Ford Kuga 2.5 Duratec Turbo
11 fotografiíFord Kuga
Kuga je první SUV Fordu. A koupit si ho můžete i s benzínovým pětiválcem. Je to dobrý nápad?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
11 fotografiíFord Kuga
Kuga je první SUV Fordu. A koupit si ho můžete i s benzínovým pětiválcem. Je to dobrý nápad?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Kuga je první SUV Fordu? Važně? 😉
Evropského asi ano 😉 Maverick byl, tuším, amík…
no zrejme tak to bylo mysleno. americky ford s tim evropskym toho asi moc spolecneho nemaji, ne?
Ne, vse je jeden Ford.
Ne, vse je jeden Ford, spolecne maji jako firmy uplne vse.
Ha, há 🙂
Ha ha, jen ukazuje tvoji absolutni neznalost historie Fordu… http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_of_Europe
To Ha, há znamená, že Ford Europe má svůj vývoj, svůj marketing, své dodavatele… To, že je stejný vlastník ještě nic neznamená. Toť odpověď na tvé "Ne, vse je jeden Ford, spolecne maji jako firmy uplne vse."
HOWGH
Štěstí, že nejste v hospodě, to už byste se kvůli úplné ptákovině mlátili půllitrama …
Já bych řekl, že je pravda, jak to bývá, někde mezi, ne nutně na 50ti procentech, spíš někde na 15ti, možná 20ti co mají společného:
-třeba Focus se v Americe prodává, i když tam vyrobený a trochu poupravený – a stále první generace,
– taky Mondeo MK1 posloužilo jako základ pár americkým vozům (Cougar a další)
– Ranger se zase prodává v Evropě i s evropskými motory,
– Transit Connect nově v Americe,
– o Fiestě se uvažuje, byť nejspíš jako o sedanu,
– Mustang se zase občas sežene i v Evropě a dokonce snad legálně …
Doufám, že třeba někdy v Evropě uvidíme třeba i Escape Hybrid, nebo že agregát hybridního amerického Fusionu dají do některého evropského vozu (nabízí se Mondeo nebo S-Max).
…bude to tím, že už jsem v hospodě dlouho nebyl 🙂
Plete si dohromady prizpusobeni produktu a marketingu lokalnimu trhu s fungovani globalni korporace, jakym bezpochyby FMC je.
Ford of Europe je jen divize FMC, jako treba Ford of Canada nebo Ford of Australia. Zadna nezavisla a oddelena firma, ktera si muze delat co chce, Ford of Europe neni ani na urovni Volva.
Lokalni vyvoj, marketing, jen plni ukoly globalniho vyvoje a marketnigu, pod globalni strategii a vedenim tak, aby jedna Fiesta se mohla prodat na vsech kontinentech s minimem tech. uprav, ale s tim ze vyhovi pozadavku na rozdilnych trzich.
Treba vyvoj soucasne platformy Fiesty, probihal v USA v Evrope a v Australii, tak Fiesta neni jen vlastni vyvoj Ford of Europe.
Tak muzeme resit kazdeho prodavaneho Forda v Evrope zvlast, treba noveho C-MAXe nebo Focuse s EcoBoosty.
Pokud jde o dodavatele, filozofie Fordu je vzdy vyuzivat co nejvice mistni dodavatele, to same prodavat auta hlavne tam, kde jsou vyrobena.
Presto treba V6 motory pro Mustangy a Explorery jsou vyrabeny ve Evrope nebo treba Ford Ranger, ktereho koupis v Evrope, ten zase v Thajsku vyrabi Ford of Thailand prostrednictvim Auto Alliance Thailand, coz je spolecna tovarna Fordu a Mazdy.
To ale není v rozporu s tím, co jsem napsal – ještě v 60tých letech neměly ani dvě části dnešního Ford Europe (anglická a německá) kromě vlastníka nic společného, vyráběly jiné vozy, prodávaly je samostatně, prostě si dělaly, co chtěly – alespoň zvenku to tak vypadalo.
Dnes se postupně stále více integrují výrobní programy, platformy, i když dodavatelé jsou místní. A díky tomu z krize Ford vychází, zatím, z amerických automobilek nejlépe.
ps. Pokud náhodou měl Taunus a Cortina stejné motory, pak beru zpět, tak moc jsem to zase nezkoumal.
Jste debilov.é oba
1. maverick byl nissan terrano
2. maverick byla mazda tribute
co dodat? vysrali jste hov.no a teď se v něm rejpáte klackem
jestli se nepletu, tak maverick byl vlastne mazda tribute. takze to nebyl ani amik ani ford:)
Nebyl to Mazda Tribute, ty vozy mely maximalne tak spolecnou platformu od Fordu. Maverick byl to pro Evropu upraveny Ford Escape.
Ford Maverick byl normalni EU model jako Kuga, tudis prvni evropske Ford SUV. http://cs.wikipedia.org/wiki/Ford_Maverick
z vlastni zkusenosti musim rict, ze Kuga je dobre auto. mel jsem moznost srovnani s nekolika dalsimi a Kuga mi sedla asi nejvic z toho, co je dneska na trhu v nabidce. i proto jedna z nich bude i u nas doma, i kdyz s turbodieselem
Video nezbývá než po všech stránkách pochválit. Honocení a komentáře dávají jednoznačně smysl, jsou rozumné a prostě říkají pravdu takou jaká je.
Velké plus opět co se týče podbarvení hudbou. Ten lehoučký DnB v pozadí je opravdu luxusní volba pro takto koncipované testy.
Chválím kde se dá. Moc pěkné
Musím říct, že podle mého názoru sázíte laťku čím dál výš a rozhdoně jste již překonali úroveň videí, kterou pamatujeme z dob Honzy Koubka (při vší úctě). Projev moderátora sebevědomý a uvolněný, text precizní, záběry krásné. Při řádění v terénu jste ze mě dokonce vyrazili jedno "ty vole", a to se většinou nepovede ani při testu sporťáku 🙂 Takže obrovský palec!
Suhlas, video vynikajuce. Bal som sa odchodu pana Koubka, ale ste este lepsi. Obsah ale ale aj moderovanie samotne je na vysokej urovni.
Mozno len nezdoraznovat v kazdom teste SUV ich nevyhody oproti "nizkym" autam. Toho sme sa uz napocuvali vsetci dost, kazdemu to musi byt jasne. Kto raz chce SUV, kupi si SUV, bodka.
Ač jsem (skoro) nekritický fanda Fordu, nerozumím moc motorizacím a cenám Kugy.
Proti popsané vrcholové nic nemám, ta k vozu s těmito ambicemi patří, ani proti ceně (skoro). Spíš mne napadá, že by stálo za to tam taky dát benzinový dvoulitr nebo diesel 1,8 a jít s cenou pod 500 tisíc. Myslím, že by se jich pak prodalo mnohem, mnohem víc. A zkoušet se cenově srovnávat s X3 a Volvem XC60? Ty auta si kupují úplně jiní lidé – nemyslím, že by Kuga urvala kus z toho trhu. Kuga by měla vymazat všelijaké Tiguany (blééé), Koleosy a Yeti.
Ale nejsem marketingový expert and obchodní stratég – třeba se Ford bojí, že by to bylo na úkor C-Maxu nebo Focusu.
Stejně tak mne mrzí, že korodukční dieselové motory 2,7 V6 150 kW se dávaly do Jaguarů (asi dosud dávají), Citroenů a 607 a ne do Mondea a S-Maxu.
Ano 2,7 V6 a 3.0 V6, kterou Ford vyrabi pro jine, a kterou neda ani do Mondea, tomu asi nerozumi nikdo.
Jinak u benzinu se asi ceka na EcoBoosty, ktere by mely nahradit i tyto motory I5 2.5 Duratec Turbo.
Doufám, že narozdíl od VW, mu nechají alespoň 4 válce