Ford Galaxy 2.0 TDCI PowerShift
32 fotografiíFord Galaxy
Sedmimístné Galaxy dostalo nový motor a upravenou dvouspojkovou převodovku. Stal se z něj ale ultimativní polykač vzdáleností?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
32 fotografiíFord Galaxy
Sedmimístné Galaxy dostalo nový motor a upravenou dvouspojkovou převodovku. Stal se z něj ale ultimativní polykač vzdáleností?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mam mesic Mondeo s 2,0Ecoboost a tudiz s dvojspojkovym automatem, ktery je schodny jako v testovanem Galaxy (akurat rozdil benzin diesel)
Mam najeto jiz prvnich 10 tis km a zkusenosti jsou oproti clanku takove:
– prevodovka v manualnim rezimu sama prevody nemeni – tedy pri testovani z 60km/h na 190km/h na 4.prevodovy stupen, k zadne zmene nedoslo. (pod plnym plynem)
dale pri plynulem jemnem zrychlovani prerazuje na vyssi stupen jiz na hranici 2 tis.ot./min, pri sviznem zrychlovani mezi 3,5tis az 4,5 tis (zdali jede do kopce atd) a pri plnem plynu prerazuje az u 6,5 tis. – mysleno v automatickem modu.
Tak me nejak nebere ze u dieslu, ktery mam ensi spektrum, by pri beznem provozu radila prevodovka az u 3tis, a nebo redaktor na to vzdy dupl a zrychloval temer na max :o) tot prozatim vse :o)