Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI Titanium X
17 fotografiíFord Mondeo
Zjistěte, proč je kombík nejpřesvědčivější variantou celkově znamenitého nového Mondea.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
17 fotografiíFord Mondeo
Zjistěte, proč je kombík nejpřesvědčivější variantou celkově znamenitého nového Mondea.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Fakt tu cenu nechapu, moje 335i stalo 1.3mil a ma take skoro vsechny veci jako ford krome adaptivnich tlumicu ktere stejne stoji za prd. Navic ma ale pres 160 ps…
Jo, také nechápu cenovou politiku dnešních automobilek. Vždyť BMW 1 je jen o pár tisíc dražší než Octavia či Golf, BMW 3 zas o kousek víc než toto Mondeo. A to za ten směšný příplatek už stojí. Jinak, k té 335i gratuluji. 😉
Nove Mondeo je nejspis fajn auto (osobni zkusenost nemam), ale za tuhle neuveritelnou cenu bych opravdu ocekaval neco lepsiho nez zakladni naftovy dvoulitr. Pro cloveka, ktery rad ridi a proto uvazuje nad Mondeem, je podle me racionalnejsi volbou napriklad Subaru Legacy nebo Outback, ktere se daji koupit v nejvyssi vybave s automatem za cenikovou cenu kolem 1 150 000 Kc s benzinovym trilitrem. Spotreba sice nebude 6 l/100km, bude kolem 10 l/100km, nicmene motoricky budou zazitky nekde uplne jinde, nez s timhle dieselem. Do Subaru sice nedostanete radarovy tempomat a nataceci svetla a vnitrni prostor je o neco mensi, ale zase mate napriklad staly pohon vsech kol, kuzi, automat se sekv. razenim, SI-drive, netuctove auto a podle me i lepsi spolehlivost. I presto se ale zda, ze muj nazor je mensinovy a pro spoustu ridicu je vrcholem blaha 2,0 TDI, CDI, TDCi… Ovsem u tech, co tvrdi, ze si Mondeo koupi i kvuli radosti z rizeni, to opravdu v tehle cenove kategorii nechapu.
asi ne to třeba brát tak, že je to firemní (manažerské) auto… A jako majitel firmy by jsi určitě nekupoval svým zaměstnancům Legacy 3.0 Spec B :o)
Právě tady Mondeo vynikne… Zkuste si dát stejnou výbavu do Pašíka nebo A4 a jste cenově ještě výš… (popř. stejně, ale auto jako takové je z nich nejlepší…) :o)
Subaru určitě ano, ale pro mne, ne pro cestujícího manažera, obchodníka…
Jo, jasne, tenhle argument chapu a napadl me taky. Ale i tak mi prijde, ze kdyz nekdo najede 60 000 km rocne, tak bude-li mit spotrebu u toho benzinu o 5 l/100km vyssi (coz mimochodem asi trochu prehanim), bude rozdil za pohonne hmoty 5 x 600 x 32 Kc/l = 96 000 Kc. V reale bude ale mensi, nafta je ted drazsi a podle me prece jen naklady na servis budou u benzinu mensi. Me by nejakych 70 000 rocne za ten rozdil pri jizde proste nestalo, velkou roli by pro me hral i automat v Subaru, v mestskych zacpach me radit fakt nebavi, u Fordu TDCi bych musel priplacet. Je ale jasne, ze sefovi firmy bude nakonec kazda usetrena koruna dobra, takze asi koupi stejne TDCi. Ja si ale budu dal myslet, ze auto, ktere stoji pres milion, ma mit dustojnou motorizaci. A kdyz uz firma zamestnanci doprava auto za tuto cenu, tak proc s timto ubohym motorem?
A jeste zajimave srovnani z jednoho skandinavskeho testu Outback 2,5 vs Audi Allroad 2,7 TDI. Dynamika v testu (0-100): Outback o 0,3s pomalejsi (10,8 vs 11,1), spotreba Outback o 0,5 l vyssi (8,6 vs 9,1), jizdni vlastnosti lepsi u Subaru (Audi bylo prilis tezkopadne), pohon vsech kol jasne lepsi u Subaru (test v terenu). Cena nesrovnatelna, lepsi interier u Audi, ale zminuji vyrazne lepsi dlouhodobou spolehlivost Subaru. Osobne tedy zadnou vyhodu nafty nevidim.
Radši sem se mrknul na web fordu páč autoweb trošičku přeceňuje ceny vozů……nejvyšší verze a 2.0tdci je za 983 990,- a nejnižší za 885 990,- samozřejmě bez příplatků….ale stejně za tu cenu bych čekal alespoň 4×4 a 3.0 tdi nebo nějakej 200 koňový motor…Premiová značka to přece jenom není ať je sebelepší…ale cenu prémiovou má!
