Diskuze

28 komentářů

    M

    Ta brzdná dráha golfu teda nic moc 🙁

    jj

    A to jste pane Dalibore testoval před tím, než to bylo na http://www.auto.cz (20.6.2011), nebo zároveň a nebo vůbec a jen jste tento článek trochu poupravil a svými slovy přepsal závěr? Typuji to na tu poslední možnost, tak hezký den a dále takovéto hezké originální články.

    marek

    Jel jsem s oběmi auty ale mě se víc líbil focus není tak designově nudný má lepší podvozek ale je pravda že už tam není taková komunikace s řidičem jako měli předchozí generace fokusu.

    je tam pasáno že bylo mokro u golfu

    Peppa

    To je daň za menší spotřebu elektrického posilovače.
    Ale pořád je ta komunikace lepší než u \“bezpohlavního Golfu\“.

    Peppa

    Jo to je trefné 😉

    olso

    Tak to si nie som tak uplne isty, lebo golf tiez nie je v spatnej vazbe az taky zly a new focus je na tom v porovnani s predchodcom o dost horsie… Tiez by som kupil golf, za 5 rokov ho lahsie a lepsie predam, teda pokial mi ho dovtedy neukradnu:D. Jazdim new skladovku \“stareho\“ FFII combi v 1.6tdci, zial len s 5st manualom, ta 6tka na dialnici chyba.

    dick

    no jasně, autoweb sou chudáci, co si neuměj ani napsat vlastní test a musej ho okopírovat jinde. Jen nevim, kde vzali fotky. Asi je taky někde ukradli. A to video taky určitě ukradli.

    prečo sa zanedbáva nezanedbateľné, že Golf sa kradne x násobne častejšie, prečo sa úplne pominulo, že Golf má len 5 st. prevodovku?
    .
    Čítam, že FoFo nie je taký dobrý pre \“obyčajnú\“ jazdu ako Golf ale o pár riadkov ďalej sa mu vyčíta, že už nie je taký výnimočný pre radosť z jazdy a citlivosť riadenia ako predchodca…
    .
    V každom prípade vyskúšam oba v turbobenzíne kým si vyberiem, po dlhom pozeraní na obe autá je mi podstatne bližší Focus. Ale to je samozrejme individi.

    jojo

    zajimalo by me kolik lidi si precte tento clanek abych vedel kolik je to 1% co si tu zatacku uzije a nepremejsli co zitra prace co mam koupit me osobne se to nestalo uz dlouho abych nejel zatacku pod plynem ale i tak bych si asi vybral golf protoze i kdys sem ve focusu jeste nesedel tak si dovolim tvrdit ze bych se v nem citil lip a navic vipada luxusneji a ne jak z koreje :)jo a clanek se mi libil

    proc se golf krade x nasebnej casteji ? 😀 protoze je to nejpprodaavnejsi auto na svete. a to ze neni tak pohodlny jak golf ani komukativny ako predchudce asi znamena ze je uplne na hovno 😀 nebo ja nei jak to mam pochopit

    Honza

    No – když píšeš o užívání si zatáček, pak by sis měl ten Focus aspoň zkusit, protože jinak tvůj názor má zcela NULOVOU HODNOTU.

    Trikotin

    Tato recenze ve mně evokuje tento reklamní slogan \“Das auto:Tam,kde se libidem stává průměrnost\“

    vklee

    nie najpredávanejšie auto na svete!!!! Ale iba v Európe!!! V USA, JPN a mnohých iných krajinách pomaly o Golf ani nezakopnú.

    vklee

    nie najpredávanejšie auto na svete!!!! Ale iba v Európe!!! V USA, JPN a mnohých iných krajinách pomaly o Golf ani nezakopnú.

    Josef K.

    Už v samotném nadpisu je nonsens. VW stvořilo třídu kompaktů v roce 1970 a postavilo autíčko s motorem v předu a pohonem předních kol s karosérií hatchback a délkou 4m a nazvalo ho golf. Naopak ford v sedumdesátých letech vyráběl neskutečně zastaralé plečky americké školy vyráběné pod značkou escort, což mu vydrželo dalších dvacet let. Teprve v devadesátých letech, kdy situace byla už pro něj neudržitelná přišel s autem, které bylo vyrobeno jako golf. Je to modifikovaná kopie golfu. Ve všech parametrech se ke golfu chce přiblížit, což se mu tu s větším a tu s menším úspěchem daří. Protože dělá kopii je vždy o jednu generaci zpět. Na tom se zatím nic nemění. Naštěstí dělá VW auta dobře, protože kdyby byl leadrem ford a dělalo se to podle produktů fordu, tak by to byla totální tragédie.

    Koneckonců všichni výrobci bez vyjímky postupně upravili svou produkci tak, jak ji zde stanovil VW.
    To neplatí jen pro třídu kompaktů, ale i pro ostatní prodávané kategorie. Např. zmiňovaný ford opustil všechny své hrůza produkty jako sierra, scorpio … a přišel s mondeem, což je kopie passatu. Ono mu taky nic jiného nezbývalo.

    Honza

    Pokud je pravda to, co píšete – že pouze 1% lidí si užije průjezd zatáčkou pod plynem, pak je jasným vítězem Dacia Sandero. Splní všechny požadavky na přepravu a nákupy a stojí míň než 2/3 toho, co Golf nebo Focus a podle vás 99% lidí ten rozdíl ani nepozná.
    Takže Golf a Focus si zřejmě kupujeme jen proto, že jsme snobové (ach ty měkčené plasty …, ach ty sportovní jízdní vlastnosti …).

    Ale s jedním musím, bohužel, souhlasit – nový Focus má horší řízení, než ten starý. Inu auto pro maminy a Číňany …

    kk

    urcite ano ale nemyslim ze by ten golf byl tak moc pozadu …nedostatky podvozku muzou do podstatne miry zlepsit nove tlumice atd ale pochybuju ze tohle nekdo resi u zakladnich vezi ….vcera jsem nekde cetl ze novy golf ma byt zamereny hodne na ridice vč.paluovky natocene k ridici takze pro ford docela prekvapko:)
    focus 2 st je stejne nejlepsi ford

    Honza

    Pokud je pravda to, co píšete – že pouze 1% lidí si užije průjezd zatáčkou pod plynem, pak je jasným vítězem Dacia Sandero. Splní všechny požadavky na přepravu a nákupy a stojí míň než 2/3 toho, co Golf nebo Focus a podle vás 99% lidí ten rozdíl ani nepozná.
    Takže Golf a Focus si zřejmě kupujeme jen proto, že jsme snobové (ach ty měkčené plasty …, ach ty sportovní jízdní vlastnosti …).

    Ale s jedním musím, bohužel, souhlasit – nový Focus má horší řízení, než ten starý. Inu auto pro maminy a Číňany …

    Honza

    Ano, souhlasím, že Ford globalizací a ústupem od \“sportovních vlastností\“ šlápl v Evropě vedle. Souhlasím i se srovnáním s předchozí generací.

    Nicméně jsem chtěl říci, že bych si netroufl hodnotit vůz, ve kterém jsem nejel.

    S Golfem této generace 66kW TDI jsem jezdil jen asi 14 dní (půjčovna) a byla to úplná tragédie. Motor netáhl, řízení jak joystick a pérování jak na houpačce. Na přícných nerovnostech se Golf nevlnil, ale skákal (stejně jako Octavie). Obvykle kinetózou netrpím, ale v Golfu se mi točila hlava.
    Ale chybí mi bezprostřední srovnání s Focusem. Nicméně po přesednutí do Fordu (S-Max, C-Max) jsem si připadal jak v jiném světě – auto skutečně jelo, kam jsem ho poslal volantem, trochu drncalo, ale naprosto přirozeně …

    Mišo

    Ten golf je tak otrasny ze by som na nom ani do obchodu nesiel.Motoricky su skoro identicke ale ked chcete kupit auto ktore vas bude sprevadzat kazdy den tak by to malo by auto za ktorim sa ludia obzru a nie taka skatula jak je golf.Predsa chcete aby vas to auto reprezentovalo tak neni o com.Len polovicka z vas hovorite o golfe takto medovo lebo skodu vlastni wv a myslite si ze kto vlastni skodu musi byt najlepsia znazka pod slnkom.Ten FOCUS JE JEDNOZNACNE LEPSI TAK SI TO PRIZNAJTE.

    roman

    Vyberte nejlepsi Ford … http://www.vykricmeto.cz/ford/

    adlem

    Souhlasim, ikdyž bych řekl, že minulej Focus byl snad i hezčí…ale stejně to u mě osobně vyhrává Astra =)

    Th0r

    Že je nejprodávánější, což není, neznamená, že je nejlepší. A proč se krade? Protože je to kraksna co se sype, má drahý doplňky, tak se to rozebírá a prodává ňoumům 😀

    Th0r

    Proč by měla každá kraksna mít SPORTOVNÍ vlastnosti? To je jen novinářskej blábol. Jak je nemá, je to hned špatný auto. Mantra každýho motoristickýho vohnouta.

    1. Ford není synonymem pro sport. Honda, Alfa Romeo, BMW, Subaru … Ale Ford? Možná někdy v motoristickym pravěku. Ale dnes. Jako značka se v tom téměř neprezentujou.

    2. Drtivý většině zákazníků jsou sportovní nebo jakýkoliv jiný vlastnosti u ři.tě. Stejně jako fráze o gumovym řízení a pod.

    lol

    ty jseš asi velkej vocas. Moc nesleduješ rally že? Sportovní vlastnosti je to hlavní, co mě na focusu přitahuje. šel bych do toho novýho, ale pomalu o něj ztrácím zájem, když se dočítám že právě ta sportovní duše jde pomalu do háje.

    lol

    ty jseš asi velkej vocas. Moc nesleduješ rally že? Sportovní vlastnosti je to hlavní, co mě na focusu přitahuje. šel bych do toho novýho, ale pomalu o něj ztrácím zájem, když se dočítám že právě ta sportovní duše jde pomalu do háje.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist