Ford Focus 1.6 EcoBoost

39 fotografiíFord Focus

Třetí generace Focusu přináší spoustu chytré techniky, prvotřídní kultivovanost a futuristický interiér, ale nezapomněla přitom na řidiče?

Diskuze

18 komentářů

    imfree
    Dalibor Žák, autoweb

    Už by to mělo fungovat. Díky

    lamal

    ano citam autoweb a presne to co ma hlavne zaujimalo bolo ako to jazdi… vidim sklamanie v riadkoch autora, okresane emocie.. stale to je rychle, ale uz to nieje to co to bolo o kusok zabavnejsie nez golf…nikto nechce predbiehat no asi sa s tym treba zmierit

    Fofo ma konecne dobry benzinak skoda, ze neprisiel skorej, dobry krok by bol priplatkovy ci dokonca volitelny `sport` podvozok ci setup s tvrdsimi silentblokmi ulozeniami a tlmicmi

    Martin

    Vypadá, že se motor Ecoboost 1.6 povedl. Jsem zvědavý, jaký bude v Mondeu. I když tam je naladěn \“jen\“ na 118 kW, mohlo by to být zajímavá volba oproti dieselům.

    olso

    No som zvedavy ako vyriesili problemy s casovanim ventilov, napr z 1.6 115k, kde su problemy velmi velmi caste… Vlastna skusenost s 2 autami s tymto motorom, oprava ne lacna na kazdych 80tkm.

    Peppa

    Rozhodne nejsou velmi caste proti problemum ktere jsou u novych dieselu, nebo TSi, treba u VW. ;)))

    alambert@seznam.cz

    docela me prudi ty neustale nesmysly o tom, ze Focus II byl nejak nepohodlny, hlucny apod.

    ja s nim jezdim s klidnym svedomim muzu rict, ze je to auto velmi pohodlne. mensi nerovnosti filtruje skvele, velke tak, ze o nich sice slysite, ale nikdy vam to neni nijak telesne neprijemne, ze byste to citili v zadech (jak nekteri odpurci tvrdi) nebo tak neco, to vazne ne…

    byli jsme s nim v chorvatsku, pasazeri vzadu vetsinu cesty prospali, ja jsem z 2200 km odridil min. 1400 a rozhodne to nebylo neprijemne.

    naopak, jsem ocenil hbitost a bezprostrednost s jakou focus celou dobu reagoval, at to bylo rizeni, brzdy nebo podvozek, kdykoli bylo nutne necekane zastavit, necemu se vyhnout a podobne…

    zalezelo proste na tom, co od auta chcete. kdyz jste chteli 100% jistotu v ovladani, koupili jste focus, kdyz kompromis, od vseho neco, koupili jste golf…

    ted si muzete koupit VW Golf nebo Ford Golf…

    Chci se něco nového dozvědět, tak povídej, tyhle tajné informace si nenechávej pro sebe!

    Kluci v hospodě říkali, jo?

    Beaumont

    Naštěstí si taky můžete koupit Alfu Giuliettu…

    Jan K.

    Někde v tom článku je napsáno, že současný Focus je nepohodlný, hlučný apod.?

    alambert

    co jineho si predstavit pod pojmem kultura jizdy?

    dod

    FOFO druhej generacie bolo fakt kraasne auto! Ale tento novy aj dizajnom(exterier) len utvrdzuje ze sa chce vyrovnat tym najkultivovanejsim v triede… A myslim ze o to sa snazi kazda automobilka s novymi modelmi, jednoducho priposobit sa vacsine kupujucich… Skoda, kde su tie casy ked kazde auto bolo vynimocne niecim \“svojim\“…

    riki28

    jasne ked sa preda 10 golfov a jeden Focus tak samozrejme bude viac zavad ako na Fokusoch. Tiez by som rad vedel o tych zavadach na TSI, lebo uz 1,5roka jazdim na 118kw verzii a nic jej neie je. A to jej davam dobre zahulit. To sa ale neda povedat o kamaratovom Mondeu…

    JJ

    FSI TSI a TDI CR od VW sou průser .. to každej kdo s autama pracuje ví .. 🙂 jenom to nikdo kdo to vlastní neřekne protože má VW

    Konkrétně. Kde, kdy, jak, co atd.

    same argumenty…..

    Honza

    Rád bych si připlatil i za hydraulický posilovač řízení (úspora paliva díky elektrickému je mi úplně u …)

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist