Ford končí ve WRC!
Hyundai
Svět rally se otřásl v základech, jeden z hlavních pilířů, jeden ze dvou dosavadních největších sponzorů, oznámil svůj odchod.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Hyundai
Svět rally se otřásl v základech, jeden z hlavních pilířů, jeden ze dvou dosavadních největších sponzorů, oznámil svůj odchod.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Odchází Mini a Ford, škoda, na druhou stranu, přichází Hyundai, Toyota a VW, mohlo by to být zajímavé, mně třeba zajímá kde bude příští sezonu jezdit Václav Pech.
Když se podívám, jakým směrem se tahle automobilka posouvá, odklon od motorsportu už ani nepřekvapí. Šestiválce jsou minulostí, všechno jsou foukané motůrky bez charakteru a ani to řízení není jako dřív. Ani současný Focus ST mě nějak nebere, i když pravda, dost na tom dělají ta nekonečně odporná zadní světla. Příště mě asi najdete spíš u prodejců Mazdy…