ford-focus-rs-bude-hybrid-i-verze-clubsport.jpg

Ford Focus RS: bude hybrid i verze Clubsport!

Ford

Tajné dokumenty odhalují, co se bude s ostrým Focusem dít dál.

Diskuze

14 komentářů

    boris

    Podle mě je zbytečný zvyšovat výkon, úspora až 150kg by bohatě stačila.

    PS: Ferrari a Lambo taky zvyšují výkon jen o 10 koní:)

    od

    Taky si myslím, že zvyšovat výkon není na místě. Obzvlášť jestli clubsport nedostane pohon na všechna kolo. Přece jenom 350 koní by bylo trochu moc i na ten jejich revo knuckle či jak tomu říkají.

    Falta

    Předokola bude stejně furt předokola. A evo bude stejne furt evo 🙂

    RS

    Ten hybridni AWD pohon je pravdepodobne stejny jako u budouci EVO XI. Tak EVO nebode EVO, bude to hybridni EVO.

    Focus bude AWD, super tah Fordu. Hmm to vas a podobne "fandy" asi musi hodne mrzet…

    Tesim se na srovnani Focus RS MKIII a EVO XI.

    Sklenk@

    jak řikáš ohoje budou 4×4 hybridy, ale mám pocit, že EVO bude benzíňákem pohádět zadní kola a přední náprava bude "na baterky"

    RS

    Tak ze vysledek uplne stejny.

    Falta

    Hele nechci zpochybňovat autoweb, ale: EVO 1-9 se vyrabelo se stejnym blokem motoru 4g63, a platforma podvozku se menila jen jednou. Ted prislo evo x, ktere ma novou platformu a dlouho vyvijeny 4b11. Opravdu si myslite ze by najednou oboji vyvijeli pro jednu generaci? EVO mozna bude hybrid, ale ze uz v xi se mi zda vysoce nepravdepodobne.

    RS

    "Ovšem vzhledem k tomu, že jde i informace zákulisní, nikoli oficiální, objevily se i zvěsti, že hybrid bude pouze ve verzi Focus ST a model RS bude čistě benzinový, ovšem to se jeví jako méně pravděpodobné.

    V krátké době tu tedy máme už třetí zprávu o hybridizaci současných ikon sportovních aut. Hybrid oznámilo Ferrari u 599 GTB a Mitsubishi u Lanceru Evo XI."

    http://www.autofun.cz/ford-focus-rs-hybrid-4109/

    pes

    a 911 GT3 RS bude pořád GT3 RS 🙂

    Vincent.vega

    Nevim jestli jste měli možnost Focusem RS jet, ale já ano..předokolky taky moc nemusím..ale jejich špéra a RevoKnuckle jsou pro mě naprosto nepochopitelné…teď v zimě, takže na zimákách a vlhké silnice nebyl absolutně žádný problém s přenosem výkonu od 2.ky nahoru a to i do zatáček…a místama jsem se i hodně snažil poměrně nešetrným přidáním plynu…to auto je pro mě nepochopitelný…zadokolka by byla asi zajímavější(zábavnější) ale co se týše přenosu výkonu na silnici..tak mě osobně přijde, že je poměrně srovnatelný se čtyřkolkou..na sněhu by byl rozdíl určitě větší..ale na suchu a vlhku Focusu RS bohatě stačí přední náhon v velmi neslušným rychlostem takřka kdekoli…auto je díky tomuto systému pohonu velmi "User friendly"

    Palec nahoru pro Focus..

    Yaroukh

    GO!GO!GO!

    traktorista

    jestli to bude okruhak tak to bude rachot. Pokud pritvrdi tak vykon prenesou. A pak trhnou r26r na smycce

    RS

    Nedivil bych se, kdyby Clubsport dostal zavodni-okruhový podvozek, aby to pripomelo Focusy v BTCC.

    krosnic

    ClubSport je výborná zpráva! Bude to vyjímečnější edice než normální RS, tím pádem půjdou ceny běžného RSa přirozeně dolů. Za takových 3-5let super koupě..;)

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist