Ford Focus RS: bude hybrid i verze Clubsport!
Ford
Tajné dokumenty odhalují, co se bude s ostrým Focusem dít dál.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Ford
Tajné dokumenty odhalují, co se bude s ostrým Focusem dít dál.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Podle mě je zbytečný zvyšovat výkon, úspora až 150kg by bohatě stačila.
PS: Ferrari a Lambo taky zvyšují výkon jen o 10 koní:)
Taky si myslím, že zvyšovat výkon není na místě. Obzvlášť jestli clubsport nedostane pohon na všechna kolo. Přece jenom 350 koní by bylo trochu moc i na ten jejich revo knuckle či jak tomu říkají.
Předokola bude stejně furt předokola. A evo bude stejne furt evo 🙂
Ten hybridni AWD pohon je pravdepodobne stejny jako u budouci EVO XI. Tak EVO nebode EVO, bude to hybridni EVO.
Focus bude AWD, super tah Fordu. Hmm to vas a podobne "fandy" asi musi hodne mrzet…
Tesim se na srovnani Focus RS MKIII a EVO XI.
jak řikáš ohoje budou 4×4 hybridy, ale mám pocit, že EVO bude benzíňákem pohádět zadní kola a přední náprava bude "na baterky"
Tak ze vysledek uplne stejny.
Hele nechci zpochybňovat autoweb, ale: EVO 1-9 se vyrabelo se stejnym blokem motoru 4g63, a platforma podvozku se menila jen jednou. Ted prislo evo x, ktere ma novou platformu a dlouho vyvijeny 4b11. Opravdu si myslite ze by najednou oboji vyvijeli pro jednu generaci? EVO mozna bude hybrid, ale ze uz v xi se mi zda vysoce nepravdepodobne.
"Ovšem vzhledem k tomu, že jde i informace zákulisní, nikoli oficiální, objevily se i zvěsti, že hybrid bude pouze ve verzi Focus ST a model RS bude čistě benzinový, ovšem to se jeví jako méně pravděpodobné.
V krátké době tu tedy máme už třetí zprávu o hybridizaci současných ikon sportovních aut. Hybrid oznámilo Ferrari u 599 GTB a Mitsubishi u Lanceru Evo XI."
http://www.autofun.cz/ford-focus-rs-hybrid-4109/
a 911 GT3 RS bude pořád GT3 RS 🙂
Nevim jestli jste měli možnost Focusem RS jet, ale já ano..předokolky taky moc nemusím..ale jejich špéra a RevoKnuckle jsou pro mě naprosto nepochopitelné…teď v zimě, takže na zimákách a vlhké silnice nebyl absolutně žádný problém s přenosem výkonu od 2.ky nahoru a to i do zatáček…a místama jsem se i hodně snažil poměrně nešetrným přidáním plynu…to auto je pro mě nepochopitelný…zadokolka by byla asi zajímavější(zábavnější) ale co se týše přenosu výkonu na silnici..tak mě osobně přijde, že je poměrně srovnatelný se čtyřkolkou..na sněhu by byl rozdíl určitě větší..ale na suchu a vlhku Focusu RS bohatě stačí přední náhon v velmi neslušným rychlostem takřka kdekoli…auto je díky tomuto systému pohonu velmi "User friendly"
Palec nahoru pro Focus..
GO!GO!GO!
jestli to bude okruhak tak to bude rachot. Pokud pritvrdi tak vykon prenesou. A pak trhnou r26r na smycce
Nedivil bych se, kdyby Clubsport dostal zavodni-okruhový podvozek, aby to pripomelo Focusy v BTCC.
ClubSport je výborná zpráva! Bude to vyjímečnější edice než normální RS, tím pádem půjdou ceny běžného RSa přirozeně dolů. Za takových 3-5let super koupě..;)