Ford Focus ST: co se do článku nevešlo
29 fotografiíFord Focus
Další porce fotek, které jsme dostali od Fordu, komentář k tomu, kdo nás učil ideální stopu a vysvětlení, jak to bylo s tím ESP...
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
29 fotografiíFord Focus
Další porce fotek, které jsme dostali od Fordu, komentář k tomu, kdo nás učil ideální stopu a vysvětlení, jak to bylo s tím ESP...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
\“že nás, jako ČR, reprezentuje na mezinárodní úrovni skvěle, mnohem lépe než adorované pseudoikony jiných sportů (vzpomeňme třeba na fiasko na mistrovství světa ve fotbale)\“ – tak pod toto se podepíšu 🙂
Bože, to auto je tak hnusný 😀 Vypadá jak peugeot. Ta roztlemená žabí tlama vepředu. Přitom na nové mondeo je radost pohledět.
Taktieš na predosklý focus st/rs…už teraz je jasne ze toto autobude len caj stoho predošlého
Jak dlouho tomu přefoukanýmu předoškrabu vydržely gumy? Tři kola? Čtyři? 😀
Zase zmínka o rally a zase blbě. Buď čerpáte informace ze špatných zdrojů, nebo se vám vždycky nějak popletou. V cíli Argentiny ztrácel na Ostberga přes 6 a půl minuty.
http://www.ewrc-results.com/final.php?e=3491&t=Rally-Argentina-2012
Dlužno říct že po velmi dobrém a vyrovnaném výkonu, kdy narozdíl od několika papírově silnějších soupeřů s tovární technikou udržel nervy na uzdě.
Jinak ke Kenu Blockovi – jeho štěstím i zkázou je to, že svojí skvělou propagací zaujal miliony neznalých fanoušků. Spousta z nich ho pak vynáší do nebes jako nejlepšího rally jezdce, driftera atd. Ale stačí si najít nějaký rozhovor s ním (třeba vyčerpávající na youtube kanálu drive) a zjistíte, že je to ve skutečnosti skromný týpek, který ví na co má a prostě se jen baví a na stará kolena si plní sny, prostě protože může.
A nakonec k Fordům ST – příď ala \“Aston Martin\“ Cygnet je fakt odporná, běžné verze vypadají mnohem líp.
KDyž přišel po Escortovi první FOcus, byli všichni v šoku, stačilo pár let a i dnes je to stále v pohodě auto. Třeba to tak bude s tímhle Focusem.