Ford Focus RS vs. Nissan 370Z: souboj koncepcí na Nordschleife (druhá část)

29 fotografiíSrovnávací test

V prvním dílu jsme se s našimi soupeři zatím jen zběžně seznámili. Ale teď se konečně pojďme podívat na to, na co všichni čekáte – na ostrý souboj přímo na Nordschleife.

Diskuze

38 komentářů

    Charger

    Moc pěkně napsané Dalibore, úplně jsem si při čtení připadal jako bych tam byl. Díky za to.

    Honza

    Přesně tohle jsem chtěl napsat. Připadal jsem si jako spolujezdec. Moc hezké. A 350g hambáč, mňam :-D.

    Jen by mě zajímalo, nádrž musí být asi za chvíli prázdná co, když se jede takhle na krev. Nikdy jsem tak nejel, na okruhu jsem ani nebyl 🙂 nedokážu si to představit. A co třeba brzdy, pneumatiky, není to rovnou na výměnu??

    Pepis

    Souhlasim, parada!

    stunty

    Nechci číst, že volant padne dobře do ruky, že se vám chce zvracet z tuningu, a že máme kliknout na iMotor. Chci číst články jako je tenhle.

    hetzer

    ale cisi z neho ze redaktori neumeji zadokolku ridit=:o

    misoo

    tak tak, dufam ze bude nasledovat treti clanok, kde sa autori naucili a ocenili kvality atmosferickej zadokolky a spravia zopar ostrych meranych kol nech vieme ktore z tychto dvoch aut je na nordschleife rychlejsie ! 😉

    inak super clanok, diky ! 🙂

    Jirka Červenka

    Nic ve zlém, ale chtěl bych Vás vidět, jak dáváte Kesselchen nebo ten šikmý skok za Pflanzgarten v zetku stejně „na srdce“ jako ve focusu. Je to o tom, že některé věci si v zadokolce může dovolit jen několik málo talentovaných a vyvolených.

    hetzer

    ja jim to nevycitam, trochu me to jen prekvapilo ( u lidi kteri se tim zivi ) ale v dnesni hekticke dobe neni divu. ja jezdil s predokolkama, zadokolkama a ted mam Imprezu – naucit se s ni jezdit abych skutecne vyuzil moznosti podvozku mi trvalo pul roku. tolik casu asi dnes nema ani "motoristicky" novinar:(

    Charger

    jenže Nordschleife asi není normální cesta…kdo ví jak by jste dopadl právě na Nordschleife:-)

    hetzer

    to nevim dokud tam nepojedu:) na druhou stranu – me to nezivi na rozdil od autoru

    Charger

    no jasně, ale přecejen když jsem na Ringu potřetí v životě, tak tam nepojedu pilu jak prase s autem s přetáčivými sklony:-) Jinak Dalibor má přeci má zadohraba.

    Dalibor Žák, autoweb

    To sice mám, ale mezi BMW 120i s výkonem 150 koní, které je nastaveno na nedotáčivost, a Nissanem 370Z, který má o hodně "veselejší" zadek, je sakra velký rozdíl. A ten poznáte právě v momentě, kdy jedete pilu.

    Lookyn

    takovehle článek tu dlouho nebyl! =) nebudu se rozepisovat do detailů, páč bych musel napsat příspěvek dlouhej jako samotnej článek =D ale moc chválim! jinak dost závidim, museli ste si tam užít super výlet! =)

    George

    Perfektní práce, děkuji, jako bych tam skutečně byl.

    Pepa

    Fatk super moc se mi to líbilo ! Mám rád Focus RS i Nissan370Z

    Vojta

    Dobrý den, kdo Vám fotil fotky ?

    Fuzzy_Stone

    vymazlenej článek. Příště až pojedete, udělejte soutěž o místo spolujezdce. Nebo mi rovnou napište email. Jedu na 1000% 🙂

    Ondra

    Podle mě nejlepší článek, který kdy na Autowebu vyšel! Snad příliš nezlikvidoval redakční rozpočet na benzín a budou následovat další!

    Charger

    100% souhlas

    w00t

    perfektne napsano, zhltl sem to na posezeni. skvela prace panove

    JirkaSnake

    závidííím Vám, super článek. Už se těším na 3. část

    Charger

    možná jsem jel špatně četl, ale ona bude nějaká třetí část?

    w00t

    urcite bude, par fotek a text "slint slint slint"

    Charger

    super:-)

    Honza Zapletal

    Jen by mě zajímalo, jak moc se může výlet na ringu prodražit v případě bouračky. Zaslechl jsem částky jako 1000 Euro za metr svodidel a zaplacení nové jízdenky všem ostatním na trati když je to na dýl. A kolik je za odtah, jsou to fakt takové pálky?

    Permon

    … na tve dotazy neznam odpoved, ale zda se mi absurdni, ze bych za bouracku mel ringu neco platit. Snad jsem zaplatil "vstupne" a v tom predpokladam poradatel ma pojistku a "podnikatelske riziko" kalkulovano. Ale jak rikam, tohle je jen muj selsky rozum a realita muze byt jina….

    Honza Zapletal

    Já taky myslel že pojištění je už ve vstupence, ale znejistilo mě pár informací z třetí ruky.

    Charger

    za ty svodidla se platí

    Honza

    Platí se i za odtah když ti třeba dojde benzín a je to 1000 eur.1 metr svodidel dokonce 1000 nebo 1500 eur!Jsou vychcaný no…Já tam zůstal taky málem.Naštěstí sem to dojel.

    Charger

    Jo, já slyšel historky že ti palivoměr ukazuje co se mu zachce a občas musíš k benzínce tlačit 😀

    Petr

    Ač se mi novy Focus nezamlouvá … když jsem z něj vylezl, tak mi prostě dal brzo zapomenout narozdíl od M3 nebo Caymanu. Ale článek paráda …o 370Z bych si myslel, že bude lepší…ale ta cena je super.

    nautiluZ

    Autor by si mel zkusit PowerAlfa 440 (uprava Alfa Romeo 156 GTA od PowerAlfa GB) a pak neco tvrdit o nejlepsich predokolkach na svete :))

    Dalibor Žák, autoweb

    A vy jste ji snad vyzkoušel?

    Yaroukh

    "nastane dlouhýý ticho….." :))

    Kobyla

    Fokus lítal a lítal a stále málo,protože rakord drží Renault r26.Článek je hezkej,ale rekord je jinde.Tady neplatí,že slepý kuře našlo zrní.

    RS

    Rekord drzi Renault R26.R ne R26, R26.R to neni seriove auto ani na beznych pneu, tak rekord drzi objektivne Focus, jako nejrychelsi seriova predokolka.

    A jestli se ti to nelibi, tak zitra volej do Fordu, at si RS vykuchaji od sedacek a obujou na nej semislicky. 😉

    JonnnnY

    velmi pekny clanok ! len tak dalej.

    PoiuxCansock

    Megane R26.R seriove auto je, i kdyz trochu \“vykuchane\“
    Vyrobilo se jich 450 ks a ma homologaci pro provoz na pozemnich komunikacich:)

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist