Ford Focus 1.6 EcoBoost
39 fotografiíFord Focus
Třetí generace Focusu přináší spoustu chytré techniky, prvotřídní kultivovanost a futuristický interiér, ale nezapomněla přitom na řidiče?
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
39 fotografiíFord Focus
Třetí generace Focusu přináší spoustu chytré techniky, prvotřídní kultivovanost a futuristický interiér, ale nezapomněla přitom na řidiče?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Už by to mělo fungovat. Díky
ano citam autoweb a presne to co ma hlavne zaujimalo bolo ako to jazdi… vidim sklamanie v riadkoch autora, okresane emocie.. stale to je rychle, ale uz to nieje to co to bolo o kusok zabavnejsie nez golf…nikto nechce predbiehat no asi sa s tym treba zmierit
Fofo ma konecne dobry benzinak skoda, ze neprisiel skorej, dobry krok by bol priplatkovy ci dokonca volitelny `sport` podvozok ci setup s tvrdsimi silentblokmi ulozeniami a tlmicmi
Vypadá, že se motor Ecoboost 1.6 povedl. Jsem zvědavý, jaký bude v Mondeu. I když tam je naladěn \“jen\“ na 118 kW, mohlo by to být zajímavá volba oproti dieselům.
No som zvedavy ako vyriesili problemy s casovanim ventilov, napr z 1.6 115k, kde su problemy velmi velmi caste… Vlastna skusenost s 2 autami s tymto motorom, oprava ne lacna na kazdych 80tkm.
Rozhodne nejsou velmi caste proti problemum ktere jsou u novych dieselu, nebo TSi, treba u VW. ;)))
docela me prudi ty neustale nesmysly o tom, ze Focus II byl nejak nepohodlny, hlucny apod.
ja s nim jezdim s klidnym svedomim muzu rict, ze je to auto velmi pohodlne. mensi nerovnosti filtruje skvele, velke tak, ze o nich sice slysite, ale nikdy vam to neni nijak telesne neprijemne, ze byste to citili v zadech (jak nekteri odpurci tvrdi) nebo tak neco, to vazne ne…
byli jsme s nim v chorvatsku, pasazeri vzadu vetsinu cesty prospali, ja jsem z 2200 km odridil min. 1400 a rozhodne to nebylo neprijemne.
naopak, jsem ocenil hbitost a bezprostrednost s jakou focus celou dobu reagoval, at to bylo rizeni, brzdy nebo podvozek, kdykoli bylo nutne necekane zastavit, necemu se vyhnout a podobne…
zalezelo proste na tom, co od auta chcete. kdyz jste chteli 100% jistotu v ovladani, koupili jste focus, kdyz kompromis, od vseho neco, koupili jste golf…
ted si muzete koupit VW Golf nebo Ford Golf…
Chci se něco nového dozvědět, tak povídej, tyhle tajné informace si nenechávej pro sebe!
Kluci v hospodě říkali, jo?
Naštěstí si taky můžete koupit Alfu Giuliettu…
Někde v tom článku je napsáno, že současný Focus je nepohodlný, hlučný apod.?
co jineho si predstavit pod pojmem kultura jizdy?
FOFO druhej generacie bolo fakt kraasne auto! Ale tento novy aj dizajnom(exterier) len utvrdzuje ze sa chce vyrovnat tym najkultivovanejsim v triede… A myslim ze o to sa snazi kazda automobilka s novymi modelmi, jednoducho priposobit sa vacsine kupujucich… Skoda, kde su tie casy ked kazde auto bolo vynimocne niecim \“svojim\“…
jasne ked sa preda 10 golfov a jeden Focus tak samozrejme bude viac zavad ako na Fokusoch. Tiez by som rad vedel o tych zavadach na TSI, lebo uz 1,5roka jazdim na 118kw verzii a nic jej neie je. A to jej davam dobre zahulit. To sa ale neda povedat o kamaratovom Mondeu…
FSI TSI a TDI CR od VW sou průser .. to každej kdo s autama pracuje ví .. 🙂 jenom to nikdo kdo to vlastní neřekne protože má VW
Konkrétně. Kde, kdy, jak, co atd.
same argumenty…..
Rád bych si připlatil i za hydraulický posilovač řízení (úspora paliva díky elektrickému je mi úplně u …)