Ford Focus ST

28 fotografiíFord Focus

Na všech internetových serverech se mluví o novém Focusu RS. To je možná ta správná chvíle podívat se na jeho slabšího sourozence. I ten totiž může naznačit, co můžeme čekat.

Diskuze

62 komentářů

    Carlos

    Pokud mohu pozadat o fungujici link na video… 🙂

    Radek

    Úžasné auto. Pěkné video.

    Jen ta spotřeba. 12-13 litrů je moc. Kdo potřebuje jezdit, denně, třeba do práce nebo pracovně, nechá v provozních nákladech (nejen benzín, ale i 18´pneu, pravidelný servis a údržba, pojistky) opravdu velký balík.

    Pro toho, kdo jezdit nepotřebuje, nebo má na běžné ježdění něco dalšího, je takové STčko docela luxus.

    Kdo má na to, aby si pořídil na běžné ježdění např.Mondeo a na zábavu Focus ST, už musí být opravdu za vodou. A v takovém případě je snad i lepší si koupit místo obou Fordů raději BMW 5er, taky se sqele bavit a ještě ušetřit.

    Tak pro koho takový Focus ST je? Pro někoho kdo nepotřebuje moc praktické auto (ano, je i 5dv verze, ale i tak…), denně jezdí ale ne zase tak moc aby ho ruinovala spotřeba 13 litrů, strašně rád řídí a (hodně) slušně vydělává. A taky mu nesmí vadit že bude často středem pozornosti.

    FocusRS2

    Ano ST zere dost, STi i EVO zere skoro stejne ale ze by tezke BMW 5er zralo o moc mene bych nerekl.

    Vzdy je lepsi mit vice auto nez jedno uz jenom proto ze i BMW musi do servisu, bohuzel ani u BMW nepucuji jako nahradni Z4, aspon ne pokud nejsi synacek majitele.

    Honza U.

    Focus je spis, ale jednicka Bawo nez petka 🙂

    a ta spotreba je v pohode když si vzpomenu ze i s fackem jsem dokazal jezdit za trinact 😀 jinak na autowebu na to slapou da se snim jezdit i za min (mnohem).

    co se tyce charakteru Focusu ST tak k nicemu nesvadi a je i docela komfortni tak proc dve auta ? a gumy pokud nebudete palit gumy na kazdym semaforu tak vam vydrzej dlouho, uznavam ze pojisteni nebude to orechove, ale kdo ma 800 na auto musi mit i na pojistku.. pravidelny servis neni drahy..

    FocusRS2

    Souhlasim ST je na deni jezdeni urceno je to jeho idea.

    ST(e)fan

    Opět jste mě potěšili (navíc v pondělí dopoledne..) dobrým textem a ještě lepším videem úžasného Focusu ST.

    Děkuju!

    Mimochodem pane Koubku – opět velmi stylové tričko! A jen tak dál, mimojiné i tyto detaily způsobují to, že pro mě je autoweb.cz č. 1 mezi motoristickými e-novinami v ČR!

    {Ale nepochopte to prosím zle, sledoval bych vás i kdyby jste jezdil v brnění či neoprenu:)}

    Michal

    Ten argument o drahé hračce mi přijde trochu mimo. Kdo by u takového auta řešil spotřebu? Ba co víc ten kdo si takové auto koupí chce být středem pozornosti a ne šedou myškou jdoucí s davem

    FocusRS2

    Michal kdyz si koupis ST v sede nebo cerne barve budes ta šeda myška,

    ale tohle aut si hlavne koupim ten kdo rad a casto ridi.

    FocusRS2

    Jinak pekny test, souhlasim s autorem ST po faceliftu je to pro mne take horky kandidat, ale raci si pro nej dojedu do nemecka ;))) Precejenom dat 550-600 nebo 770-800 je rozdil. Ceske FMC by melo take zlevnit.

    Nove ST za 550-600, to je fakt super koupe a to je skoro polovicka co stoji STi, jaste bude na benzin, tak neni co resit.

    zorb

    skvělé auto a spolehlivost nic moc, rádo se kazí a v servise si nevím moc rady. Každou chvíli něco nefunguje jak má.

    GT

    spolehlivost nic moc, rádo se kazí to si asi pletes s Astrou OPC nebo s Meganem RS? Ty maji pramalo spolecneho s normalni radovim modelem.

    ST je maximalne spolehlive, jeste jsem ho nevidel na servise s nejakou reklamaci.

    Co se taky maze kazit??? kdyz je vse provereno x lety, motor ktery Volvo ma x let nebo podvozek radoveho Focusu, interier radoveho Focusu atd.

    Honza U.

    ani jeden snimac v motoru neni stejjny s jakymkoliv podobnym autem se stejnym motorem, ani jeden vstrik, ani jedno cerpadlo, ani sani, ani vyfuk, nepochybuju ze i hlava valcu bude jina, ridici jednotka taky…….. no do jelena ono to nebude tak stejny jak focus 1,6 🙂 jinak to vypadalo ze ten clovek maka v servisu Ford takze si rad pockam na jeho odpoved 🙂

    Jinak audi A8 pouziva 4,2 taky sto let a taky tam furt neco nefunguje, jen tak pro srovnani. Jinak si myslim ze ST se moc kazit nebude ale coz chtelo by se to zeptat spis po servisech

    GT

    Okolo servisu Fordu se trochu pohybuji.

    inline5 v ST nebo S-MAXU nebo Mondeu je upravene T5 od Volva.

    Uprave tam bude vse co se tyka ladeni, jak rikas, ale to neznamena ze je to upraveno nejakymi neproverenymi dily, i u Vovla je T5 nekolik verzi.

    S AUDI mas pravdu, ale T5 i u Volva je spolehlive.

    Pouzivani T5 v S-maxu nebo Mondeu neznacuje ze motor nema problem se spolehlivosti, budes se divit ale tech S-MAXU nebo Mondei s T5 se proda hodne, vice nez ST.

    T5 Volva je kultovni motor ktery patri k Volvo asi jako boxer k Subaru nebo Porsche.

    Se spolehlivosti jsem zatim nezaznamenal zadne problemi, pokud jde o turbo je to tim ze zakaznik neumi jezdi s turbem, nechat rozpalene turbo stat v garazi, to je casty jev.

    Navic pokud se neco pokazi je k tomu zaruka kterou Ford resi dobre, napriklad narozdil od Subaru kde jsou pridady

    u STi 07 zadrene modory tady v CR kde reklamce nebyla uznana atd.

    Pouzivani sportovniho modelu na 100% nebo dokonce v rozporu s doporucenim vyrobce je vzdy vec vecich nakladu na servis.

    Honza U.

    ok beru T5 od volva je neco jak ceska 1,3 z "embecka" co se daval do Fabie 🙂 no a co ? takyho vyrabeli dyl než ja jsem na svete a taky se jim to kazilo dle nalady.

    Takže to že je nekde T5 neznamena že T5 bude spolehliva všude 🙂

    Nemáš ani poněti kolik snímaču hmotnosti nasavaneho vzduchu se davalo do motoru 1,8 Turbo od VW, vždy to byl "stejny" motor, jde o to že když mas jeden motor a jednou je sportovni, podruhe je komfortni, potreti je to kompromis, pak jeste sportovni do SUV a sportovni do Hatche…… každý motor musi byt naladěn zcela odlišně a většinou se tak setkas s narazem na to, že ten snimac co genialne funguje v SUV nefunguje vubec v hatchi! A tak musi pro nej najit specialně jiny ktery splňuje naroky v daném modelu, to že nejaky snímač vzali z nečeho jineho je možne ale každy dil se chova jinak a jinak komunikuje s RJ motoru, takže placnu: když si koupis rohlik z kauflandu a z hyprosky od stejny pekarny upeceny ze stejneho dne a varky, tak bude chutnat uplne jinak protože v hyprosce maj klimu od LG a v Kauflandu od Samsungu a tak každy rohlik je v jinem prostredi a nasal jiny vzduch….

    Neřikám že Focus ST je poruchovy, nemam sním dlouhodobe zkusenosti, ale neřikam že bych tomu i lehce nemohl veřit zvlaste když pan co tu pise ocividne zna techniku Focuse lip nez tady vsichni dohromady

    GT

    Takže to že je nekde T5 neznamena že T5 bude spolehliva všude 🙂

    Ano to je pravda to plati u kazdeho motoru, jako to plati i u jednoho modelu muzes naji motor s veci nebo mensi vuli, nebo staci kdyz koupis motor s novejsi reviz i RD ale jak sem rekl vim to i z praxe ze je ST motor spolehlivosti ok.

    Rukama mi najake to ST uz proslo.

    O motorech mne poucovat fakt nemusis.

    Souhlasim s tebou, ano rozhoduji jsou i detaily, ano staci jina verze update ridici jednotky a nejednou slape vse lepe.

    "ocividne zna techniku Focuse lip nez tady vsichni dohromady"

    mozna nez ty, nez ja tezko.

    Honza U.

    valim se pod stolem ty musis byt FAKEra jak svin 😀

    jak jsem ti na to mohl skocit 😀

    fakt dobrej JOKE !!!! 😀

    GT

    Nevim jaky FAKE, bud argumentuj nebo nez machrovat jinam, dnes se dela aspon u Fordu update RJ skoro kazdou garancku hlavne u novych modelu. Dnes se na vse specha nektere veci se ladi i za prodeje mato i sve vyhody.

    Honza U.

    "Fordu update RJ skoro kazdou garancku hlavne u novych modelu. Dnes se na vse specha nektere veci se ladi i za prodeje mato i sve vyhody."

    :DDDDDD nač argumenty ty argumentuješ za mě :DDDDDD ja doted myslel že Ford patři mezi ty spolehlivejsi, ale timhle si řekl že ne:DD hadej proc to dělaj 😀 a myslis že když někdo na neco spěcha že je to v něčem dobre? Podivej jak to dopadlo u medveda 😀 a ted medved vse dvacetkrat proveri nez to vypusti 😀 ty me fakt drtis :DDDDDDDD

    vis ty o autech neco nebo sis precetl tri speedy dve fora ted machrujes? 😀 jinak jsem si dal tu praci a zjistil si ze volvo taky zrovna neni synonymem spolehlivosti 😀

    těšim se na dalsi prispevek 😀

    GT

    Ty si fakt pekny blbeck jak vidim, ktery meri vse podle sve skusenosti s Felicii – asi, update softu se dnes dela u vsech znacek u MODERNICH vozu, prece nejde jen o motor, lektroniky tam je daleko vice, samodrejmne u tve Felicie veterana ne to neni potreba.

    Treba Ford Fusion nebo sestra Mazda je v TUV na prvnich prickach, pred Subaru atd. a proc asi.

    Ano cist a byt obcas na servise v praxi s WDS je velky rozdil.

    Honza U.

    ano mas pravdu ale ja s Legacy zadnym prehranim ridici jednotky neprosel 😀 jo felda je zlata vzpominka 🙂

    ani v koncernu (vcetne Porsche) jsem neprehraval RJ, byl jsem tam jako elektronik 🙂

    ano asi jsem blbecek 🙂 ale me argumenty nejsou placani slamy kterou bych pod sebou podpaloval 🙂

    jinak Mazda/ford 🙂 Mazda MX6 jedno z nejspolehlivejsich aut a sesterske Probe jedna z nejvetsich plecek 🙂 Mazdu sem netahej 🙂

    GT

    Legacy…. oni to pokazde zakaznikum nerikaji ;))

    prehravat a update je trochu neco jineho elektroniku ;)))

    Ale takovi odbornik jako ty to ma vedet ze skoleni.

    ani v koncernu (vcetne Porsche)

    Ty jsi videl Porsche maximalne na obrazku, jinak by ti tam rekli ze Porsche vlasni koncern a ne naopak.

    ale me argumenty nejsou placani slamy kterou bych pod sebou podpaloval

    Jo to je fakt videt ;))

    Probe jedna z nejvetsich plecek — mozna pro nejakeho blbecka. Muzes se zeptat jaka to je plecka http://www.probeclub.cz/

    Nevim proc by nemela MAZDA patri k FORDU ;))))

    Honza U.

    si skutecny hnup 🙂

    promin, ale fora povazuju za nejcastejsi sireni flamu ….. nekdo kdy si o ipodu rekl ze to hraje dobre…. ale oproti iriveru to je tak nechutna plecka ze az by se dalo rici ze je to muceni nekomu dat pecky ipod a prehravac ipod do ucha ….. jen tak v mezi reci takze na fora ti kaslu zvlast když tam je spousta zaujatych lidi:)

    radeji poslechnu kamarada co ve Fordu delal a jak na Probe nadaval.

    nemusej rikat, ale ja bych to videl když jsem vzdy u Legacy když se v nem hrabou 🙂 prece jen tam dela kamos 🙂

    neni prace elktronika ? a koho? probud se

    ja vim ze vlastni porsche VW, ale v porsche praha to tahne VW a az druhe je porsche;-) jeste nejaka debilni prupovidka?:))) tak zas neplacej slamou:DDDD

    Jakub Brabec

    No, dovol mi pochybovat o tom že pracuješ v servisu Fordu a prošlo ti rukama velké množství STček, když ani neumíš pravopis. Egoista s myšlením mladého puberťáka. Přesvědč mě o opaku 🙂

    Honza U.

    PS: ten zadřenej motor jestli myslis STI 04 o kterem vim ja tak bych to taky neuznal:)

    ten majitel byl slusně řeceno totalní kreten co o aute vedel bylo jen, že když mu zacne mlatit omezovac že by měl přeřadit…. (jestli myslite nekoho jineho tak mi řeknete jak subu mohl zadřit)

    jinak u Subaru jsem nikdy neměl problemy s reklamaci takže si laskavě šiřte tyhle flamy u Fordu u ktereho mate zkušenosti (teda reklamoval jsem jen tlumic výka kufru) ba naopak kdyby vsichni byli tak ochotni jak lide od Subu měl by se svět hned lip

    GT

    Ne jak jsem napsal, skuste si to precist znova, jde nekolik pripadu 07 generace s novym 2,5 boxeru z STi jen z roku 07. Reklace nebyla uznana. Fama to bohuzel neni, nebyl to jen jeden pripad bohuzel. Motor byl totalne na vymenu tak ze nemusim vysvetlovat ze majitel moc nadsen nebyl. Samotneho mne to prekvapilo proteze jsem sam o STi 07 uvazoval.

    Honza U.

    neslysel jsem zadny pripad a to že s lidma od Subu komunikuji dost casto:)

    kdyz to zadrou tak vetsinou protoze to zacnou drtit od studeneho startu, spatny olej a olejovy filtr z druhovyroby, prasknuta hadicka od chladici soustavy (ale to ti stejne driv ukaze ukazatel teploty motoru ze varis) nebo fakt nevim ja se s tim u Subu setkavam poprve

    u jinych automobilek jeste za to bude moc olejove cerpadlo

    Honza U.

    PS: ani na jednu ze zavad bych zaruku neuznal, za to ze ridic je debil si muze sam …

    pokud odeslo cerpadlo (nic neni nemozne) stejne bych to neuznal, každe subu ma kontrolku mazani, takze ja nevidim problem zadrit motor pri beznem pouzivani je dnes temer nemozne pokud nevybehne hned nekolik okolnosti najednou…

    GT

    No muze tam byt klidne skryta vada marerialu, co ja vim, ten motor jsem rozebrany nezkoumal, podle lidi to byla vadna serie protoze to nebyl jeden pripad ale stejne vada u vice motoru. Ale o to nejde to se muze stat. Ale spise jde o pristup ceskeho zastoupeni proste motor do STi nestoji malo tak ze vymena kus za kus je problem. V nemecku by to same podle mne uznali.

    Honza U.

    pokud to je pravda Subaru o tom muselo vedet a informovat o něm, když to bylo tak zavazne

    po nicem podobnem jsem, ale skutecne neslysel a to si myslim že o Subu se zajimam dost

    GT

    Myslis ze se tim budou prodejci chlubit nebo ze vydaji PR "Vyhody reklamce majitele STi".

    Kdybych se nepidil po lidech s STi kvuli koupi 07 tak bych to nevedel taky, byla to vicemene nahoda.

    Nerikam ze jde o vsechny STi jen urcitou serii z roku 07.

    Soucasnou 08 bych se nebal koupit bohuyel mi na ni vadi jine veci, treba design. Ale jetou 07 to bych se asi znova rozmyslel, taky se jich par lidi zbavovalo.

    Me se libila 07 hlavne designem, ten se mi libi porad ze vsech generaci nejvice, chce to mit take dobreho dealera ktery te pri reklamaci podrzi.

