Ford Mondeo Vignale 2.0 EcoBoost 240k (2015)
34 fotografiíFord Mondeo
Ford povýšil Mondeo prostřednictvím luxusního brandu "Vignale" na luxusní auto prémiové třídy. Skutečně?
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
34 fotografiíFord Mondeo
Ford povýšil Mondeo prostřednictvím luxusního brandu "Vignale" na luxusní auto prémiové třídy. Skutečně?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vignale nevignale Mondeo prostě jen zůstane tím co je v trošku lepším spodním prádle. A za ty peníze si ho v konkurenci Volva, BMW, Audi či MB koupí jen naprostý fanatik značky.
Ale to je udel všech Vignalu, Laurinu&Klementu a jinych vrcholných verzi mainstreamových znacek. Jezdi s tim management, skalni fanoušci znacky a v pripade skodovky v nasich podmínkách i statni sprava, velvyslanci apod. Plni funkci tresnicky na dortu. Nic vic. Nic min…
Presne tak…..navic za 1,2 mil…je premie v holatku…kdezto tady v plne vybave…navic k Vignale se dostavaji specificke sluzby….ktere v kratkem testu nejsou vubec zminene…napr. na servis a zpet vam ho prijede vyzvednout clovek , ktery se o vas stara (tudiz nemusite z kancelare nekam do servisu..cekat nez na vas prijde rada..a.td..) a spousta dalsich malickosti…
Za me nejvetsi minus co se tyce benzinu je…..ze puvodni dvojspojku vymenili za klasicky automat… (pritom u dieslu zustala dvojspojka) …z toho prameni i vyssi spotreba a horsi zrychleni nez u minule generace (donedavna jsem ji mel doma :))
V souvislosti se zmínkou o dětských sedačkách si jen dovolím zmínit, že pokud jsou vzadu nafukovací pásy, nelze tam vozit klasické dětské sedačky, které mají vlastní pásy, ale pouze a jen sedačky, které používají pásy vozidla zároveň i jako pásy sedačky. Toto upozornění by měl říct každý prodejce na saloně, jde o dosti podstatný fakt.
Já zas třeba nevím, kde najdu tu přidanou hodnotu u Volva kde už budou taky jenom čtyřválce a za víc peněz. A BMW 3 limuzína v 330I ve čtyřválci s podobným výkonem, bez výbavy začíná na 1 080 000,-. Takže proč BMW? Jasně tohle Mondeo je za ty prachy nesmysl, ale pro fandu značky co neví co s prachama?