Ford Focus 1.6 TDCI EcoNetic
10 fotografiíFord Focus
Focus snížil spotřebu na 3,8 l/100 km a emise pod 100 g/km CO2. Ale dokáže nás pořád bavit?
Mercedes-Benz CLS přijíždí sportovnější a modernější, jeho asistenční systémy už neoblafnete
Japonci ukázali speciální offroad na rozvoz vakcín, dojede snad do každého koutu světa
Japonci představili dlouho očekávaný sporťák, po kterém budou toužit všichni nadšenci
Test DS 3 Crossback 1.2 PureTech: Tři válce stačí, drahoušku
Kutil Tim odhaluje svoji garáž, seriálový nešika překvapí mimořádným vkusem na auta
10 fotografiíFord Focus
Focus snížil spotřebu na 3,8 l/100 km a emise pod 100 g/km CO2. Ale dokáže nás pořád bavit?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Za 6litrov sa da jazdit aj s 2.0TDCi,nie? Takze ak ECOverzia v realu zere 6, je to podla mna vela. Vsak na benzine 1.6 min generacie v kombiku malokedy prekracujem 7,5 – dialnica, mesto, okresky (40%dialnica, 40% mesto, 20% okresky) – samostatne okresky 6,7. Nie som brzda, na okreske ma uz nejaky mesiac nikto nepredbehol, na dialnica podla predpisov 130-140km/h.
6 litru? Tolik mam i ja se svym starym focusem prvni generace s normalnim primovstrikym dieselem 1,8 TDdi. Cekal bych, ze za 10 let postoupi dale. 3,8 l/100km je pekny, ale kdo jezdi podle evropskych norem?
Ten kdo s tímhle autem jezdil za průměrných 6 prostě neumí jezdit hlavou. Mám svoje třetí auto (Opel Vectra, Nissan Primera, Mazda 323) a s žádným z nich jsem neměl dlouhodobě průměr vyšší než je tovární. S deset let starým dvoulitrovým nafťákem jezdím dlouhodobě za 5,5. A to nejsem na silnici žádná brzda, mám na autě poctivý gumy a žádnej start/stop systém taky nepotřebuju:)