Ford Focus (1998 – 2004)

7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Ojetý Ford Focus patří k nejžádanějším vozům. Nabízí totiž výborné jízdní vlastnosti a vysokou spolehlivost.

Diskuze

18 komentářů

    alan

    malokde se to objevuje, ale dle mne jde o docela zasadni vec:

    http://messyshare.com/show.php/244115_trend.jpg.html

    vysvetluje to, proc nekde je fokus hodnoceny jako tvrdy auto a nekde si stezuji na mekkost vcetne sedacek. sam mam trend a auto se mi zda hlavne v praze tvrdy nekdy az moc, o to se ale lip vede v zatacce. a sedacky jsou vynikajici, problem budou mit ti, jejchz pozadi je nadkonfekcni velikosti 🙂

    traktorista

    mame dvojku sport a je to ok. A v praze je tolik der ze tam drnca snad i s klasse na vzduchu. Tam muset jezdit autem tak snad jedine nejaka felda, tu nikdo neukradne a kdyz upadne kolo do kanalu tak to nestoji jmeni. Za soucasneho stavu skoda auta do prahy, a navic mhd je rychlejsi bez reseni parkovaciho problemu

    alan

    s tim vubec nikdo nepolemizuje. muj prispevek byl o tom, ze kdyz musis jet autem, tak focus neni idelanim autem do mesta, protoze musis snerovat mezi kanalama a jinyma vytlukama.

    vyhody mhd jsou zrejmy, ale pouze ve dne. v noci napriklad se autem dostanes kamkoliv trikrat rychleji, jenze ty zapeklity kanaly tam jsou i v noci.

    traktorista

    jasne, nemyslel jsem to zle. Proste mam prahu jako zvlastni sektor, tam je auta skoda. A za to klickovani mi to stoji (mam auto rad), protoze uz jen pro pozitek nebo kritickou situaci. Takze priste bych zvolil stejne. A tunelem se da udelat branik stresovice za 10 min, genialni vecer

    Atm

    Jen mensi oprava – V Praze se najdou se i takovi vylizanci, co kradou feldy…

    traktorista

    to snad ne?

    subarist

    "Na svět přišla i v provedení kombi N1 s možností odpočtu DPH."

    Jasně, ale v tom nemá výrobce prsty, to je české specifikum 😉 a přepážku tam rozhodně nemontovali na výrobní lince, tedy tato informace je v obecném článku k čemu?

    No name

    Třeba pro zájemce o N1 se silnějším motorem?

    Petr

    Focus je urcite dobre auto, doma mame combika, 2002, 1.6 16V ve vybave Trend. Musim souhlasit s alanem, v tomto provedeni je opravdu tvrdy – rekl bych ze je to jeste takova rozumna hranice mezi komfortem/jizdnimi vlastnostmi. Jinak k dalsim zavadam patri zatekani skrz pylovy filtr ke spolujezdci, koroze lemu dveri..mene casto ale prece nekdy odejde poloosa, utrzene uchyceni prevodovky, kolisani otacek a par drobnosti. Idealni je pro bezneho ridice 1.6 16V – pro Ford ten motor navrhla yamaha a japonsky rukopis je znat (v dobrem). 1.4 zere stejne, jede vyrazne pomaleji a v podstate nema smysl ji kupovat.

    olso

    Absolutny suhlas, korozia-vazny problem, zadne kufrove a aj zadne bocne uz su poznat (r.v.2003), palivomer nepresny, vodna pumpa, zatekanie pri celnom skle, alternator(ale mozu to byt len zle kabliky ak u mna) a teraz musim menit vyfukove zvody-praskly a smrdi to v interiery. Na 170tkm, nic ine menene nebolo ani tycky stabiolizatorov, az na hrdzu spokojnost. Je to 1,6 combi a milujem dlhe prevody 160kmh a cca 4000ot, novy Focus skoro skoro 5000 (aj 100 a aj 115k verzia).

    Petr

    Je to tak, koroze zadnich dveri taky uz vidim male puchyrky…mam servisku takze pri pristi navsteve je na to v servisu upozornim, doufam ze mi dvere vymeni. Stabilizatory to je klasika, ale po 150tkm to beru jako spotrebak. Na zimu mam 14" kola a komfort je o trosicku lepsi, ale vzhled nic moc..a i v zatackach se chova hur. Uz se tesim na letni lite 15" 😀

    olso

    Petr, neviem aky mas rok, ale ak mas verziu po FL a v serviske nemas podtvrdenu rocnu prehliadku karoserie, tak mas smolu aspon podla slovenskeho Fordu. Mne to nepotvrdili, lebo som mal na 3-rocnom aute od kamienkov odratu kaporu, dokonca aj naraznik som mal chyteny:-) a X dalsich slabych povrchovych skrabancov, co s hrdzou na lemoch zadnych dvier nemalo nic spolocne… Reklamaciu neuznali. Punto po 10 rokoch ked slo z domu hrdzu nemalo, ale ani komunikativne riadenie a presne radenie ako FF.

    Petr

    Mam i kontroly karoserie.. no uvidime, jsem docela staly zakaznik mistniho fordu, tak si myslim ze to pujde. Ale mas pravdu pokud to je po FL tak jedine s servisku s prohlidkama karoserie.

    Budmil

    Focus ST 170 ma premenlive casovanie ventilov a ak sa nemylim tak poskytuje 85% krutiaceho momentu uz od tusim 2000 otacok. V testoch si celkom chvalili zatah prave od nizkych otacok co sa nezhoduje s tym co tu pisete.

    Sam toto vozidlo vlastnim, samozrejme to netaha ako 3,0 TDI, ale nemyslim, ze ten zatah by bol az taky zly.

    watchtower

    V článku opravdu není nic nového. Zbytečnější už jsem dlouho nečetl. Spoustu pravdo dávno na těchto stránkách už uvedených.

    Ano, ST má skutečně horší záběr "vocpodu". Z důvodu 170-ti koní se ti zdá že táhne silně, ale ne v pororvnání se stejně silnou a objemem shodnou konkurencí.

    Honza

    Osobní zkušenos s oběma motory mám v rozporu se závěry článku. TDDi je úspornější a jeho spolehlivost je vyšíí (i když mi ve 200k odešlo vstřikovací čerpadlo). Na TDCi se pořád něco s**. Ale asi možná mám jen smůlu na kus. Spotřeba TDDi je oproti TDCI je o cca půl až litr nižší (objektivní hodnocení – stejné trasy, stejný jízdní styl).

    TDCi má ale subjektivně větší výkon (čísleně jsou na tom stejně), a hlučnost je také na jiné úrovni.

    Genie

    Ktere TDCI ve focusu ma stejny vykon jako TDDI? Mel jsem tedy oba, nejzdil s nimi kvanta kilometru. TDCI tissi, podstatne lepe tahne ve strednich otackach. TDDI spolehlivejsi.

    _PerSi_

    mame kombika 1.8 16v a spotreba zavisi na stylu jizdy ale ani s cihlou na plynu neni nejak drasticka…a maze celkem hodne slusne urcite do kombiku nejmin 1.8…deda ma 1.6 benzin a vubec nejede…a navic 1.8 ma hezky zvuk na normalni atmosfer. ctyrvalec…aspon podle myho

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist