Ford Fiesta 1.4 Duratec Titanium
10 fotografiíFord Fiesta
Konečně jí tady máme! Dokáže ale nová Fiesta naplnit naše očekávání, že se jedná o nejlepší současné supermini?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
10 fotografiíFord Fiesta
Konečně jí tady máme! Dokáže ale nová Fiesta naplnit naše očekávání, že se jedná o nejlepší současné supermini?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
"Mazda 2 nicméně zůstává zajímavějším autem pro ty, kteří staví požitek z řízení na první místo."
Zajimave, a to bych rad vedel ja to Mazda2 dela s hure fungujicim EPAS nez ma Fiesta. Ve Vasem TV testu Mazdy2 (Automag) jste rikali neco trochu jineho.
Mimo to tohle je mozna vice antitest (cekal bych, ze redaktor zajede k Fordu, aby motor prohlidli a opravili pokud to bylo treba nebo dali jinou Fiestu 1,4) kdyz motor fungoval u testovaneho vozu v nouzovem rezimu a pak bych pokracoval v testu. Pokud redaktor vubec vi o cem je rec. Byt Ford Motor Company, sro tak Vam uz nedam jedine auto na testovani. Opravdu ubohe. Skoda pro Autoweb.
no jasně, strašně ubohý… jel jsi s Mazdou 2 a Fiestou? Evidentně ne… 🙂
ja osobne som sklamany. elektricky posilovac, futuro dizajn, rusivy interier 🙁 proste predchadzajuca vo verzii ST bude pre mna stale naj 8)
tak jasně, minulé ST bylo o něčem jiném 🙂
Jak to vis, kdyz soucasne jeste neni?
minulá Fiesta ST že byla "tak trochu jiná" Fiesta 🙂
Elektricky posilovac (EPAS) ma i rizenim podle autora "dokonala" Mazda2 (i verzi GT). V teto tride nema uz nikdo dnes HPAS jako stara Fiesta. Tak nechapu co tu resite.
jel
Už to hodně přeháníš…ač jsem fanoušel Fordu, tak občas kecáš nesmysly…
A v cem konkretne?
Jo a o odkdy je Charger (Dodge) od Fordu, ty fanousku Fordu.
A to že mám nick Charger znamená že Charger je od Fordu, nebo že nemůžu být fanoušek Fordu?:-D navíc jednoho doma mám…akorát nic se nemá přehánět, ani přespříliš přízně Fordu….navíc většina redakcí se shodla na tom že Mazda 2 je zábavnější, než dospělejší Fiesta…
Schodla, hlavne proto ze to rikaji dokola nektera zap… media presneji autori, tak to neznamena ze to musi byt vzdy pravda.
Nic se nema prehanet hlavne kdyz to je v rozporu s fakty jako u Mazdy2 ktera jezdi na o rok starsi verzi platformy nez ma Fiesta 2008.
A to znamená že je mín zábavné než Fiesta? Vždyt je to blbost…moje 9 let staré Mondeo je taky zábavnější na řízení než nejnovější Mondeo v srovnatelné motorizaci, i když v jiných ohledech se vůbec nechytá…
A to, ze je to o rok starsi platforma znamena, ze Mazda2 bude mene zabavna pri jizde? Mel jsem tu cest s obemi auty a souhlasim s autorem: chcete trochu luxusu, komfort, ale pritom paradni podvozek? Sahnete po Fieste… Nebo radeji ergonomii a bezkonkurencni zabavu za volantem ve tride? Tak sahnete po Mazde2. Ano, pisou to vsechny media po cele Evrope a ona to je kupodivu pravda. Fiesta neni pro ridice tak zabavna jako Mazda2, porad ji tam jeste neco chybi, neni tak surova, ridice si spis hycka. Kdezto Mazda2 to serviruje pekne primo a palcove titulky v Evropskych mediich jako Kralovna zatacek / Moje mama je motokara / Mazda2 je jednoznacna zabava atd. jsou pravdive. Holt dalsi FordFan, co nemuze prenest pres srdce, ze Fiesta uz neni to, co v minule generaci byvala… (nejsem vyhranenym fanouskem zadne z techto znacek, osobne preferuji jineho Japonce, to jen na okraj)
1.25 slaby a vraj vela zere, 1.4 tiez, vyskusali ste niekto diesle?
Mam uz co to najazdene na novej fieste 1,25 80k a mozem povedat ze je to slusne auticko, ten podvozok je fakt super aj na snehu, auto ma celkom dobry tah samozrejme pri vyssich otackach, ale musim povedat ze ta vyssia spotreba je podla mna badatelna. Aj pri kludnej jazde da zabrat zmestit sa do 6,2 litra v kombinovanej spotrebe pricom vyrobca udava 5,7 ak sa nemylim. Mozno v tom forde jazdili iba z kopca 🙂
Nova Fiesta se mi libi,ale jeste jsem nemel moznost ji okusit. Takze momentalne jedine co bych vytknul jsou smesne mala kola.Vypada to dost nepatricne,co k tomu Ford vedlo?!Vzdyt prevazna vetsina konkurentu je ma minimalne o palec vetsi.
ta kola jsou velká, ale jen vypadají miniaturně – zvláště při pohledu zezadu
Tak s vaším názor na design Fiesty se nemůžu vůbec ztotožnit. To auto vypadá neskutečně přeplácaně, vyumělkovaně a vlastně celkem to zavání kýčem. A o interiéru snad ani nemluvě. Na takový kolotoč bych si opravdu nechtěl zvykat. Navíc Fiesta na mne svým celkovým pojetím působí jako ryze dámská záležitost. Ani černá to nespraví. Ovšem to je jen můj skromný názor a nikomu ho nepodsouvám.
P.S. Kdo by čekal dobrý benzínový motor od Fordu:)
Tak nedavno jsem jel s novou Fiestou (1.25 – slabší verze) ve výbavě titanium. Sám mám STčko (2006) a měl jsem možnost přímo porovnat: Nová Fiesta: výborný podvozek (chová se jako o třídu větší kárka), dobrý řízení, interiér super – ale to je věc názoru pochopitelně (mně osobně se moc nelíbí mini kaplička přístrojů) a taky mi majitel říkal, že tam chybí ukazatel teploty…trochu úlet…:( 🙂 Ale jako celek povedená záležitost. Jen…ehm to moc nejelo…:) V Mazdě 2 jsem nejel, ale pokud bych kupoval vůz v tomhle segmentu, obě auta by byla horkými favority.