Ford Mondeo II (výroba 2000 – 2007)
7 fotografiíFord Mondeo
Druhá generace Fodu Mondeo byla ve své době pro mnohé motoristy doslova vysněným vozem. Dnes se ale už řadí mezi levné ojetiny.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
7 fotografiíFord Mondeo
Druhá generace Fodu Mondeo byla ve své době pro mnohé motoristy doslova vysněným vozem. Dnes se ale už řadí mezi levné ojetiny.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
druhe generace???
Samozřejmě, že druhé generace! To co někteří považují za druhou byl ve skutečnosti jen rozsáhlý facelift první!
To je sice možné ale pokud budete hledat kdekoli i díly tak je to označováno jako model mk3. A jinak k motorům tdci je to dobrý a pružný motor ale u těch vstřikovačů bych upozornil že neodcházejí samotné vstřiky ale vždy je to tím že se zadírá vstřikovací čerpadlo a to zničí ty vstřiky (oprava vyjde na 30000-35000)
Označení Mk3 je označení výrobce, jde ale o druhou generaci. Viz třeba zde na Wiki: https://cs.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo Je v tom krapet bordel, ale je to tak.
Take vyrobca to oznaci ako MK3 a to znamena druha generacia na wiki 🙂
inac aj tu na serveri oznacili aktualnu generaciu ako piatu.
takze ano, bordel v tom je, ale podla mna zbytocny 🙂
Mám tento benzíňák 1.8 r.v. 2005 a auto vypadá jako z fabriky. Základem je kupovat poslední modely (po posledním faceliftu 2005 – 2006 pozná se podle zadních světel s 2 světlými pruhy – pro modely liftback a sedan). Koroze po roce 2005 není vůbec žádný problém, stejně tak problém s vířivými klapkami. Jediné co je u tohoto modelu u benzínových modelů problém je občas vlhkost v elektrorozvodech, takže klasika je, že v zimě centrál občas nezamkne všechny dveře napoprvé nebo nejdou otevřít 5.dveře. Pohodlí, přesnost řízení a odezva auta je bezprecedentní v dnešní době aut s tupými elektromechanickými posilovači řízení.
Jde o značení Mk3, je to všude tak. Mám 3.0 VE a po ošetření motoru s ním jezdím průměrně za 8,6 až 8,8 na sto, převážně město, občas delší trasa. Je v Titaniu X, nedám na tenhle kousek dopustit, i když pár drobných dodělků potřebuje po předchozím bastlíři z reichu. Jen tak mimochodm, s tímto motorem je zajímavá jak první série k nerozeznání od ST220 tak ta poslední z roku 2006, na tu mám úpravu z roku 2004 a ladím pouze zevnějšek. ještě k té spotřebě – občas z motru vyženu pavouky a karbon, takže žádné flákání. Díky ochraně motoru nevadí ani přelévání oleje ve vaně, což je snad jediná konstrukční bolest, asi měli konstruktéři před očima řidiče s kloboukem.