Ford Focus
20 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Když v roce 1998 spatřil světlo světa, byl z toho velký poprask. Převratný design, zajímavá palubní deska a hlavně: výborný podvozek.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
20 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Když v roce 1998 spatřil světlo světa, byl z toho velký poprask. Převratný design, zajímavá palubní deska a hlavně: výborný podvozek.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Autor si s recenzí asi moc práce nedal když ji takřka opsal z http://www.tipcars.com,viz Recenze ojetin,Ford Focus z 23.5.2005.
Nicméně když už to tady je – Ford Focus se mi velmi líbí a letos bych si jej chtěl koupit-hatchback,2002-3, motor 1.6. Mohl by mi někdo říct jaký má objem kufru a něco o jeho využitelnosti-př. jestli se tam vleze kočárek-ještě žádný nemám,ale taky si to auto nekupuju na 1/2 roku,že…:o)
Stejně tak co se týče výbavy,resp. zpřevodování a kvality jízdy verze TREND. Když dle rezencentů ma kratší převody oproti Ambiente a Comfort jak to teda jezdí a je to vůbec rozdíl??
Poraďte. Díky
Jezdím s fordem mondeo 1,8 16v a tady mam na 3jku 130km/h pri cca 6000ot/min, takze prdpokladam ze to bude asi stejna prevodovka jako u vybavy TREND, pochybuji, ze ford mel tolik verzi prevodovek. Nicméně i tady na 5tku pri rychlosti 120km/h toci 3000ot/min, coz je velmi prijatelne na dalnicni cestovani. A jeste neco k motorum –autor zde pise ze motory 1,8 a 2,0 maji vysokou spotrebu.Musim oponovat –aspon u verze 1,8. Jezdim se spotrebou do 8,5l/100km. A to se radim spis mezi ridice s tezkou nohou.Takze pokud by jsi narazil na zachovalou 1,8 spotreby se rozhodne neboj.
Snad bych jen opravil autora článku, který zde uvádí, že Focus přišel jako první (u této kategorie aut) s víceprvkovým zavešením zadní nápravy. Pokud se nepletu, tak toto zavešení používala Honda již dávno před Fokusem u svých modelů Civic. Jinak jízdní vlastnosti Focusu jsou pořád více než dobré.
Pravda, autor měl na mysli třídu evropských hatchbacků. Já to tam doplním. Civic 6. generace měl elastokinematickou zadní nápravu – ale pouze v Japonsku vyráběné modely hatchback a sedan. V Anglii vyráběné kombi Aerodeck a pětidveřový liftback měly podvozky od Roveru a ty si o něčem takovém mohly nechat leda zdát.
Ještě zajímavější možná je, že japonské Civicy měly jako jedny z mála lichoběžníkovou přední nápravu, místo v této kategorii obvyklého systému MacPherson.
… tak jest. A to bylo již začátkem 90.let. Škoda jen, že u současného Civiku (který má celkem povedeny design)se bohužel toto zavešení vytratilo a vzadu opět trůní klasická náprava včetně předku s mc pershon:-(
Škoda to není, podvozek je i tak OK….torzku tam dali kvůli velikosti kufru.Víceprvek má sedan, takže nebyl problém ho tam dát, jenže by to odnesl kufr.420 litrů nemá chybu..a jen dodám, že CIVIK 8G je rodinné auto, se sportovním vzhledem.Na sportovní vyžití je tu TYPE S a nebo TYPE R.
Zajímalo by mne, zda autor tohoto článku někdy v provedení st170 seděl. Jeho slova jsou totiž bludy. Vlastnil jsem již několik ostrých hatchbacků včetně tohoto a prohlásit, že st170 je zklamáním, může jen někdo, kdo neví o čem píše. Toto auto bylo v době, svého vzniku jedním z nejlepších hothatchů na trhu. Pro fordysty není o moc menší ikonou, než RS. Je a byl mnohem dostupnější, civilnější a něž RS ale o mnoho méně zábavy ovšem neposkytoval. Měl všestranější využití a v některých aspektech, např. chuti motoru jít do otáček, což považuji u sportovního auta za základ byl ještě lepší a přinášel větší emoce. A ohledně tahu od spodu? Toto není dálniční koráb viz golf gti. Ostře naladěné a zejména nepřeplňované motory mají vždycky vrchol výkonu až před omezovačem – to je na nich to krásné. Kdyby autor článku v tomto autě skutečně jel, vytočil motor až před omezovač a v extázi přivozenou zvukem motoru, výfuku a všemi drobnými zvuky, které auto vydává, protáhl by se několika rychlými vlásenkami a pochopil, že motor díky proměnnému časování ventilů a proměnné délce sání opravdu zabere až od 5 tis. otáček, kdyby to opravdu ochutnal, nikdy by tohle nenapsal.
Je potřeba se v ST povozit a potom mudrovat a ne jen opisovat!!!!!!!!