohužel jsem měl smůlu na servis. Prodával jsem nerad asi v devadesáti tisících… Pak jsme koupili mírně ojetý přímovstřik 1.8. SCi ve výbavě Ghia (tehdy nejvyšší). Zde se objevila jedna docela nebezpečná závada – vadný posilovač brzd. Jinak pouze drobnosti. Nyní se blížíme ke stopadesáti tisícům a v motoru odešel EGR ventil a čidlo teploty výfuku. To jsou jediné dražší závady, jinak pouze spotřebák a drobnosti. Pro řidiče i rodinu je to dobrá volba, živý motor, podvozek bezvadně drží stopu, radost řídit. Spotřeba mezi 7 a 8 litry. Kufr bezedný. Nechám si ho, dokud nepadne…
Mám Mondeo 2 l benzín automat 4. st. r. 2001, najeto 250 tis a bez problémů. Je blbost to co se píše v článku o automatu. Automat se vyvedl.
Můj švára koupil v roce 2001 Mondeo MK3 2.0 TDCI NOVÉ!!! v sedanu. Nechal ho ještě v záruce načipovat. Před čtyřmi roky ho prodal-najeto 400 000km. Krom údržby řešil pouze 1 x startér a 2 x altík. Na autě při prodeji původní turbo i vstřiky. Než mu sebrali papíry honil to jako prase. Letos jsem koupil MK3 TDCI 96kw, 2007 a doufám, že budu mít taky takové štěstí. Akorát ten palubní PC stojí za hovno. Ukazuje průměrnou spotřebu např 5.4, ale reálná je 6.5l/100. 90% dálnice do 140 km/h. Jen okrajově. Moje předchozí auto byl Passat B6, 2.0 TDI 103kw, a vytekl jsem do něj přes 60 000kč a nakonec jsem ho musel pod cenou prodat s nezjistitelnou závadou motoru. Servis se napakoval a nic z toho. Před Passatem jsem měl Lagunu II, 1.9 DCI 79 kw. Kupoval jsem ji když měla mít najeto 103000 a prodával jsem ji ve 270000km. Jediná větší závada bylo pomocné naftové čerpadlo. Spotřebák nepočítám jako investci, ale nutnost. Auta, která se (nejen) tady v bazarech prodávají, jsou převážně několikrát stočená a tomu samozřejmě odpovídá i jejich poruchovost. A stáčí se i v zemích, kde je to trestné (Německo, Itálie, Španělsko, Holandsko atd.) Většina motoristické společnosti u nás, je ovlivněna kultem VW a tomu odpovídají i reakce na něco jiného než jejich koncern. V úvahu lze brát pouze zkušenosti nezaujatých lidí, kteří mají opravdu s tímto modelem delší zkušenost.
pěknej blábol
sorry, to melo byt jinde 🙂
Vlastním tento většinou ,,zatracovaný“ model s přímovstřikem. Model 2004 combi.
Měním olej pravidelně po 10.000km,přidávám aditiv a přidávám též péči,kterou auto potřebuje a zaslouží si.
Jde o moje druhé Mondeo a mohu říci že jsem se spolehlivostí naprosto spokojen. Tichý chod motoru,prostornost,jednoduchost-žádná zbytečná elektronika,,hlídání jízdních pruhů“atd. Dlouhodobá spotřeba 7,6l.
Kladů je jistě více než záporů. Opravy:výměna kotoučů+destiček,zadní stab.tyčky,baterie,termostat. Toď vše podstatné. A toliko zmiňovaná rez? Dveře,prahy,lemy podběhů a další exponovaná místa rez neznají. To jen k pár článkům o tom že Mondeo po 10ti letech je na prach zrezlé.
Najeto jen 196tk a věřím že mi při pravidelném servisu vydrží ještě dlouho.(alespoň si to přeji)
Zdravím Pavel
Zdravím vím že to sem asi nepatří, Le mám prosbu. Sestra koupila mondeo mk3 combi 1.8 benzín 2003, vše je ok, jen má problém s centrálním Zamykáním, při zamčení se jí zamknou jen dveře u řidiče a za spolujezdcem, tudíž křížově. Máte někdo návod, nebo manuál na centrál zamykání? Hledal jsem na netu a nenašel jsem nic, když tak poslat na mail : qst@volny.cz
Dekuji