Ford Mondeo Ghia X 2.5T sedan
18 fotografiíFord Mondeo
Plány Fordu jsou stejně odvážné jako tvář nového Mondea, které je zamířeno proti BMW, Audi a Mercedesu. Má vůbec nějakou šanci?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
18 fotografiíFord Mondeo
Plány Fordu jsou stejně odvážné jako tvář nového Mondea, které je zamířeno proti BMW, Audi a Mercedesu. Má vůbec nějakou šanci?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
musim s redakci nesouhlasit v tom, ze BMW rady 3 nelze srovnavat s Mondeem, jelikoz tenhle Ford je spise v kategorii s BMW 5 a rikat "ze je dokonce lepsi nez Passat" je trochu prehnane v tom, protoze VW auto je co se tyka motoru a jizdnich vlastnosti hodne prumer, mozna i podprumer a tohle auto je na spici sve kategorie. Tak jak to tu pozoruji, autoweb je silne zameren na chvalu nemeckych vozu, ktera neodpovida uz davno realite bezne prodavanym vozum. Prijde me to jako chovani casopisu AutoTip kde v testech vzdy vyhrava nemecke auto, ale v ostatnich casopisech to je jinak. Jestli vas akcionar neni nahodou take z Nemecka 😉
musim s redakci nesouhlasit v tom, ze BMW rady 3 nelze srovnavat s Mondeem, jelikoz tenhle Ford je spise v kategorii s BMW 5 a rikat "ze je dokonce lepsi nez Passat" je trochu prehnane v tom, protoze VW auto je co se tyka motoru a jizdnich vlastnosti hodne prumer, mozna i podprumer a tohle auto je na spici sve kategorie. Tak jak to tu pozoruji, autoweb je silne zameren na chvalu nemeckych vozu, ktera neodpovida uz davno realite bezne prodavanym vozum. Prijde me to jako chovani casopisu AutoTip kde v testech vzdy vyhrava nemecke auto, ale v ostatnich casopisech to je jinak. Jestli vas akcionar neni nahodou take z Nemecka 😉
Možná je to mírně OT, ale hodně se mi nelíbí způsob, jakým je článek rozdělen na více částí. Chápu důvody a rozumím, že se s nimi nedá moc dělat, ale z nějakého důvodu se to čte hodně špatně.
Možná je to tím, že je text utopený někde vlevo na obrazovce a okolo je pusto a prázddno… Přitom na konkurenčním autorevue se čtením vícekapitolových článků tento problém nemám…
Je to škoda, protože mě to docela odrazuje ty články číst.
Je to pravda, rozdělení obecně je na h.vno, ale na autorevue se to čte líp. Souhlasím i s názorem, že už teď radši překliknu jenom na fotky, možná motor, ale zbytek nemám náladu číst. Prostě se kouknu radši jinde, kde to je v celku. A překousnu i proněmecky zaměřené texty viz. auto.cz a autotip. A to se mi dřív nestávalo:-( Tímto prosím autoweb, aby se zkusili zaměřit na kritiku, která tady nebývala a zkusili s tím něco dělat…. Vždycky je potřeba posunout se kupředu a neustrnout na místě. A to se zatím děje. Jinak co se týká komunikativnosti řízení atd, není na tom velice dobře např. nový Medvěd C klasse?? U toho říkají, že by mohl být lepší než vrtule. Tak jenom tak
Souhlas. Dřív se daly články přečíst jedním dechem, teď už je to nuda po pár odstavcích se třetmi větami překlikávat na další stránku. Na autorevue jsou články delší, proto se podle mě lépe čtou i rozdělené.
Upřímně řečeno jsem nepochopil ty výsledné čtyři hvězdičky, když je Mondeo údajným králem své třídy. Kdo by tedy dostal pět? V celém článku samá chvála – pro ty čtyři pecky jsem tam prostě nějak nenašel argumenty. Třeba v reálu ty důvody jsou, ale v článku tím pádem ne dost jasně napsané… Myslím, že běžný čtenář by po těch chvalozpěvech očekával pět.
Nové mondeo je dobré auto, velmi dobré, ale rozhodně ne pětihvězdičkové. Svezte se s BMW 3 nebo Mercedesem C a pochopíte, proč nemá tu jednu hvězdičku. 🙂
Tu pátou hvězdičku si schováváme pro VW Passat Variant 2.0 TDI 4Motion:-)
ano přesně!!!! jednu hvězdičku, to je adekvátní pro passat tdi, hodnotil bych stejně …
no vy jste odbornici v automobilovem prumyslu, passat je akorat tak k smichu :o))) a do kvalit Mondea to ma hodne daleko 😉
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ironie
souhlas
😀 No, passát ftédéíčku by jich měl přece dostat rovnou šest, ne? Je to přece nadčasové, moderní, spolehlivé a sportovní auto pro toho pravého nadšence.
by dostalo bmw 335i za 850t. Kc.
Zajímavý test a pěkné fotky. 🙂
Jen by mne zajímalo, jestli už někdo kvůli tomu hnusnému "dřevěnému" obložení dostal u Fordu padáka.
Tuhle otázku si asi klade hodně lidí. To dřevo je fakt úlet.
Jsem vlastnikem stareho mondea st220 a jako majitel jsem byl pozvan si nove mondeo v recenzovane konfiguraci vyzkouset. A musim rict ze jsme byl pomerne zklaman. Auto je mnohem tezsi a tim padem mene obratne; sila, zvuk a kultivvanost motoru je vyrazne horsi (snad pouze zatah v nizsich otackach je lepsi u noveho modelu); sedacky se vubec porovnavat nedaji, a neposladni rade se mi i vice libi interier stareho mondea. Celkove je to dobre auto, nicmene pro mne je oproti predchozimu modelu krokem zpet a je lepsi v kategoriich ktere nejsou pro mne dulezite.
jsem na tom názorově podobně: mám 3,0 V6 Titanium, a ten "starý" atmosférický motor je pro mne výrazně lepší. Charakter, zvuk, reakce… Ano, podle mne je 2,5T V5 krokem zpět, když konkurence má R6, V6, nebo dokonce V8. Doufám, že budoucí ST nebude mít jen "přečipovaný" 2,5T V5…
Naprosto souhlasim, taky nechapu proc ford nepouzil celkem novou vyladenou 3.2 od volva misto te 2.5t. Bohuzel to s tim ST urcite dopadne jak rikas, strcim tam stejne naladenou verzi te 2.5t kterou chystaji pro focus rs zaroven s awd pohonem od volva. Proste to bude peknej ulet…
atmosfera je atmosfera, ale ten 2.5 T neni vubec spatnej, turbolag minimalni, tahne tam kde ma a ten zvuk se mi vazne libi. ale to vykusujeme jen jeden kousek, celkova "package" je vazne skvela. a navic, pro "sportovnejsi" jezdeni ma ford jiny modely nez sedan. stary i novy mondeo je super, ale nedovedu si predstavit lepsi ulohu nez je dalnicni cruiser. na okreskach je s rozumnym motorem schopny a vcelku zabavny, ale sportovni zazitky muze od takhle zamerenyho sedanu (nebo nedejboze kombiku) cekat jen silenec. a to drevo neni povinna vybava 🙂
Ten 2.5T opravdu není špatný, ale je takový "mdlý". Šlápnete na plyn a to auto táhne jako elektromobil, skoro od volnoběhu pořád stejně až do omezovače. Ale i s plně naložným autem dokáže slušně pohnout, jenom tomu chybí ty emoce, na které jsou zvyklí majitelé ST220 nebo ST200. V tomto ohledu mě to taky nijak nenadchlo, ale tohle není ST, 2.5T je konfekce pro "obyčejné" ředitele firem a vyšší managery bez sportovních ambicí.
prave, este jeden krok zbejva. ale ten zvuk se mi fakt libi, chybi tomu jen blow off ventil 🙂 vrrrrrrrrrrrrrrrr… pffft… vrrrrrrrrrrrrrrr. 🙂
To dřevo je opravdu otřesný …. kam jen daly oči, kůli tomu si táta koupil Passata, to opravdu kazí dojem z tak vynikajícího auta ….
Zjistil Tvuj tata, ze muze mit interier i s jinym oblozenim?
Passata kvůli dřevěnému obložení??No tak to je úlet
Passrat ma drevo jenom v nadrzi ;))))
tak to je hodne,hodne,hodne spatna vymluva proc si vybrat Passat misto Mondea
krasavec
Nechápu, jak jste mohli opakovaně psát, že se Mondea montují v Belgickém Genku, stejně jako S-Max a Galaxy, název města je Gent…