Autoweb nic nepřeceňuje, neboť pracuje s platnými ceníky té které značky, veřejně dostupnými v době psaní článku. (Nezohledňujeme krátkodobé akční nabídky apod.) První uváděná cena je za auto v dané karosářské variantě, motorizaci a stupni výbavy, druhá částka je včetně volitelné výbavy, kterou mělo hodnocené auto.
I kdyby, tak za ty peníze si radši koupím 320d Touring. Mondeo je možná větší, ale vyváženosti a celkovému charakteru BMW se nevyrovná. Jel jsem s oběma auty (aby mne někdo neobviňoval) a u Fordu by musely opravdu hodně slevit, aby Mondeo dávalo oproti BMW smysl.
Jenže ono je to Mondeo větší VÝRAZNĚ. Za to se prostě platí.
Tak, pokud mají doma všichni přes dva metry a potřebují vozit s sebou na chalupu bernardýna, tak potom asi Mondeo. Pro všechny ostatní je tu BMW 3 (a nebo Mercedes C). 🙂
to je klidně možný :o) já jsem jenom chtěl zdůraznit, že ty rozměry se někde musí projevit, takže je přirozený, že se Mondeo v závislostí na výbavě může cenou blížit trojkovýmu bávu
Jako příklad ti můžu dát naši rodinu-Já měřím 189cm a mám 88 kilo, otec je tlustej jak dobytek, má taky skoro 190, bratr má taky 190 a matka je průměrně vysoká žena (asi 172cm). Máme psa – flatika a do bmw řady 3 se prostě všichni nevejdeme -(o nějaké octavii a fabii ani nemluvě, tam je problem i bez psa). Ačkoliv je pravda, že v plném obsazení jezdíme jen málokdy, pes je docela tele a i když se jede 3+pes, nebo 2+pes, je auto celkem obsazený…. Podotýkám, že máme mondeo minulé generace, které j tále větší, než bmw 3.
Jel jsem take 320d i 330d a Mondeem 2,0 a 2,2 TDCi, a Mondeo se jizdne BMW rozhodne nevyrovna a zpetnou vazbou ho i prekonava!
No, a co třeba uvažovat o BMW 325xi nebo 330xi. V případě dieselu 330xd?? Dostanete výborný podvozek, bezpečné chování, spolehlivost a kus charakteru. A také prémiovou značku. Základní výbava sice není z nejbohatších, ale co, kromě klimatizace a tempomatu, k životu potřebujete??? 🙂
No samozrejme, tedy pokud kazdy druhy den clovek nepotrebuje stehovat skrine po babicce a to si pak asi taky koupi jine auto. Osobne musim rict, ze bych napriklad radarovy tempomat v aute nechtel. Jsou veci, ve kterych je lepsi se na techniku prilis nespolehat (nemusi vzdy optimalne fungovat), radeji se poradne venovat rizeni a napr. v mlze dostatecne zpomalit. Nejsem sice priznivcem nejakych holatek bez vybavy, ale taky plati, ze co v aute nemam, to se mi nepokazi (viz treba problemy Audi se vzduch. perovanim, MB s elektronikou apod.). A taky ztrata hodnoty bude pri naslednem prodeji BMW, troufam si rict, mensi.
Jsem též fanouškem spíše chudých výbav. Nemá se pak co rozbít, nic vás nerozčiluje. A většinu úkonů, jako zapnutí stěračů, tempomatu nebo zatažení ruční brzdy, člověk provede rád sám bez pomoci počítače. Jediná elektronika, na které trvám, je klasický tempomat. A chápu i přítomnost parkovacích senzorů. Jinak jsou všechno zbytečnosti a předražené hračky.
TAK TAK
DOBRY DEN
TOTO AUTO JE NADHERNE ALE ZA TY PENIZE SI PORIDIM BMW X6 TAKZE CO SI ASI KOUPIM?! CAU TONDA
na mondeo nedam dopustit…som verny mondeu a mal som vsetky tri rady…okrem tankovania a prehliadok som s nimi nemal ziadne vydaje.Absolutne bezporuchove auta.Kolega si kupil novu audinu a4 – po 2 mesiacoch musel vymenit komplet celu spojku,blbla mu elektronika,svietili mu airbagy-bal sa vobec sadnut za volant…teraz ma bmw x3 takisto nove…nedavno mu odislo cidlo na teplotu motora a motor prestal tahat,ostal stat na dialnici…bracho kupil passata,pracuje vo francuzku…minule isiel domov a v taliansku zostal stat pretoze mal cosi s motorom v servise mu povedali ze skoda je 5000 eur takze nech si kazdy hovori co chce pre mna bude mondeo vzdy bezporuchove a najlepsie auto vo svojej triede