Ford Mondeo Kombi Titanium 2.0 TDCi 180 k aut. (2015)

32 fotografiíFord Mondeo

Pomohlo novému Mondeu, že jej pro Evropu přes dva a půl roku zajížděli motoristé ve Spojených státech anebo je to jen marná snaha deklarovat starý vůz za nový?

Diskuze

6 komentářů

    Martas

    Diky za testik jen je skoda ze jste to auto nevzali na brzdu a na vahu po tech problemech co se objevuji by to bylo docela zajimave .

    Pavel.

    Docela by mě zajímalo jestli redaktor vzal do ruky metr?

    Viděl jsem srovnání kufru nového Passata a Mondeo kombi. Už si přesně nepamatuji čísla. Ale rozdíl v centimetrech byl minimální. dle specifikace Mondeo 500/488 litrů a Passat 650 litrů.

    Další věc je podvozek. Dost redaktorů píše, že nové Mondeo je pohodlné a při tom jisté. Otázkou je jestli to není žádaný ideál. Mám Focuse a je pravdu, že v zatáčkách je to výtečné auto. Ale dnes se pohybuji převážně na dálnici a ve městě. A to je myslím i případ většiny zákazníku střední třídy. A ve skutečnosti mnohém častěji bych ocenil tižší interiér a suvéréní překonávání nerovnosti na silnici…
    A nové Mondeo podle snad všech testu i na 18″ je přikladně komfortní.

    Nové Mondeo vypadá výborně dynamicky a na našich silnicí působí veli svěže. Nehledě na to, že většina fleetových zákazníků, které znám ani nevědí, že nové Mondeo se „zdrželo“. Nový Passat taky vypadá výborně. V interieru asi není moc, co vytknout ale zvenku na mě působí z některých úhlů a detailu, jak výrobek designed in Chine:(

    Co považu za výraznou slabinu Mondea je americký interiér, který opravdu nevypadá přiliš dobře – kaplička přístrojů a středový panel má opravdu podivné tvary

    Elsin

    Mám Mondeo r.v. 2010 s 2,2 TDCi (175k) a při čtení testů toho nového vždy přemýšlím, proč bych měl vyměnit starší model za ten novější…zatím mě nic nepřesvědčilo, příští týden bych měl mít testovací jízdu, tak uvidíme…
    Kdyby aspoň byla reálná šance, že spojí pohon všech kol s automatem a nějakým slušným motorem s alespoň 200 k…

    Venca

    Já jsem už měl tu čest se taky svézt a v porovnání se současným, jenž vlastním 2,2tdci 147kw je to divný…tenký volant motor měl jsem naftu 110kw v kombíku a bylo to líný… v zatáčkách se to naklánělo byla znát ta hmotnost…LED světla svítily dobře..nevim nevim divnej pocit…chtělo by to silnější motor, protože auto je zbytečně težký, podvozek je jako u francouze žehlí nerovnosti, ale auto se naklání….

    Geo

    To fakt skoro ziaden novinar si neda namahu ktora generacia Mondea sa skutocne teraz dostala na trh? Ktoru zo skutocnych generacii nerataju? Ci zlucili uplne ine druhy karoserii do jednej? Fakt ubohe, redaktori jeden od druheho kopiruju informacie. Modeo Mk IV som jazdil. Pre EU ho zacali distribuovat asi v oktobri 2007 a vyrabali dlho do 2014.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo
    Este aj wikipedia ma v tom hokej, obrazky spravene aj znacenei Mk I – Mk V ale text k tomu je na smiech, nezhoduje sa. Mondeo je Magicke.

    bubulak

    Podle mě žádný důvod přejít z MkIV na tohle není. Také mám MkIV a nakonec jsem objednal něco úplně jiného, protože tohle je jedno velké zklamání. Interiér je podle mě naprosto úděsný (a to by mě v životě nenapadlo, že může být horší, než ten v MkIV, ale je), v autě je člověk utopený a ven z toho vidět pořádně není. A ty prachy, co jsou schopni si za to říct. Říkám to velmi nerad, ale tohle Passatu pozadí opravdu nenatrhne, ledaže by to bylo tak o 150 tisíc levnější. A komu je sterilita Passatu cizí, tak je tu ještě Mazda 6, na kterou Mondeo taky nemá.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist