Ford Galaxy 2.0 TDCI PowerShift
32 fotografiíFord Galaxy
Sedmimístné Galaxy dostalo nový motor a upravenou dvouspojkovou převodovku. Stal se z něj ale ultimativní polykač vzdáleností?
Honda Civic s impozantní maskou Challengeru. Nová Mitsuoka M55 je až děsivou bizarností
Luxusní piknikový koš za cenu ojetiny? I tak se profiluje dnešní automobilový svět
Doprava v Praze se výrazně prodraží. Hřib odhalil plány v parkování
Citroën Berlingo fintou nepřišel o své spalovací motory. A to je dobře!
Ošklivé, pomalé a praktické: Mondial je anti-Ferrari, ale také nejlevnější cesta ke slavné značce
Singer oslavuje velký úspěch: Vyrobil už 300 restomodů Porsche 911
32 fotografiíFord Galaxy
Sedmimístné Galaxy dostalo nový motor a upravenou dvouspojkovou převodovku. Stal se z něj ale ultimativní polykač vzdáleností?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mam mesic Mondeo s 2,0Ecoboost a tudiz s dvojspojkovym automatem, ktery je schodny jako v testovanem Galaxy (akurat rozdil benzin diesel)
Mam najeto jiz prvnich 10 tis km a zkusenosti jsou oproti clanku takove:
– prevodovka v manualnim rezimu sama prevody nemeni – tedy pri testovani z 60km/h na 190km/h na 4.prevodovy stupen, k zadne zmene nedoslo. (pod plnym plynem)
dale pri plynulem jemnem zrychlovani prerazuje na vyssi stupen jiz na hranici 2 tis.ot./min, pri sviznem zrychlovani mezi 3,5tis az 4,5 tis (zdali jede do kopce atd) a pri plnem plynu prerazuje az u 6,5 tis. – mysleno v automatickem modu.
Tak me nejak nebere ze u dieslu, ktery mam ensi spektrum, by pri beznem provozu radila prevodovka az u 3tis, a nebo redaktor na to vzdy dupl a zrychloval temer na max :o) tot prozatim vse :o)