Ford Fiesta 1.4 Duratec Titanium

7 fotografiíFord Fiesta

Kromě vzhledu nás na téhle malé Fiestě zaujalo ještě něco jiného. Pro mnohé důležitějšího.

Diskuze

21 komentářů

    Andrew

    Škoda, že mě nějak neoslovuje ten interiér alá Nokia a dost přeplácaný design budíků. A motory by mohly být také trošku živější, konkurence ze stejných objemů doluje lepší čísla. Jinak je to po čertech pěkné auto a povedené video.

    RS

    A motory by mohly být také trošku živější, konkurence ze stejných objemů doluje lepší čísla.

    Neřekl bych, Fabie/Polo/Ibiza ma z 1.4 85 k / 63 kw. ;)))

    Chceš živější? 1.6 Ti-VCT s 120 k. Fabie/Polo/Ibiza má z 1.6 105 k.

    Do Fiesty se dostane časem pravděpodobně i EcoBoost ekvivalent TSi.

    Andrew

    Jo tak Škodovku sem nemontuj, ta je na tom ještě hůř. Ale nějak jsem si už zvykl, že z 1.4 je 100 koní standard. Vždyť to má už i každá Hyundai, Toyota má 100 k dokonce z 1,33ky.

    RS

    Hyundai a Toyota? Je otazkou jestli to nemaji jen na papire.

    1.33 je vpodstate objemem skoro take na urovni 1,4 u Fordu (1.38), navic 4 kone v realu vubec nepoznas, u Yarisu spise tedy boduje vyhoda 6kvaltu.

    Toyota, budis, ma dobre 2xVVTi, ale take dohani to tim 6 kvaltem, Ford by mel pridat k te 1.4 svoje Ti-VCT a 6 rychlosti do prevodovek. Pak by na tom byl nejlepe ve tride.

    U Hyundai nebo KIA tomu JA moc neverim, tam kecaji jako se zarukou.

    Tak Ford je vykonem ted takovy lepsi prumer, tomu se da verit. A da se to i koupit.

    Andrew

    Pro mě bych si představoval aby ten motor měl o 10k a 10nm víc no 🙂 Asi budu muset koukat po 1.6kách, co naplat… Každopádně jsi to celkem vystihl s tou převodovkou. Když je u slabšího motoru 5ka, tak to může znamenat jen 2 věci.

    1) krátké převody – při 100 km/h 3500 ot a na dálnici k ohluchnutí, jako např. starý Yaris (1l).

    2) normální převody – nutnost pořád hlídat rychlost, aby se člověk nedostal do okamžiku, kdy podřadit nemůže (nebo už to nemá smysl), ale přitom nemá tolik výkonu, kolik by si představoval. Prostě jsou pak "hluché" rychlosti, kde člověk ten výkon nemá a řadičkou si k němu nepomůže.

    Doufejme, že se vzpamatují i jiné automobilky a budou následovat vzoru Toyoty. Krátká šestistupňová převodovka je podle mě ideální pro motory kolem kolem 80-110k. Motorům o třeba 120 koních už těch 5 stupňů stačí aby měli slušnou akceleraci za každé rychlosti.

    Nemůžu za to, jak má auto při akceleraci na 100 více jak 10s, tak pro mě ztrácí na zajímavosti geometrickou řadou. Jestli budou fo Fiesty montovat 1.6, tak by pro mě mohla dávat smysl. Otázka je, o kolik to napumpuje cenu.

    RS

    Do Fiesty "montuji" 1.6 Ti-VCT 120 PS. Bohuzel se v CR neprodava.

    Jinak Fiesta dostane ten 6 kvalt a 6 kvalt dvouspojkovou prevodovku snad v dohledne dobe.

    Fuzzy_Stone

    Krásné malé auto, s "racionální" motorizací co dobře jezdí a řídí se s radostí? Parádička

    Charger

    trochu nesouhlasím s hodnocením prostoru, mě to přišlo výborné! Když jsem si nastavil ideálně přední sedačku a sedl si "za sebe", tak jsem měl více místa než v BMW X3. A potvrdil to i kamarád, který má 190cm a sedl si tam bez problémů:-)

    RS

    Ano, já jsem také měl pocit podobný jako s o třídu větším Focusem první generace, zkoušeno ve 3 lidech.

    Charger

    přesně tak…je to jak v Mondeu Mk II. či Focusu MkI., jediný rozdíl je v šířce

    paks

    Mám 190 cm a za seba sa vo fieste nezmestil ani nahodou, len ak som sa trocha pritiahol sedadlom bližšie k volantu a to som už mal problém vystúpiť.

    Otto

    Pekné video, dobrá práca, len tej hudbe nemôžem prísť nachuť….

    imfree

    a taky ty povidacky o penezich byste mohli vypustit..jinak ok

    karlos89

    Hudba mi osobně ani nevadí, ale s tou šílenou saturací už by fakt mohli trochu brzdit! Jinak obsahově parádní video 😉

    Tom

    No ty barvy to je děs :-/

    Slepý io

    Mam dobry pocit ze tu mame konecne porad, kde se recenzent neboji rici pravdu o kvalitach/nekvalitach testovaneho vozu a nemlzi v polopravdach a odporujicich si vetach. V tomto dile uz neni Romanovi z meho pohledu co vytknout, par povedenych forku padlo a vydrzim ho poslouchat bez sebemensich problemu (coz ze zacatku uplne tak nevypadalo :). Hudba je skvela, videa kvalitni a recenzent vypada ze opravdu umi ridit a neco o tom vi..palec nahoru!

    still

    K Zezulkovej recenzie Fabie 1,4TDI na to ma este daleko ale inak v pohode.

    http://news.auto.cz/roadlook/nova-skoda-fabia-1-4-tdi-ctyri-pohledy-na-vec-video.html

    tooo

    no, for se zadnim kridlem dobrej. ale jinak, tohle si vsichni z prispevku platime na CT1???

    still

    pozrel si to cele? asi nie, to "Jedeeem dedku" na konci si zaluzi oskara 🙂

    Charger

    To myslíš vážně? Zezulka je takový kašpárek, občas je to i celkem zábavné, ale informační hodnota je téměř nulová….někdy to působí až příliš dětinsky, no celkově, divím se České televizi, že tohle vysílá

    Vojt

    Zdravím,

    já bych spíš než na KW hodnotu koukal na Nm, ideálně kombinaci obojeho, ikdyž ty Nm se na pružném zrychlení projeví nejvíc. Mám O2 1,4TSi a 90 kw je už dnes vcelku běžně 1,6, ale 200 Nm je jako 2,0 a tak to i jede 🙂 Ale je jasný, že do toho srovnávání od stolu musí člověk přidat převody, šířky, výšku, váhu..

    Tj., pokud chcete srovnávat s Fábií, srovnáváte auta hl. s dost rozdílnou šířkou – a to je právě ten rozdíl v prostoru mezi podprůměrem a těmi nejlepšími z dané třídy, zvlášť když jezdíte max ve 2.. Tam by F. asi dostala od Fiesty doslova naprdel 🙂 (ikdyž co já vím? Třeba je rozdíl v deformačních zónách a prostor je stejnej :))

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist