-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
-
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Zaslouzi si to, jako jedina velka americka automobilka dela konkurence schopna auta odpovidajici 21. stoleti. Pominme par cestnych vyjmek, vetsinou ciste sportovnich aut typu Corvetty.
tak, tak
A mnohe lepe jak Toyota.
také se přidávám, navíc bez státní pomoci…A pak že to nejde…
Ad analytici:
Ten rok 2011 není názor analytiků ale vedením Fordu dávno oznámený a v mnoha rozhovorech potvrzený cíl.
O "analyticích" si vůbec myslím svoje. Zatímco mezi "obyčejnými" akcionáři se už několik týdnů bral zisk za 3Q jako něco, co může překvapit jedině svou výší, většina "analytiků" počítala se ztrátou (někteří až 24c na akcii).
Pro obveselení: Citi prakticky celý rok 2009 vybízela ústy svých "analitiků" k prodeji akcií F. Ty se na přelomu roku dotkli hodnoty $1 za akcii, dnes se pohybují mezi $7 a $8, a byly už i na $8.80+. (Bohužel nemůžu najít "děkovný" komentář, který jsem četl v jedné diskusi pod takovým doporučením. 🙂
Ad částečná dohoda s odbory:
Žádná stávka nehrozí a nehrozila. Možnost (resp. nemožnost) stávky je právě jedním z kamenů úrazu při jednání s idioty z UAW.
Ford se snaží do nového kontraktu zanést NELEGÁLNOST stávek za vyšší mzdy, což je něco, co má (tuším dokonce do roku 2015) třeba GM. Podstatou snažení Fordu je prostě srovnat podmínky s americkou konkurencí. Ta má zatím od UAW speciální zacházení. (Tolik tedy k rovným pravidům hry, Obamo, hahaha.) Bohužel UAW ucítili zisk a otrnulo jim.
Netroufám si tvrdit, jak velký podíl na tom má fakt, že UAW bude vlastníkem nemalého balíku akcií GM, až nastane emise.
S krátkozrakým jednáním UAW značně kontrastuje jejich kanadská obdoba: CAW, kde silnou většinou nový kontrakt s FoMoCo odsouhlasili všude, kde se o něm jednalo.
UAW tak vystavilo STOPku novým pracovním místům v USA, což je dobrá zpráva hlavně pro Mexiko a Kanadu.
to bylo za ty dbě gramatický chyby
A ty seš analytik nebo obyčejnej akcionář? 🙂
Jen že mě to bere už od mala…