    Honza U.

    u tebe bych se koupi STI nebal vzhledem k tomu ze tva cestina je horsi nez ta ma 😀

    budes se divit Subaru se tim chlubi…..

    znamej s Forestrem: jednoho dne telefon at se stavi v servisu ze v jeho serii se objevila vadna soucastka na klima… bezplatne do hodiny odjizdel

    jinak ty si STI fakt nekupuj to auto nikdy nebylo o designu a pokud se rozhodujes v tehle tride designem tak uprimnou soustrast 😀

    GT

    Cestina urcuje stav konta to je mi novinka;))))

    Chlubit ;))) Maji strach ze nejaky majitel zazaluje ;)))

    Jo na tve rady opravdu cekam ;)))) Kde pisu ze auto vybiram jen podle designu? Mozna ty se starou Legacy.

    Honza U.

    neurcuje zajiste ne 🙂 ale kdo by chtel mit neco s clovekem co ani netusi jake i se pise po R 😀 to ale neni vtipne to je skutecne smutne.

    "Chlubit ;))) Maji strach ze nejaky majitel zazaluje ;)))"

    ale pan je odbornik:D on je zakaznik zazaluje spis když se tim chlubit nebudou 😀 protoze pak se neco stane zjisti se ze to je vadna serie a lidi je zadupou proc se nepostrali o napravu 😉

    O stari Legacy nic nevis .) jen ti napovim myslis ze kdyby bylo tak stare jak myslis jezddil bych na pravidelny servis primo do subaru ? přeloz si to jak chces

    GT

    Nesmys se bavit jen prodejci, ale treba s lidmi co STi pouzivaji jako trenigac, ne s nim jen parkuji po showroomu.

    Honza U.

    lidi co ho testujou vedi daleko lip jak se k tomu autu chovat než polovina lidi co čte autoweb 😉

    Nečekaji než se jim rozehreje turbo a olej. Ale cekaj až se jim prohrejou i brzdy a pneu, vyckavaj než se jim rozehreje olej v diferaku a prevodovce. Vědí jak zachazet se spojkou aby setrvak a prevodovka nedostala dělovou ranu, vědí jak slapnout na plyn a taky vedi že musej auto nechat zas cele vychladnout, ne jen turbo;-) a co se tyce importera muizes se zeptat třeba pana Koubka jaky na něj má nazor

    GT

    Prosim nemachruj….

    Moje rakce byla jen na jeho zavadu turba, o pouzivani dalsi soucasti nebyla v uvodu vubec rec, to co rijas je bezne pro dobreho majitele, bohuzel ne vsichni a uz vubec PR testovatele kteri maji auto na 2 dny to dodrzuji, nejlepsi je kdyz takove poradne otestovane auto koupis. Dobry servis je nutnost. Nebo on ten odbornik na ST zorb oddal i prevodovku nebo diferak. Nevim o tom.

    Taky ti nerikam jak si mas brzdit levou, a ze nemas tocit do omezovace.

    Fak nechapu co si zde dokazujes.

    Honza U.

    ano ryju 🙂 pac podle vseho ti ani nebyllo osumnact a o autech vis jen to co si prectes na nejakem foru a to je desne vtipne 😀 pac ja se rad bavim 😀

    Jinak at je Focus spolehlivej nebo ne je mi jedno 🙂

    kdybych si to auto koupil tak je v zaruce a vsech bych odvolaval na zaruku pokud by neprosla nashle lide od fordu 🙂 a pokud bych si auto koupil jete tak vetsina dilu co se poroucha chybou materialu už bude vymenena a nebudu se muset bat 🙂 ale ja si nemecke auto kupovat skutecne nechci 🙂 prece jen co mam proverene to mam rad 🙂

    GT

    ano ryju 🙂 pac podle vseho ti ani nebyllo osumnact a o autech vis jen to co si prectes na nejakem foru a to je desne vtipne 😀 pac ja se rad bavim 😀

    Fak si mne uplne prokouk ;))))

    Na to si prisel sam ;))) ??

    Lepsi urgumenty nemas? Fakt dost slabe ;)))

    prece jen co mam proverene to mam rad 🙂

    A kdo ne, presto kdyz mi na roadshoow nekdo nebidne Z4 tak ho do prdelky neposlu, chapes.

    Ale tebe jo.

    Musim rici ze od 97 jsem na netu nepotkal moc veciho samolibeho blba, gratuluji ti;)))

    Honza U.

    mozna me argumenty jsou slabe ale alespon nejake mam 🙂 proto ti rikam ze placas slamou 🙂 a ted si nic z predchoziho prispevku ani nevivratil 🙂 a mozna ti je vic jak osumnact ale v tom pripade by ses mel za sve nazory a svuj projev stydet:)

    nezavid:D

    Honza U.

    a uz pisu jak ty! no fuj vyvratil samozrejme

    zorb

    ne nespletl jsem se, u Fordu si s tímhle autem neví moc rady, když je porucha na motoru tak je lepší zajet do Volva, ale tam zase mají problém stím že je to Ford a taky nemají moc zkušeností. Jednou blbne turbo, jindy zase odejde náprava která nemá z toho výkonu zrovna radost, pak je to klima, elektrické stahování oken, pak zase turbo, pak lambda sonda, no žádná sranda. věř mi 😉

    Možná je to zrovna defektní kousek ale věř že si to nevymýšlím.

    GT

    Zorb kam prosimte jezdis? na servis? jestli to neni tajne.

    T5 se dava i do S-MAXE a Mondea tak ze spise bude problem v tvem servise, pokud ti dvakrat odeslo turbo, nechavas to vubec vychladnou pri jizde nez zastavis?

    Ne vazne.

    náprava,klima, elektrické stahování oken,turbo, lambda sonda…

    Asi bouracka ne? Nebo vylitana predvadecka? Fakt nares.

    Si zatim jediny od koho tyto problemi slysim tady v CR, a to jsem mluvil s x lidmi co maji od 2006-08 ST.

    Nepride ti to divne, mne ano, kde si to auto koupil?.

    zorb

    jo a právě ten podvozek řadového Focusu má s tím řadovým Focusem až moc společného, takže životnost dílů není kvůli výkonu zrovna super.

    GT

    Zivotnost? Bud je to vada to ti vyresi reklace, nebo je to opotrebeni pouzivanim, zatim jsem nepochopil co u tebe nastalo, odesla naprava – je docela velky pojem, vytekl tlumic? ohnula se napravnice, praskla poloosa nebo si to nasil nekam do diry a upadla ti cela naprava?

    Nevime.

    Na rovinu, kdyz budu chtit tak i ST nebo jine sportovni auto zrasuji za 14dni tak ze bude potrebovat skoro generalku, nebo kdyz si vyrazim na amaterskou rally tak to stihnu mozna i za vikend. Je to problem vyrobce nebo muj? Co je adekvatni opotrebeni u sportovaniho auta?

    Ale mozna s tim jezdis tak ze parkujes 15min k obrobniku, pak ti teda krivdim. V tom pripade plati to nazacatku, reklamce (klima, stahování oken) od toho prece zaruka je.

    Honza U.

    Felicie 1,9D vs 1,3

    pokud alespon vis neco o autech mozna te neco napadne pokud ne tak se alespon zase zasmeju 🙂

    GT

    Pouzivej argumenty. Koncern VW nemusim, jejich autopark mne neoslovuje. To raci to Subaru.

    Honza U.

    skutecne je videt ze o autech nic nevis:)

    slo tam o to ze Felda 1,3 a 1,9 mela stejny podvozek (tlumice, pruziny neradim do podvozku)

    zivotnost dilu podvozku (čepy, klouby) maj rozdil v zivotnosti vic jak tretinovou:) a to nemusis brat diry, jezdit po dlazebnich kostkach, prejizdet nerovnosti…. jinak koncern VW mel v poslednim zebricku spolehlivosti auto vyse nez ford 😉 podle ADACu

    neni to zarazejici ? 😀 to jsem si rikal když jsem byl na praxi ve VW že nikdo nemuze vyrabet horsi auta 🙂

    GT

    Oborniku na ST to ze v PR pisi ze ma jine pruziny, stabilizator dal to neresi, je dukaz jen toho ze to pisi pro laickou verejnost. To ale jeste to nezmamena ze ma stejne cepy a klouby. Nema. Zrovna klouby maji STcka jine nez normalni Focusi.

    Pokud jde o ADAC 2002 až 2007

    6. VW Golf/Bora

    8. Honda Civic

    9. Ford Focus

    To je fakt velky rozdil.

    Treba Ford v TUV 2007 2-3 roky, s Fusionem druhy, VW az 20cate s Beatle.

    Od roku 2002 sly Fordy hodne nahoru spolehlivosti Fusion je dobry priklad, protoze se masivne zacal prodavat az v poslednich letech, v CR ted nejlepe prodavane auto po Skode.

    PS: prosimte nesrovnavej ST s traktorem 1,9D.

    Honza U.

    klidne srovnavat budu:) vše se da srovnat dokonce i Elise s Trabantem 601 a budes se divit trabant bude lepsi 🙂 ma nizsi hmotnost a razeni pod volantem 🙂 ale dost blbejch vtipu 🙂

    TUV sem netahej:) ten nezkouma spolehlivost ale spokojenost zakazniku 🙂

    jinak focus ma jine jen silentbloky;-) Klouby od diferaku ke kolum jsou stejny stejne tak i kulaky nevim kde si to vyhrabal 🙂

    Rozdil to samozrejme neni ale tve posmesky vuci koncernu nejsou na miste když koncern v ohledu na spolehlivosti je tom lip :-/ ano koncern nemam rad ale fakta jsou obcas bolestna a ty by sis nejdriv mel neco precist nez to zacnes hanit 🙂

    GT

    Precti si jeste jednou co je TUV http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/index.php/tuv-testy-spolehlivosti

    TÜV testy jsou každoročně sestavovány německou organizací provádějící technické kontroly. ATD.

    Klouby od diferaku ke kolum jsou stejny stejne tak i kulaky nevim kde si to vyhrabal 🙂

    BLBOST

    Nevim kde jsi to vyhrabal ty ;))) Ja to bohuzel vim z vastni praxe kdyz jsem kloub na jedno rostrelene ST schanel ;))))

    Ale ty to vis asi lepe, videl si ST nekdy vubec na heveru?? ;))) Ty ST vlastnis? Ja myslel ze mas jetou Legacy.

    Honza U.

    nemam jetou 🙂 nevim kde si vyhrabal ze mam jetou

    budes se divit ale videl 😉 vzhledem k povaze meho zamestnani, v servisu sice nedelam ale jsem v servisu v podstate denne 🙂

    Honza U.

    proc si ten kloub asi objednaval hmmm

    GT

    Asi kvuli bouracce, hmmm, ty blbe.

    ROSSI 20VT Plus

    Zvuk motoru je fantastický, velmi mi připomíná projev Fiata Coupé 20VT. A nejen zvukem, parametry jsou téměř totožné + Fiat má navíc brzdy Brembo a samosvor… . Hodně by mě zajímala konfrontace obou na okresce :-). I když ten Fokus bude mít asi sakra dobrý podvozek. Co se týče spotřeby, Coupé má rovněž 6q a dá se jezdit kolem 8-10l svižně, no a 10-nekonečno tvrdě. myslím, že to bude dost podobné.

    GT

    Nazvat ST prvni genrerace jako jen ospojlerovany hatchback to muze jen ten kdo s nim asi nikdy nejel nebo diletant. Skoda jinak test noveho ST je jinak povedeny.

    173koni sice dnes je prd, ale to je i 110 koni prvniho GTi.

    ST/SVT je plnohodnotny i velmi dobry hothatch kategorie GT /ST.

    FFR

    Fakt pekne foto, nejlepsi nafoceny ST co jsem videl fakt profi, i interier.

    Kdo je autor?

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Díky za chválu, spáchal jsem to já 😉

    FFR

    NZ jen rikam pravdu fakt pekne foto, co ma te za fotak?

    jste fakt talent, dost casto se mi do rukou dostanou profi foto od automobilek, podle mne se muzete focenim aut klidne zivit ;))

    Muzete z ST udelat wallpapers?

    traktorista

    BRAVO recenze!! 🙂

    Queen

    Pane Koubek velmi pekna recenze a test, ALE fakt by bylo good kdyby u sportovních aut bylo to tacho video alespon do te 100km/h, (160,200) záleží co dostanete za rampu :))))

    Jinak good práce.

    ..

    Co je to za hudbu v te video-recenzi? Ze zacatku, pak se to jako motiv objevuje vicemene v cele recenzi a pak zejmena na uplny zaver? Diky za info, jestli nekdo vi 🙂

    dzio

    pěkná levná hračička

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist