Ford Mondeo odtajněn
16 fotografiíAutosalon Ženeva
Modrý ovál konečně přestal dělat tajnosti s modelem, který ho má vrátit do hry ve střední třídě.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
16 fotografiíAutosalon Ženeva
Modrý ovál konečně přestal dělat tajnosti s modelem, který ho má vrátit do hry ve střední třídě.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak jsme se dockali. Sice jsem mirne zklaman zmenou predniho narazniku, predevsim mlhovek, ale urcite si rad zvyknu 😀
předek se mi celkem zamlouvá…ale ten zadek??? nevím proč, ale připomíná mi to trochu Lagunu…
Ten zadek to je jak osukanej renolt… hnus… fuj
A kde zapomnělo soudruzi na 2,2TDCi se 155k ? Popřípadě by to chtělo ještě lepší naftu, vždyť konkurence je o krok napřed….
O motory bych strach neměl .. ty přijdou určitě, ale asi o trochu pozděj … sem zvědavej na 3litr(jestli to teda bude 3litr) z ST220 😎 JInak teda designově je hodně luxusně proveden, dostane se na špici ve střední třídě, o tom žádná.
Pre mna je ponuka motorov velkym sklamanim. 125k z 1.6 je slusne, ale kroutak tam nebude ziadny a dlhsie sprevodovanie 5-kvaltu tomu nepomoze. Ale myslim ze aj 1.8 SCI bude stale slaby na tak tazke auto. Takze ked sa niekto chce vojst pod 1850, podla mna jedina rozumna moznost je 125 diesel so 6-kvaltom. U 2,0 benzinu mohli aspon nejak symbolicky zvysit vykon, aby nebolo hned jasne,ze je to ten isty stary motor bez zmeny. 161 koni z objemu 2.3 je podpriemer a tiez nesvedci o prevratnej technologii. 2,5 T zas presahuje kategoriu do 2500 a uspornost turba nie je silna stranka. Pre mna by bol ideal V6 2499 cm3 s vykonom okolo 190 k, mozno aj s priamym vstrekom a rozumnou spotrebou. A absencia dieslov 2,2 a 2,7 je tiez neospravedlnitelna. Dufajme, ze ich uvedenie je len otazka casu.
Dizajn sa mi nepaci prave z tohto dovodu. Ale taky je dnes trend. Toto Mondeo potrebuje aspon 20" kolesa, aby nevyzerali smiesne. No ale potom dame za sadu kol a pneu slusny balik a s pohodlim sa mozeme rozlucit. To je asi tiez marketing… Ale extremne vysoka bocna linia a velke lemy blatnikov su dokonaly recept, ako utopit v blatnikoch aj 17" kola…