Ford Fiesta ST 1.6 EcoBoost: Konečně pět dvěří
15 fotografiíFord Fiesta
Jeden z nejpopulárnějších ostrých hatchbacků měl jenom minimum drobných chybiček. Pětidveřová varianta, kterou nyní konečně můžete objednávat, eliminuje jednu z nich.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
15 fotografiíFord Fiesta
Jeden z nejpopulárnějších ostrých hatchbacků měl jenom minimum drobných chybiček. Pětidveřová varianta, kterou nyní konečně můžete objednávat, eliminuje jednu z nich.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
S manželkou jsme si ji pořídili v březnu na běžné ježdění. Třídveřový vůz už máme a jak bylo psáno, dětská sedačka jde lépe do 5 dvéřáku. Jedním z argumentů je ještě stihnout poctivější 1,6 4válcový motor…brzy nebude, nahradí jej 2-3 válec, o který nemám zájem. Druhým argumentem je množství dostupné individualizace a pak třetí…stačí sledovat třebas závody ve slalomu v ČR a SR a člověk pochopí, proč Fiestu ST. Co se spotřeby týká, při běžném ježdění průměr, kde 70 % činí město je 7 litrů/100 km….tedy ani ne o litr méně, co předtím jezdila manželka s 1,0 ecoboostem. Tříválce jsou nesmysl.
Přidávám se k 7 litrové spotřebě, 130 po dálnici (30%), zbytek ostřejší okreska (30%) a město (40%). Úsporný, svižný motor, jen podvozek je na sériových 17″ už trochu prkno.
PS: Na upgrade ST200 stačí dojet do servisu a poručit si Mountune MP215
S tím Mountune jsem narazil u Ford ČR, dokonce na něj nedrží záruku jako jinde a u 1 dealera mi to pak nedoporučili pro špatnou zkušenost, druhý to pak nechtěl dělat. Proto na to jdu jinou cestou. Dneska jsem vyzvedl výfuukovou soustavu Milltek Sport Racing. Do budoucna sání KN a bude to na stejné výkonové hladině bez zásahů do řídící jednotky.
O problémech s MP215 jsem tedy ještě neslyšel. Naše fiesta má chip teprve před sebou. Rozhoduji se už jen jestli Mountune jako konzervativní variantu nebo Revo Stage 1 jako lehce agresivnější ale stále bezpečnou.
Pro zajímavost: Na kolik vyjde Miltek catback? Bez problému na STK?