Ford jde dál… S novým reklamním sloganem!

Společnost Ford Motor Company představila svůj nový slogan, který bude nadále používat ve veškeré externí komunikaci. Připravte se na „Go Further.“

Tak tedy Go Further… Podle prezidenta Ford Motor Copany, Alana Mulallyho, to není jen reklamní slogan. „Je to také heslo, jež vystihuje naši firemní kulturu i to, čím se lišíme od ostatních značek. Zároveň to pro nás představuje slib, že se vždy a za všech okolností budeme snažit jít ještě dále, abychom svým zákazníkům dodali skvělý produkt, ještě lepší než jaký očekávali.“Když něco funguje, neměň to,“ odkazuje Ford na lidovou moudrost. A  dodává, že „když to funguje, neznamená to, že by to nemohlo fungovat o něco lépe, že se to nedá ještě dále vylepšit. To platí i o heslech, charakterizujících automobilku s modrým oválem ve znaku.“V USA, domácím prostředí legendy, se dosud používal slogan „Drive One“, v  Evropě „Feel the difference“. A právě nové motto „Go Further“, které prý lépe koresponduje se současnou pozicí a ambicemi Fordu, obě tato hesla nahrazuje.

Pokud tedy Ford dodrží slib shrnutí v novém logu, půjde dál a bude nás zásobovat kvalitnějšími produkty a službami, můžeme se těšit na skvělou budoucnost. Za redakci nás ale soukromně zajímá, jak si s novým sloganem poradí česká, anglicky nemluvící zákaznická obec. Nebude to nepřekonatelný překladatelský oříšek?

4.2.2012 6:30| autor: Filip Rakovan
Více o tématu: EvropaFordsloganusa

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist