Ford Focus ST Combi – Octavia RS nemá šanci!
24 fotografiíAutosalon Frankfurt
Překvapení si na letošní autosalon ve Frankfurtu přichystal Ford. Vedle hatchbacku Focus ST představil i praktickou verzi Combi. S tímhle manželku ukecáte!
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
24 fotografiíAutosalon Frankfurt
Překvapení si na letošní autosalon ve Frankfurtu přichystal Ford. Vedle hatchbacku Focus ST představil i praktickou verzi Combi. S tímhle manželku ukecáte!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dal bych si říct 🙂
Včerejší konzultace s manželkou vypadala takto: \“Miláčku, vidělas to nový auto od Fordu? Má to velkej kufr a vejde se do toho celej kočárek i s hračkama.\“ A ona na to: \“A kolik to žere?\“. Tak povídám \“prej o pětinu míň než minulej model\“. První úspěšnej krok uskutečněn. 🙂
Tak jen aby to dopadlo dobře až do konce :D:D:D good luck 😀
dobre on, moc dobre. 😀 😀 😀
Napis dalsi vyvoj
Vůbec bych se nezlobil ho mít, krásný auto. Praktický, skvělej podvozek, ty přední sedadla! jen ty zadní světlomety mi tam pořád nějak neseděj, v tý červený barvě se to celkem ztrácí,ale jinak…musel bych si na ně chvíli zvykat
Měl jsme možnost si zajezdit novým Focusem a mám z něho smíšené dojmy. Krásné auto, skvělý podvozek i ovládání, nicméně si v něm připadám stísněně. Focusy i další modely, vždy platily za prostorná auta, to se však mění. A je to škoda!
Na silnici Octavia sanci rozhodne mit nebude ale aspon nevypada jako by pejsek s kocickou pekli dort. A pejsek byl z Koreje a kocicka z USA a Evropana ktery to pozre s toho boli bricho.
1. Ford je pět let pozadu. OIIRS se již pět let varábí i s benzínovým turbomotorem s přímým vstřikem.
2. Jízdní vlastnosti fordů jsou jen novinářské báchorky. Doporučuji si do fordu sednout a zkusit si to sám.
3. Elektronické pomocníky na přední nápravě měla octavie již v roce 1996. To ještě ve fordu netušili o co jde.
:))))))))) The comedians of Skoda.
LOOOOL !!! 😀
1.Je úplně jedno, kdo je pozadu. Důležité je, jak bude auto fungovat.
2. Jízdní vlastnosti Focuse jsou nepopiratelně lepší, než jízdní vlastnosti Octavie
3. A to znamená pro dnešní generaci Focusu a jeho prodej co?
Tak srovnani okty rs s tfsi a aktualniho fokusu rs je asi takove, jako kosmicka lod s lodkou. Fok. jede a sedi citelne, da se vest s lehkym skluzem a octa vcelku jede ale sedi nejak divne, neda info o tom, co se deje, odskakuje, bida. Pravda, rs fokus ma 300koni a jezdit s nim do prace moc nejde, ospojlerovany a tak. Nemam ho, ale mel jsem moznost ho ridit. Uzasne, prekonava to vse.
Vlastníl jsem fokusI 1.6 16V suprový auto.Pak fokusII 2.0 16V taky super podvozkově ještě lepší jen odezva řízení byla u fokusuI lepší.Teď mám mondeo 2007 2.5 V6 a to je naprostá bomba,praktické,pohodlné auto,s kterým se dá jezdit skutečně sportovně a ten zvuk motoru.
Jezdíl jsem i s oktávií I 1.8T RS motor dobrej,kufr velkej a to je vše.Podvozek je hrozně tvrdej a na dírách poskakuje jak koza,což je na naších kvalitních okreskách dost problém i na dálnici.Ve dvojkové oktávii RS jsem nejel a myslím že to bude zas to samý přehnaně tvrdý a rychlý auto nic víc.
Prostě i když fordy nejsou nejdokonalejší a mají jistě své mouchy,tak pro lidi co rádi řídí jsou to super auta a né moc předražený.
Kritika na fordy?Ale od koho od těch co v nich většinou ani neseděli.Vždyť ochcávky jsou jen namašlená bída a i když bych si měl koupit forda s o 100koní menším výkonem,koupím si ho raději než tu ochtávku s RS znáčkem.
Vidim, urcite mas tie 2 vozy skvele zmapovane. 🙂 Mozno je zbozne zelanie aby Octavie mali lepsie jazdne vlastnosti nez Focusy. RS Octavka vykonovo to ano, tvrdost podvozku mozno, ale riadenie je stale akesi mdle, malo citelne pod rukami. Uz aj radove Focusy davaju lepsi pocit z riadenia, strmost riadenia maju lepsiu. Ak si to len videl, tak ver podobnym bachorkam. O konstrukcii a charakteristikach podvozku to je dalsia kapitola.
Je dobré si o tom stále dokolo číst a utvrzovat se v tom vzájemně. Realita je zcela někde jinde. Ford během posledních let stále přibližuje laděním své auta směrem k VW. Nikoli obráceně. Ustupuje od měkého ladění k tvrdšímu a postupně maže zpětnou vazbu v řízení, která koneckonců v řízení jenom překáží. Nicméně ford je stále pozadu a tento fázový posun je 5-6 let. S tím fanoušci fordu nic nenadělají.